eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Lublin: Rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1
Numer ogłoszenia: 198284 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7462209, faks 081 7462209 w. 123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Państwowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej, w zakresie: 1) robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach, 2) wycinki i cięć pielęgnacyjnych drzewostanu, 3) remontu nawierzchni parkingu i drogi wewnętrznej, 4) remontu oświetlenia zewnętrznego, 5) wymiany oprzyrządowania kotła grzewczego gazowego Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, opisanych w Cz. XIX niniejszej SIWZ. 2.Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorach umów stanowiących załączniki nr 6 do SIWZ, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- załączniki nr 7 do SIWZ. Szczegółowe zakresy zostały ujęte w przedmiarach robót- załączniki nr 8 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.21.10-8, 45.44.21.00-8, 45.33.22.00-5, 45.33.24.00-7, 45.31.00.00-3, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 45.11.00.00-1, 45.24.34.10-9, 45.23.32.70-2, 45.31.00.00-3, 42.16.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą posiadającą- dot. każdej branży: - w przypadku Części 1 zamówienia- uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, sanitarnym i instalacji elektrycznych- zaświadczenie kwalifikacyjne grupy E i D, (wymagana jest przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa); -w przypadku Części 2 zamówienia- specjalistyczne kwalifikacje w zakresie cięć pielęgnacyjnych i technicznych w koronach drzew; -w przypadku Części 3 zamówienia- uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym lub w branży drogowej (wymagana jest przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa); -w przypadku Części 4 zamówienia- uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych- zaświadczenie kwalifikacyjne grupy E i D, (wymagana jest przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ 2)W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana wówczas Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy- dot. Części 1, 2, 3 i 4 zamówienia: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego; b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, trwających dłużej niż 7 dni, o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul.Łęczyńska 1- pokój nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul.Łęczyńska 1- pokój nr 105- kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1, w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1, w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach, 2.Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- załączniki nr 7 do SIWZ. Szczegółowy zakres został ujęty w przedmiarze robót- załączniki nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.21.10-8, 45.33.22.00-5, 45.33.24.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1, w zakresie wycinki i cięć pielęgnacyjnych drzewostanu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1, w zakresie wycinki i cięć pielęgnacyjnych drzewostanu 2.Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- załączniki nr 7 do SIWZ. Szczegółowy zakres został ujęty w przedmiarze robót- załączniki nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1, w zakresie remontu nawierzchni parkingu i drogi wewnętrznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1, w zakresie remontu nawierzchni parkingu i drogi wewnętrznej 2.Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- załączniki nr 7 do SIWZ. Szczegółowy zakres został ujęty w przedmiarze robót- załączniki nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.24.34.10-9, 45.23.32.70-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1 w zakresie remontu oświtelenia zewnętrznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1 w zakresie remontu oświetlenia zewnętrznego, 2.Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- załączniki nr 7 do SIWZ. Szczegółowy zakres został ujęty w przedmiarze robót- załączniki nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1 w zakresie wymiany oprzyrządowania kotła grzewczego gazowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu siedziby WAM OReg Lublin przy ul. Łęczyńskiej 1, w zakresie wymiany oprzyrządowania kotła grzewczego gazowego 2.Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót- załączniki nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.16.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.