eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawornik Polski › Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 680.000 złotych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Jawornik Polski: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 680.000 złotych
Numer ogłoszenia: 198718 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jawornik Polski, Jawornik Polski 30, 37-232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie, tel. 016 6514014 w. 26, fax 016 6514055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawornikpolski.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 680.000 złotych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 680.000 złotych . Kredyt w walucie PLN z okresem spłaty do 2012r. Okres karencji do 31 grudnia 2008r. Spłata w ratach miesięcznych wg. zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 20.000,- zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się kwotę, która znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium zostało złożone w innej formie niż w pieniądzu to za skuteczne wniesienie wadium uznaje się złożenie dokumentu w kasie, w siedzibie Urzędu Gminy Jawornik Polski przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek: Bank Spółdzielczy w Przeworsku o. Jawornik Polski Urząd Gminy Jawornik Polski Nr : 41-9106-1018-2004-1000-0026-0003 Na dowodzie wpłaty należy zamieści ć adnotację wadium: kredyt bankowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia tj. są uprawnione do wykonywania czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. Z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa wyżej wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (aktualny tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzona aktualność na odpisie (kserokopii) przez organ prowadzący rejestr lub ewidencję). 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 3. Pełnomocnictwo wykonawcy do podpisywania oferty i uczestniczenia w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1-8 i pkt 9 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Bilans oraz rachunek strat i zysków za ostatni rok obrachunkowy lub jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres. 8. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 9. Wykaz zrealizowanych zamówień o profilu odpowiadającym zamówieniu z okresu trzech ostatnich lat lub jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy, z tego okresu (wymagane referencje). 10.Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 11.Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w/g wzoru załączonego do siwz. 12.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 i 6 złoży dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszone upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga: W związku z tym, że wszystkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne (art.8 ustawy) wykonawca powinien złożyć zastrzeżenie odnośnie dokumentów stanowiących dla niego tajemnicę w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku nie złożenia zastrzeżenia dokumenty mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania przetargowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jawornikpolski.itl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jawornik Polski , 37-232 Jawornik Polski 30 lub osobiście : pokój nr 6 w godzinach pracy Urzędu tj. od 7.30 do 15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.