eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty budowlane - konserwacyjne polegające na wykonaniu prac dekarskich, malarskich, tynkarskich i okładzinowych oraz wymianie stolarki okiennej w budynkach nr 113 i 115 (PKOB 1241) zlokalizowanych na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Połczyńskiej 32 w Świdwinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Szczecin: Roboty budowlane - konserwacyjne polegające na wykonaniu prac dekarskich, malarskich, tynkarskich i okładzinowych oraz wymianie stolarki okiennej w budynkach nr 113 i 115 (PKOB 1241) zlokalizowanych na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Połczyńskiej 32 w Świdwinie.
Numer ogłoszenia: 198598 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - konserwacyjne polegające na wykonaniu prac dekarskich, malarskich, tynkarskich i okładzinowych oraz wymianie stolarki okiennej w budynkach nr 113 i 115 (PKOB 1241) zlokalizowanych na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Połczyńskiej 32 w Świdwinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - konserwacyjne polegające na wykonaniu prac dekarskich, malarskich, tynkarskich i okładzinowych oraz wymianie stolarki okiennej w budynkach nr 113 i 115 (PKOB 1241) zlokalizowanych na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Połczyńskiej 32 w Świdwinie, w szczególności polegające na: A. Budynek 113: 1) Roboty dekarskie: a) rozebraniu pokrycia dachowego z blachy trapezowej, b) rozebraniu obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów , kołnierzy, gzymsów itp. - z blachy nie nadającej się do użytku, c) wykonaniu izolacji z folii PCW, d) montażu rynien dachowych o śr. 12 cm - z blachy ocynk. grub. 0,60 mm, e) montażu rur spustowych o śr. 10 cm - z blachy ocynkowanej grub. 0,55 mm, f) pokryciu dachów blachą ocynkowaną powlekaną trapezową o gr. 0,70 mm, g) obudowie ścian zewnętrznych blachą ocynkowaną powlekaną trapezową o grubości 0,7 mm, h) wykonaniu obróbek przy szer. w rozwinięciu do 25 cm - z blachy stalowej ocynkowanej; 2) Roboty posadzkowe: a) rozebraniu paneli podłogowych, b) gruntowaniu, wykonaniu warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej, c) ułożeniu posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych, wykończonych listwami przyściennymi, d) uzupełnieniu uszkodzonych cokołów oraz wykonaniu stopnia schodowego zewnętrznego przed drzwiami zewnętrznymi: 3) Roboty stolarskie: a) wymianie drzwi wewnętrznych drewnianych, z ościeżnicami metalowymi, b) wymianie drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicą na drzwi aluminiowe pełne, c) wymianie okien PCV, d) obróbce okien i drzwi, z blachy ocynkowanej gr. 55 mm, po obwodzie (obróbki o szer. w rozwinięciu - 10 cm), e) zamontowaniu progów i listew osłaniających - aluminiowych, f) wymianie poszycia ścianek działowych: 4) Roboty malarskie: a) osłonie okien folią polietylenowa- przed malowaniem, b) zmatowaniu powierzchni płyt warstwowych, pod malowanie, c) pomalowaniu ścian z płyt warstwowych podkładem epoksydowym, d) pomalowaniu ścian z płyt warstwowych farbą poliuretanowo-akrylową. e) dwukrotnym malowaniu farbami olejnymi ścian wewnętrznych; 5) Instalacje elektryczne a) demontażu opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, grzejników elektrycznych, tablicy rozdzielczej bezpiecznikowej, b) wykonaniu obwodów oświetleniowych i gniazd wtykowych, c) montażu opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, d) zamontowaniu tablicy rozdzielczej bezpiecznikowej, e) montażu grzejników elektrycznych, f) pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, badaniu wyłączników różnicowoprądowych, izolacji przewodów: 6) Instalacje sanitarne: a) wymianie podejścia kanalizacyjnego wraz z wymianą studzienki betonowej na zbiornik HDPE, b) wymianie zlewu kuchennego pojedynczego na zlewozmywak stalowy emaliowany jednokomorowy z płytą ociekową, na szafce zlewozmywakowej; 7) Wywóz i utylizacja odpadów: a) wywiezieniu z terenu budowy wszelkich odpadów, jakie powstaną w czasie wykonywania robót oraz przekazanie ich do utylizacji, zgodnie z odpowiednimi przepisami (drewno z demontażu - skrzydła drzwiowe, podłoga, wełna mineralna). UWAGA: materiały z demontażu pokrycia dachu oraz okien - (blacha trapezowa, obróbki stalowe, okna aluminiowe) - należy przekazać do WAK. B. Budynek nr 115: 1) Roboty dekarskie: a) rozebraniu obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów , kołnierzy, gzymsów itp. - z blachy nie nadającej się do użytku, b) kryciu dachu styropapą oraz papą nawierzchniową, c) montażu rynien dachowych o śr. 12 cm - z blachy ocynk. grub. 0,60 mm, d) montażu rur spustowych o śr. 10 cm - z