eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › DOSTAWA SPRZĘTU I ODZIEŻY OCHRONNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-28

Gostyń: DOSTAWA SPRZĘTU I ODZIEŻY OCHRONNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU
Numer ogłoszenia: 19816 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu , Pl. K. Marcinkowskiego 8/9, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 67 00 do 04, faks 65 572 11 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgostyn.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I ODZIEŻY OCHRONNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą sprzętu i odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu Zamawiający podzielił zamówienie na 29 pakietów: PAKIET NR 1 Sprzęt jednorazowego użytku - różne PAKIET NR 2 Rękawice diagnostyczne PAKIET NR 3 Odzież ochronna jednorazowego użytku PAKIET NR 4 Sprzęt jednorazowego użytku - różne PAKIET NR 5 Sprzęt jednorazowego użytku - różne PAKIET NR 6 Papier i elektrody PAKIET NR 7 Sprzęt medyczny PAKIET NR 8 Sprzęt jednorazowego użytku - różne PAKIET NR 9 Kaniule PAKIET NR 10 Asortyment sanitarno-higieniczny PAKIET NR 11 Jednorazowe akcesoria elektrochirurgiczne PAKIET NR 12 Klipsy do laparoskopii PAKIET NR 13 Próżnociąg PAKIET NR 14 Sprzęt jednorazowego użytku - różne PAKIET NR 15 Pościel jednorazowa PAKIET NR 16 Rękawice diagnostyczne PAKIET NR 17 Rękawice chirurgiczne PAKIET NR 18 Ustniki endoskopowe PAKIET NR 19 Asortyment do wstrzykiwacza kontrastu PAKIET NR 20 Sprzęt medyczny - różne PAKIET NR 21 Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny PAKIET NR 22 Strzykawki dwuczęściowe PAKIET NR 23 Układy oddechowe PAKIET NR 24 Sprzęt medyczny PAKIET NR 25 Sprzęt medyczny PAKIET NR 26 Papiery PAKIET NR 27 Akcesoria do laktatora PAKIET NR 28 Torba na wymiociny PAKIET NR 29 Pieluchomajtki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu tego warunku (zał. nr 3 do SIWZ). Oferta spełniająca warunek otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunku otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu tego warunku (zał. nr 3 do SIWZ). Oferta spełniająca warunek otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunku otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu tego warunku (zał. nr 3 do SIWZ). Oferta spełniająca warunek otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunku otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu tego warunków (zał. nr 3 do SIWZ). Oferta spełniająca warunek otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunku otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu tego warunku (zał. nr 3 do SIWZ). Oferta spełniająca warunek otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunku otrzyma ocenę nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1)Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 876 z poźn. zm.) - jeżeli dotyczy W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przesłania kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany będzie dostarczyć kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) w terminie wskazanym przez Zamawiającego - dotyczy ppkt 1. 2) Oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki produktu w języku polskim lub specyfikacji technicznych w języku polskim dla poszczególnego rodzaju asortymentu wskazanego w pakietach. W przypadku wątpliwości zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przesłania kart charakterystyki produktu lub specyfikacje techniczne dla poszczególnego rodzaju asortymentu wskazanego w pakietach. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany będzie dostarczyć karty charakterystyki produktów w języku polskim lub specyfikacje techniczne w języku polskim w terminie wskazanym przez zamawiającego - dotyczy ppkt 2. 3) Katalogi, foldery (w języku polskim) itp. zawierające opisy/parametry oferowanych wyrobów z zaznaczeniem oferowanej pozycji (którego pakietu i pozycji dotyczy) np. poprzez obrysowanie flamastrem - należy dostarczyć po wygraniu przetargu w terminie wskazanym przez zamawiającego. Do oferty należy załączyć również dokumenty i oświadczenia wymienione w Formularzu asortymentowo-cenowym.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b)Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. c)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów lub dokument(-y), z którego(-ch) będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin dostawy - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy w następujących przypadkach na określonych warunkach: 1)zmiana danych Dostawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy ) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po stronie stron umowy, 2)zmiana wynagrodzenia Dostawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 3)zmiana producenta towaru w sytuacji wycofania z produkcji określonego towaru przez dotychczasowego producenta czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy przy czym , zmiana w tym zakresie jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowej ceny a zaoferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofertą Dostawcy, 4)zmiana towaru poprzez jego zastąpienie nowocześniejszym o lepszych parametrach i wycofanie z produkcji dotychczasowego towaru czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy przy czym , zmiana w tym zakresie jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowej ceny a zaoferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofertą Dostawcy, 5)zmiana ceny poszczególnego asortymentu w przypadku konieczności wprowadzenia takiej zmiany w związku z ustaleniem lub zmianą ceny urzędowej, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia lub obniżenia cen urzędowych jak również dodania nowego czy też skreślenia asortymentu z wykazu objętego cenami urzędowymi, 6)obniżenia cen poszczególnego asortymentu przez Dostawcę, 7)zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 8)zmiana przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Dostawcę podczas realizacji umowy w przypadkach: a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, b)nie wywiązywania się wymienionych osób z obowiązków wynikających z umowy, c)jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron (np. rezygnacja itp.). 2. Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany w szczególności wniosek winien zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgostyn.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, 63-800 Gostyń, Pl. Karola Marcinkowskiego 8/9, Biurowiec A, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, 63-800 Gostyń, Pl. Karola Marcinkowskiego 8/9, Biurowiec A, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - różne - 158 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne - 16 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna jednorazowego użytku - 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - różne - 16 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - różne - 18 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier i elektrody - 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny - 11 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - różne - 13 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule - 12 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment sanitarno-higieniczny - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe akcesoria elektrochirurgiczne - 11 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy do laparoskopii - 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Próżnociąg - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - różne - 21 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pościel jednorazowa - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne - 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET NR 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne - 36 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustniki endoskopowe - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET NR 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment do wstrzykiwacza kontrastu - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET NR 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny - różne - 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET NR 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny - 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET NR 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki dwuczęściowe - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET NR 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy oddechowe - 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET NR 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET NR 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET NR 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery - 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET NR 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do laktatora - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET NR 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na wymiociny - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PAKIET NR 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki - 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.