eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy Las › Przebudowa ulicy Jelonkowej w m. Złotniki gmina Suchy Las na odcinku między ulicami Łagiewnicką i Cichą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Suchy Las: Przebudowa ulicy Jelonkowej w m. Złotniki gmina Suchy Las na odcinku między ulicami Łagiewnicką i Cichą.
Numer ogłoszenia: 198681 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 061 8125161, fax 061 8125212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Jelonkowej w m. Złotniki gmina Suchy Las na odcinku między ulicami Łagiewnicką i Cichą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ulicy Jelonkowej w m. Złotniki gmina Suchy Las na odcinku między ulicami Łagiewnicką i Cichą. Przebudowa polega na wykonaniu jednostronnego krawężnika i chodnika z betonowej kostki brukowej wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę Projektowanie i Nadzory w Budownictwie Drogowym ul. Promienista 9, 60-288 Poznań. Szczegółowy zakres prac to m.in.: - organizacja ruchu na czas budowy, - roboty przygotowawcze - zdjęcie humusu, rozbiórka elementów dróg i ulic, - obsługa geodezyjna przez cały czas trwania robót, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie nawierzchni chodnika oraz wjazdów do posesji, - wykonanie odwodnienia pasa drogowego, - wykonanie organizacji i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - roboty wykończeniowe, - roboty inne, - koszty uzgodnień, badań i prób niezbędnych do realizacji i odbioru robót, - dokonanie wszelkich opłat i uzgodnień związanych z realizacją inwestycji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. W zamówieniu jest wymagane wadium w kwocie: 6 000,00 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 roku Nr 25 , poz. 253 , Nr 66 , poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) . 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie: poręczeń lub gwarancji ubezpieczeniowych należy załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia osób działających w imieniu poręczycieli lub gwarantów do podpisywania w/w dokumentów. Wadium wniesione w formie: poręczeń lub gwarancji ubezpieczeniowych musi obejmować cały okres związania z ofertą, określony w pkt. VII niniejszej SIWZ. Wadium w formie: poręczeń lub gwarancji ubezpieczeniowych - oryginały, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 6, a ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem i podpisane dołączyć do oferty Wykonawcy. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 25 9043 1054 3054 0021 4641 0047 SBL w Poznaniu O/Suchy Las, a wadium w pozostałych formach w siedzibie Zamawiającego. Najpóźniej wadium powinno znaleźć się u Zamawiającego w terminie odpowiadającym terminowi składania ofert. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważana będzie data wpływu środków na podane wyżej konto. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się na podane wyżej konto PRZELEWEM z konta bankowego Wykonawcy- art. 45 ust. 7 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty dołączyć należy numer konta, adres na który należy dokonać zwrotu wadium. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1. w formach, o których mowa w pkt 2. zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium (art. 46 ust. 1 ustawy Pzp), jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia 7. Zamawiający, dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (art. 46 ust.2 ustawy Pzp): a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (art. 46 ust. 3 ustawy Pzp). 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp): a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego postępowania na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania od wykonawców: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 ze zmianami). 5. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty 6. Jako wykonawcy zrealizowali minimum 2 roboty o podobnym zakresie i stopniu komplikacji w ostatnich 5 latach (2003-2007) za kwotę łącznie minimum: 700.000,00 złotych (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100) Uwaga: Zamawiający na potwierdzenie prac wyszczególnionych w pkt. III 6, żąda dołączenia do oferty referencji, w których winny być określone zakres i wartości kwotowe wykonanych robót. 7. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC, na poziomie minimum 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) ważne przez okres trwania robót. Ocena ofert:1) Oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz do badania i oceny ofert dokona komisja przetargowa. 2) Komisja przetargowa dokona otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego, jak w pkt. XI ppkt.1 niniejszej SIWZ. 3) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie otwarcia ofert odczytane zostaną: nazwa (firma) oraz adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz informacje dotyczące ceny oferty. 4) W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert. Kryterium będzie cena - 100 % 5) Cena obliczona będzie w sposób następujący: C = (Cmin/Cx) x100 pkt gdzie: C = liczba punktów za kryterium Cena Cmin = najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert Cx = cena badanej oferty Uwaga: Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według podanego wyżej wzoru. 6) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza 7) Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców. Wybranemu wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji zawierającym: 1) Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.1 2) Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.2. 3) Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4) Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.3. 7) Wykaz robót o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.4. 8) Potwierdzenie wniesienia wadium, w przypadku wpłaty wadium gotówką informację na jakie konto należy dokonać jego zwrotu. 9) Cenę za wykonanie prac objętych przetargiem wyrażoną cyfrowo i słownie z uwzględnieniem wszelkich kosztów i opłat związanych z ich realizacją. Cena uwzględnia należny VAT . Cena musi być wyrażona w PLN. 10) Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.5. 11) Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzoną na jego podstawie kalkulacją będącą podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności - druk Nr 2.6. 12) Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. 13) Kopia posiadanego ubezpieczenia OC. 14) Kosztorys zgodny z załączonymi kosztorysami ślepymi wraz z zestawieniem cen materiałów i cen pracy sprzętu oraz narzutów. B) W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. C) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo- należy dołączyć do oferty w oryginale lub też dopuszczalne jest dołączenie kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. D) Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz złożonej oferty. E) Zamawiający na podstawie art.36 ust.4 żąda wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. F) Zamawiający zaleca aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. G) Strony oferty winny być ponumerowane i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. H) Zamawiający zaleca aby Wykonawca sporządzał ofertę zgodnie z podanym wzorem Formularza Ofertowego. Zamawiający dopuszcza złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. I) Zamawiający zaleca aby kolejność dokumentów oferty odpowiadała podanemu wyżej układowi (pkt. od 1 do 19). J) Zamawiający zaleca aby oferta wraz z załącznikami była zbindowana.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie z ww. strony, lub za opłatą 60,00 zł otrzymać ją drogą pocztową (lub w siedzibie zamawiającego) na swoją pisemną prośbę w terminie 5 dni (art. 37 i art. 42 ustawy Pzp)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesantów w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.