Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-12
Grajewo: Remont łazienki męskiej na parterze; remont siłowni; wymiana drzwi w trzech salach lekcyjnych i łazience personelu na parterze w Zespole Szkół w Wojewodzinie
Numer ogłoszenia: 198746 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Wojewodzinie , Wojewodzin 52, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 272 22 31, faks 086 272 22 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zs.wojewodzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienki męskiej na parterze; remont siłowni; wymiana drzwi w trzech salach lekcyjnych i łazience personelu na parterze w Zespole Szkół w Wojewodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Remont łazienki męskiej na parterze, wymiana drzwi w łazienkach i pracowniach: 1) Wykucie z muru ościeżnic o pow. Do 2m2, drzwi wejściowe do umywalni i WC. 2) Rozebranie wykładziny ściennej z płytek. 3) Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej. 4) Rozebranie ścianek z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej o grubości ? ceg. - kabina WC. 5) Podkłady betonowe w budownictwie mieszkaniowym i użyteczności publicznej z transportem i układaniem ręcznym na stropie - uzupełnienie podkładu. 6) Wykucie z muru kratek wentylacyjnych. 7) Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły i pustaków. 8) Obudowa rur instalacji kanalizacyjnej, wodociągowej płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych, jednowarstwowa 50 -01 9) Obsadzanie ościeżnic stalowych o powierzchni otworu do 2.0m2 w ścianach z cegieł. 10) Montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych profil min. 5 komorowy, kolor biały, zamek bębenkowy, 1 zamek na klucz: a) drzwi do łazienek: męskiej i personelu 0,95*2,05*2 - drzwi wewnętrzne ? wys. wypełnienie - dwustronnie bezpieczne matowe szkło; pochwyt, samozamykacz; b) drzwi do sal lekcyjnych 0,95*2,05*3 - drzwi wewnętrzne 1/3 wys. wypełnienie - szyba przezroczysta (bezbarwna), bezpieczna. 11) Gruntowanie podłoży preparatami - dotyczy sufitów. 12) Gruntowanie podłoży preparatami CERSANIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie pionowe. 13) Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z elem. prefabrykowanych. 14) Osadzenie listew wykończających przy malowaniu i licowaniu ścian płytkami w pomieszczeniach o powierzchniach pow. 8m2 15) Licowanie ścian płytkami na klej - dwa kolory. 16) Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne, 3 zawiasy, o powierzchni do 1,6m2 fabrycznie wykończone z nawiewnikami. 17) Gruntowanie podłoży preparatami CERSANIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie poziome - posadzka. 18) Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. do 8m2 - krotność 2 19) Posadzka z płytek ceramicznych, układanych metodą kombinowaną. 20) Osadzanie kratek wentylacyjnych z żaluzją - do przewodów murowanych. 21) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - sufit i ściany. 22) Demontaż grzejnika wraz z ponownym montażem - dla R*2 - ilość elementów do 12. 23) Demontaż zaworu czerpalnego (wypływowego) o śr. 15-20mm bez korkowania podejścia - zawory nad umywalką. 24) Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15-20mm 25) Demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych - umywalka. 26) Demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych - miska porcelanowa 27) Rurociągi z rur polipropylenowych o śr. zewn. 20mm na ścianach w budynkach mieszkalnych 28) Dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do baterii itp. o śr. nominalnej 15mm - umywalki 3 kpl 29) Dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do płuczek ustępowych sztywnych z rur o śr. nom. 15mm - pisuar 2 szt., miska ustępowa 1 szt. 30) Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm - umywalki i pisuary 31) Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 110 mm 32) Montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z porcelany kompakt. 33) Montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem i półpostumentem. 34) Baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o śr. Nom. 15mm 35) Zawory czerpalne instalacji c.w.u. o śr. Nom. 15mm - zawór dla obsługi. 36) Pisuary pojedyncze z zaworem spłukującym. 37) Wymiana przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 7,5mm2 na istniejącym podłożu z mocowaniem paskami lub klamerkami - wykonanie zasilania do gniazd wtykowych. 38) Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2,5mm2 - dotyczy suszarki do rąk oraz bojlera elektrycznego. 39) Wymiana opraw świetlówkowych hermetycznych z tworzyw sztucznych. 40) Przełączniki podtynkowe w puszcze instalacyjnej. 41) Montaż elektrycznego bojlera. 42) Zakup wraz z montażem suszarki do rąk - kolor jasnoszary RAL 9002 - moc znamionowa 1200 W, poziom hałasu 60 dB, bryzgoszczelność IP23, wydajność skuteczna 1,6m3/minm temperatura powietrza 47 st.C, efektywny czas suszenia 30 s. 43) Montaż lustra nad umywalkami o wymiarach 160cm x 60cm - lustro fazowane kryształowe. 44) Dostawa i montaż pojemnika z dozownikiem na mydło w płynie - konstrukcja z blachy, kolor jasnoszary RAL9002 - pojemność zbiornika min. 800ml 45) Dostawa koszy na śmieci - kosz siatkowany ze stali chromoniklowanej o poj. min. 20 l 46) Dostawa koszy PCV, zawieszanych do kabin sanitarnych. 47) Dostawa szczotek (zestaw = szczotka + pojemnik) do mycia misek ustępowych - duża wisząca szczotka toaletowa, dyskretny pojemnik z ociekaczem (łatwy w czyszczeniu), szczotka w całości wykonana z polipropylenu, polipropyleny, wyjątkowo trwała konstrukcja odporna na długotrwałe działanie wody i typowych środków chemicznych. 48) Dostawa i montaż pojemników na papier w kabinach sanitarnych wykonanych z tworzywa ABS, dostosowany do papieru o maksymalnej średnicy 26cm, zamykany na kluczyk. 2. Remont siłowni: 1) Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - wykładzina dywanowa 2) Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT lub równoważnymi - powierzchnie poziome - posadzka. 3) Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm 4) Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowa w dwóch kolorach .Wykładziny wyłożyć na ściany w postaci cokołów wys. 10 cm, przy czym połączenie podłogi i ściany powinno być zaokrąglone (po łuku o promieniu r = 30 mm) - wykładzina powinna być położona na listwę z PCV o odpowiednim przekroju 5) Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin rulonowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli złoży on stosowne oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po dwie roboty w zakresie stolarki budowlanej (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) porównywalne pod względem złożoności z niniejszym zamówieniem.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli złoży on stosowne oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe w zakresie pełnia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Osoba ta musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zs.wojewodzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. ks. Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie, Wojewodzin 52, 19-200 Grajewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół im. ks. Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie, Wojewodzin 52, 19-200 Grajewo - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- "Modernizacja i doposażenie Oddziału Chirurgii Ogólnej oraz Zakładu Opieki Ambulatoryjnej w Szpitalu Ogólnym im. dr Witolda Ginela w Grajewie"
- Remont Dworku w miejscowości Kurejwa
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.