eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja i remont komory zasuw zbiornika wody czystej Rokiciny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Łódź: Modernizacja i remont komory zasuw zbiornika wody czystej Rokiciny
Numer ogłoszenia: 198537 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778202, 6781879, faks 042 6788761.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont komory zasuw zbiornika wody czystej Rokiciny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wielkość zamówienia - poniżej 4 845 000 euro. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wspólne zamówienia publiczne pn: Modernizacja i remont komory zasuw zbiornika wody czystej Rokiciny 3. Zakres rzeczowy robót świadczony na rzecz Inwestora 1 - ZWiK Sp. z o.o. : 3.1. Remont budynku komory zasuw: 3.1.1. Remont elewacji: - odspojony tynk zewnętrzny skuć, a następnie uzupełnić, - istniejące pęknięcia i rysy wypełnić rzadką zaprawą plastyczną, - zeskrobać złuszczoną farbę, - po naprawie tynków istniejących należy wykonać tynk cienkowarstwowy akrylowy np. WEBER TERRANOWA na podkładzie gruntującym w kolorach piaskowym i brązowym jak pokazano na rys elewacji, - zdemontować luksfery w otworach okiennych i zamontować okna PCV otwierano - uchylne, - wykonać nowe parapety zewnętrzne oraz obróbkę gzymsu nad oknami z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym (RAL 8011), - istniejącą obróbkę blacharską dachu oraz rynny i rury spustowe należy po oczyszczeniu pomalować farbami do ocynku (chromianowymi) w kolorze brązowym. 3.1.2. Remont ścian wewnętrznych, stropów i posadzek: - oczyścić ściany i sufity - powłokę malarską oraz gipsową ze ścian zeskrobać, - osuszyć ściany i sufity, - uszkodzone i spękane tynki uzupełnić rzadką zaprawą cementową, - usunąć zawilgocony tynk i wykonać nowy , - zagruntować podłoże obrzutką np. REMMERS Spezial Vorspritzmortel, - uzupełnić ubytki tynkiem podkładowym np. Grundputz i tynkiem renowacyjnym Sanierputz - stara biel, - po wyschnięciu podłoża dwukrotnie pomalować ściany farbą paroszczelną organiczno - krzemianową np. REMMERS Sanierputz farbe w kolorze białym, - malowanie barierek i kątowników (obrzeże otworu w stropie oraz krawędzie stopni), po oczyszczeniu elementów do II stopnia czystości i zagruntowaniu malowanie 2x farbą olejną w kolorze do uzgodnienia z użytkownikiem, - naprawa podpór murowanych (słupków) rurociągów w podpiwniczeniu. Odtworzenie (uzupełnić fragmenty wierzchnie) podpór poprzez nadmurowanie 3 warstw z cegły pełnej i wykończenie wierzchu zaprawą betonową B-20. Pod rurociągi podłożyć podkładki z EPDM. Ścianki boczne podpór otynkować tynkiem cem-wap i pomalować farbami tak jak ściany w pomieszczeniu, 3.1.3. Roboty remontowe zewnętrzne: - zasklepić otwory w dachu (4szt., O200) od zewnątrz blachą 50x50 cm gr.8 mm, od wewnątrz styropianem gr. 10 cm przymocowanym szpilkami stalowymi do blachy i otynkowany tynkiem na siatce, - nad otworami wykorzystanymi do wentylacji (3 szt.) wykonać kominki murowane lub betonowe pod podstawy dachowe wentylatorów, - pokrycia dachu naprawić poprzez wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej podkładowej i wierzchniej w pasie 1 m na całej szerokości budynku (od strony elewacji budynku), - wykonanie odprowadzenia powierzchniowego wody deszczowej z rury spustowej za pomocą prefabrykowanych korytek betonowych 25x20 cm l = 100 cm x 5 szt. ułożonych na skarpie na podsypce cementowo-piaskowej wg rys. detalu. Styk poszczególnych korytek uszczelnić szczeliwem wodoszczelnym (hydrostop elastyczny) 4. Zakres rzeczowy robót świadczony na rzecz Inwestora 2 - Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi - Wydział Gospodarki Komunalnej : 4.2. Roboty modernizacyjne 4.2.1. Roboty instalacyjne : - demontaż starej instalacji wentylacji w tym wentylatorów i wywietrzaków dachowych, - montaż urządzeń i przewodów (kanały z laminatu) wentylacji mechanicznej w tym : instalacja osuszania i instalacja wentylacji ogólnej, - zamurowanie otworów w stropie po zdemontowanej starej instalacji, - wykonanie podmurówek pod nowe urządzenia na dachu, - wykonanie konstrukcji wsporczej pod osuszacz, - montaż osuszacza powietrza na konstrukcji ze stali kształtowej o wydajności osuszania 2,8 kg/h, mocy całkowitej 4,3 kW, waga 50 kg wraz z niezbędną instalacją wg projektu, - montaż wentylatora dachowego na podstawie stalowej: V=180 m3/h, P=90 Pa, U=3x400V, n=900obr., N=0,09kW, 4.2.2. Roboty elektryczne: - wykonanie i montaż rozdzielni TE-W wraz z instalacją zasilania, - przebudowa wewnętrznego zasilania urządzeń wentylacyjnych, - wykonanie instalacji zasilania i sterowania osuszacza powietrza, - wykonanie instalacji uziemiającej szyn PEN, - wykonanie pomiarów i badań. