eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawy koksu i węgla kamiennego dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Zgierzu na IV kwartał 2008 r. i I kwartał 2009 r.



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Łódź: Dostawy koksu i węgla kamiennego dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Zgierzu na IV kwartał 2008 r. i I kwartał 2009 r.
Numer ogłoszenia: 198286 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, fax 042 6382665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy koksu i węgla kamiennego dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Zgierzu na IV kwartał 2008 r. i I kwartał 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy koksu (90 ton) i jednorazowa dostawa węgla kamiennego (300 kg) do jednostki organizacyjnej Zamawiającego - Inspektoratu ZUS w Zgierzu, mieszczącego się w budynkach przy ul. Długiej 43 i przy ul. Chopina 5. Zamawiający wymaga dostarczania koksu w I gatunku o parametrach nie gorszych niż: 1.kaloryczność - 26500 KJ/kg 2.siarka całkowita - 0,7% 3.popiół - 10,2% Dostarczony węgiel winien być w I gatunku o kaloryczności nie mniejszej niż 27000KJ/kg. Wykonawca zobowiązany jest oferować przedmiot zamówienia spełniający wymagania opisane w SIWZ, potwierdzając to stosownym oświadczeniem, którego wzór określa Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Rodzaj zamówienia: dostawy Wartość niniejszego zmówienia (postępowanie oznaczone nr sprawy 210000/370/15/2008/TG/NA-14) wynosi 19 572,89 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.00.00.00 - Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.00.00 - Produkty pochodne ropy i węgla .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp, co potwierdzą przez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.2. oraz dokumentów wymaganych w pkt 7.3.-7.5. SIWZ, spełniających wymogi Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ·Oświadczenie w związku z art. 22 ust. 1 uPzp wg wzoru Zał. Nr 2 do SIWZ ·Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia ·Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia ·Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - w rozumieniu Rozporządzenia Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednio do przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w Pkt. 7.3. - 7.5. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1) - 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów odpowiednio jak dla dokumentów wymienionych w pkt. 1) i 2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 12:00, miejsce: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Pani Elżbieta Kubiak, Pani Beata Sujka, tel. 042/ 638 27 40Fax 042/ 638 26 65 Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS I Oddział w Łodziul. Zamenhofa 2, piętro XI, pok. nr 1112B dnia 08.09.2008 r. o godz. 12.30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.