blachy ocynkowanej grub. 0,55 mm, e) obudowie ścian zewnętrznych blachą ocynkowaną powlekaną trapezową o grubości 0,7 mm, f) wykonaniu obróbek przy szer. w rozwinięciu do 25 cm - z blachy stalowej ocynkowanej; 2) Roboty posadzkowe: a) rozebraniu paneli podłogowych, b) rozebraniu podłóg ślepych (płyty wiórowe), c) przymocowaniu łat na istniejących legarach, d) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej z folii i cieplnej z wełny mineralnej, e) ułożeniu podłogi z płyt OSB gr. 22 mm, f) ułożeniu posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych, wykończonych listwami przyściennymi, g) uzupełnieniu uszkodzonych cokołów oraz wykonaniu stopnia schodowego zewnętrznego przed drzwiami zewnętrznymi; 3) Roboty stolarskie: a) wymianie drzwi wewnętrznych drewnianych, z ościeżnicami metalowymi, b) wymianie drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicą na drzwi aluminiowe pełne, c) wymianie okien PCV , przyklejenie folii przeciwsłonecznej wewnętrznej przeźroczystej, d) wykonaniu obróbki okien i drzwi, z blachy ocynkowanej gr. 55 mm, po obwodzie (obróbki o szer. w rozwinięciu - 10 cm), e) zamontowaniu progów i listew osłaniających - aluminiowych, f) wymianie poszycia ścianek działowych, g) wymianie stelażu wiatrołapów oraz ich poszycia na poliwęglan 3-komorowy, h) montażu nawietrzaków podokiennych; 4) Roboty malarskie: a) zmatowaniu powierzchni płyt warstwowych, pod malowanie, b) pomalowaniu ścian z płyt warstwowych podkładem epoksydowym, c) pomalowaniu ścian z płyt warstwowych farbą poliuretanowo-akrylową. d) dwukrotnym malowaniu farbami olejnymi ścian wewnętrznych; 5) Instalacje elektryczne: a) demontażu opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, grzejników elektrycznych, tablicy rozdzielczej bezpiecznikowej, b) wykonaniu obwodów oświetleniowych i gniazd wtykowych, c) montażu opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, d) zamontowaniu tablicy rozdzielczej bezpiecznikowej, e) montażu grzejników elektrycznych, f) wykonaniu pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, badaniu wyłączników różnicowoprądowych, izolacji przewodów; 6) Instalacje sanitarne: a) wymianie podejścia kanalizacyjnego wraz z wymianą studzienki betonowej na zbiornik HDPE, b) wymianie zlewu kuchennego pojedynczego na zlewozmywak stalowy emaliowany jednokomorowy z płytą ociekową, na szafce zlewozmywakowej; 7) Wywóz odpadów a) wywiezieniu z terenu budowy wszelkich odpadów, jakie powstaną w czasie wykonywania robót oraz przekazanie ich do utylizacji, zgodnie z odpowiednimi przepisami (papa, drewno z demontażu - skrzydła drzwiowe, podłoga, wełna mineralna). UWAGA: materiały z demontażu okien - (obróbki stalowe, okna aluminiowe) - należy przekazać do WAK..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.300,00 PLN (art. 45, 46).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w każdej z trzech ww. specjalności a także osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne D i E w zakresie prac kontrolno-pomiarowych do 1kV - minimum 1 osoba posiadająca powyższe świadectwa kwalifikacyjne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zestawienie zastosowanych parametrów cenotwórczych: stawka robocizny, koszty pośrednie, zysk. 2. Wypełniony formularz cenowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowana zmiana elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów, c) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, d) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną, e) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, f) uzasadnione zmiany ilości robót budowlanych do określonych w dokumentacji i w opisie przedmiotu zamówienia i związana z powyższym zmiana wynagrodzenia, g) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy, warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia, - wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dokumentacji budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu, h) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej, i) zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez nowego kierownika uprawnień budowlanych, takich jak kierownik budowy wskazany w ofercie, j) zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy, k) zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich, l) zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym, m) zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałe z winy osób trzecich, n) zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, o) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, p) zmiany ilości faktur w sytuacji nieprzewidzianej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.