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlano- wykonawczy ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 6. Dodatkowe wymagania wspólne dla zakresu robót remontowych i modernizacyjnych 6.1. Wykonawca przed przystąpieniem do robót instalacyjnych powinien zapoznać się z dokumentacją istniejących instalacji elektroenergetycznych, wodno-kanalizacyjnych i innych będących w posiadaniu Użytkownika w celu uniknięcia ewentualnych kolizji przy prowadzeniu robót. 6.2.Wykonawca najpóźniej przed przystąpieniem do realizacji prac przedstawi do akceptacji projekt organizacji i harmonogram robót uwzględniając wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. Harmonogram robót musi być zaakceptowany przez Użytkownika i Inspektora Nadzoru. 6.3.Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta oraz wymaganiami zawartymi w normach dotyczących odpowiednich instalacji. 6.4. Wykonawca przy prowadzeniu robót instalacyjnych powinien: - stosować się do wskazówek montażowych zawartych w projekcie, - modyfikować konfigurację zaprojektowanych instalacji tylko w uzgodnieniu z projektantem i ZWiK Sp. z .o.o. - wszelkie odstępstwa od dokumentacji uzgadniać z projektantem i osobą pełniącą nadzór inwestorski, którzy powinni dokonać odpowiednich wpisów do dziennika budowy, - wszelkie problemy powinny być sygnalizowane projektantowi i osobie prowadzącej nadzór inwestorski, a po ich rozwiązaniu dokumentowane przez naniesienie modyfikacji w egzemplarzu dokumentacji powykonawczej. 7. Technologia robót wspólna dla zakresu robót remontowych i modernizacyjnych 7.1. Przed przystąpieniem do robót związanych z przebudową czynnych urządzeń Wykonawca zgłosi zamiar ich wykonania Użytkownikowi obiektu i dokona aktualizacji zawartych uzgodnień. 7.2. Wykonawca pokryje wszystkie opłaty związane z wykonaniem robót jak np. lokalizację i identyfikację urządzeń instalacji, koszty wyłączenia i załączenia urządzeń, zapewnienia dozoru przez pracowników Użytkownika o ile zaistnieje taka konieczność itp. 7.3. Wszystkie roboty muszą być wykonywane przez wykwalifikowanych pracowników, posiadających aktualne szkoleniaBHP na stanowisku pracy stosownie do rodzaju robót i kierowane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez Prawo Budowlane. 8. Warunki szczegółowe realizacji robót wspólne dla zakresu robót remontowych i modernizacyjnych: 8.2. Całość robót remontowych i modernizacyjnych wykonać zgodnie projektem. 8.3. Remont pomieszczeń będzie wykonywany na czynnym obiekcie. Należy zabezpieczyć foliami ochronnymi rurociągi. 8.4. Wszystkie instalacje elektryczne lub alarmowe, które nie podlegają pracom remontowym a wchodzą w kolizję z wykonywanymi pracami należy zdemontować a następnie zamontować po uprzednim uzgodnieniu i pod nadzorem użytkownika. 9. Materiały i urządzenia 9.1. Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem dostarcza wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 9.2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. (Dz.U.Nr 92.2004 poz. 881 ze zm.). 9.3. Montaż należy zrealizować zgodnie z wymogami aprobaty technicznej wydanej do danego rodzaju wyrobu. 10. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie , a następnie zastosowanie innych technologii i materiałów niż podano w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji , posiadających atesty ITB i PZH W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te technologie i materiały . Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 11. Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności , warunki rękojmi i gwarancji jakości oraz warunki odbioru robót zawarte są we wzorze umowy - zał. nr 7 do SIWZ. 12. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 124.