Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Łuków: Dostawa środków dydaktycznych tj. urządzeń, sprzętu, materiałów, pomocy dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie
Numer ogłoszenia: 198402 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie , ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982639, 7983131, faks 025 7982639.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświatowa jednostka organizacji samorządu województwa lubelskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dydaktycznych tj. urządzeń, sprzętu, materiałów, pomocy dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy obejmuje środki dydaktyczne do doposażenia pracowni specjalistycznych, finansowane ze środków unijnych i budżetowych szkoły. Załączniki zawierające wykaz pomocy dydaktycznych zakupywanych ze środków budżetowych zostały oznakowane literą B, a strony na których są umieszczone, nie są zaopatrzone znakami UE: A - Pracowni farmaceutycznej - załącznik nr 2.2. Zamawiane pomoce podzielone zostały na zestawy, ujęte w 3 grupach; - szkło laboratoryjne - załącznik 2.2.1 ( 2 zestawy), - odczynniki chemiczne, (surowce do receptury aptecznej - jakość farmakopealna- 9 zestawów i(substancje klasyfikowane jako czyste - Zestaw Nr X )- załącznik 2.2.2 - urządzenia i sprzęt medyczny - załącznik 2.2.3/B B - Pracowni masażu (w tym do realizacji kursu masażu sportowego) - załącznik nr 2.3 - ze środków unijnych i budżetowych: - sprzęt - załącznik 2.3.1/B, - materiały i środki do masażu (6 zestawów) - załącznik nr 2.3.2. C - Pracowni kosmetycznej (sprzęt i urządzenia do wyposażenia pracowni kosmetycznej) - załącznik 2.4/B, finansowany w całości ze środków budżetowych szkoły. Wykaz zawiera sprzęt typu: fotele kosmetyczne, taborety z oparciem, z pojemnikiem, stolik z szufladą, stoliki do manicure oraz urządzenia: darsonval, wapozon, lampa lupa, aparat do jonoforezy, Brusher, podgrzewacz do wosku, frezarka do paznokci..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków (zał. nr 4 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków (zał. nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków (zał. nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków (zał. nr 4 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków (zał. nr 4 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszlukow.ebip.lublin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21-400 Łuków, ul. A. A. Kryńskiego 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr 09.02.00-06-001/09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Łuków - etap V
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1348L i 1362L na odcinku Krzówka - Charlejów - granica powiatu
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gręzówka
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Łuków - etap IV
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Umiastowie przy ulicy Umiastowskiej 74, gm. Ożarów Mazowiecki
- Dostawa odczynników do ZDL Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dzierżawę analizatora koagulologicznego na okres 36 miesięcy wraz z dostawą odczynników niezbędnych do wykonania badań: APTT, PT, fibrynogen.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Milanowie
- Zakup i dostawę mebli dla Sądu Rejonowego w Świeciu
- Dostawa i montaż wyposażenia do lokali mieszkalnych przeznaczanych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.