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w rozdz. VII pkt. 1 ppkt .3 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca który wykaże wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch robót budowlano-instalacyjnych (instalacje wentylacyjne i elektryczne) o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 100 tys. zł (brutto) Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 3 SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt.1, ppkt. 5 i 6 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 1, ppkt. 3 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca który wykaże, że przy wykonywaniu zamówienia będzie dysponował osobą/osobami posiadającą/ymi uprawniania w specjalności : a. konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi ( osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy) , b. instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnych (dopuszcza się uprawnienia w ograniczonym zakresie ), uprawniające do kierowania robotami budowlanymi przy wykonywaniu instalacji wentylacyjnych (osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika w zakresie robót instalacyjnych ), c. instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych (dopuszcza się w uprawnienia w ograniczonym zakresie ), uprawniające do kierowania robotami budowlanymi przy wykonywaniu instalacji elektrycznych (osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika w zakresie robót elektrycznych ) Uprawnienia o których mowa w powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 ze zm.). Dopuszcza się uprawnienia równoważnie - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394 ze zm.) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 3 i 4 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 3 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Należy złożyć dokumenty o którym mowa w sekcji II.1.3 pkt. 10 ogłoszenia (rozdz. III pkt. 10 SIWZ) .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadkach i na zasadach określonych w paragrafie 15 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem :ZWiK Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul.Wierzbowa 52, pok.A-213 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym.Cena SIWZ wynosi 52,00PLN+koszt przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, budynek A, pokój nr 132 (kancelaria), która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8-16..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.16.1.) Informacje o formalnościach, które winny być dopełnione przez Wykonawcę po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. W celu zawarcia umowy wykonawca przed podpisaniem umowy winien dostarczyć zamawiającemu : 1.1. Uprawnienia osób o których mowa w rozdz. VI pkt.1. ppkt. 4 SIWZ. Do wskazanych wyżej uprawnień, Wykonawca winien załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego (nie dotyczy osoby o której mowa w rozdz. VI pkt. 6 SIWZ) 1.2. Opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawiony na kwotę co najmniej 100 000,00 zł . Wykonawca zapewnia ważność ubezpieczenia na okres trwania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 1.3. W przypadku wykonawców będących osobami fizycznymi - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument ten wystawiony z datą wcześniejszą, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 1.4. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - umowę regulującą współpracę tych Wykonawców . Umowa ta winna zawierać co najmniej: wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (podmioty składające wspólną ofertę), określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie przedmiotowego zamówienia ), wskazanie pełnomocnika do ich reprezentowania i zawarcia umowy, zapis mówiący, że Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację umowy, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy oraz odpowiedzialność z tytułu udzielonej rękojmi za wady i gwarancji jakości , okres obowiązywania umowy winien być nie krótszy niż okres realizacji umowy oraz okres udzielonej rękojmi za wady i gwarancji jakości, wskazanie podmiotu na rzecz, którego kierowane będą wszystkie płatności oraz korespondencja, zasady rozliczeń pomiędzy Wykonawcami działającymi wspólnie, zapis mówiący, że żaden z podmiotów występujących wspólnie nie może scedować swoich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy na osoby trzecie bez zgody Inwestora 1 i Inwestora 2 2. Wybrany wykonawca jako wytwórca odpadów przed podpisaniem umowy, zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu stosowne (odpowiednie ) dokumenty określone w art. 17 ust. 1 pkt. 1 ,2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. nr 62 z 2001r poz. 628 z późniejszymi zmianami) tj. : w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie- decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne - informację o wytwarzanych odpadach oraz o sposobie gospodarowania odpadami. 3. Dokumenty wymienione w pkt. 1.1. - 1.3. i pkt. 2 niniejszego rozdziału mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.