eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Wymiana podłogi sportowej w sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Publicznych w Straszęcinie na podłogę powierzchniowo sprężystą o nawierzchni z wykładziny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-24

Żyraków: Wymiana podłogi sportowej w sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Publicznych w Straszęcinie na podłogę powierzchniowo sprężystą o nawierzchni z wykładziny
Numer ogłoszenia: 198036 - 2008; data zamieszczenia: 24.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyraków, 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 6831221, fax 014 6779295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana podłogi sportowej w sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Publicznych w Straszęcinie na podłogę powierzchniowo sprężystą o nawierzchni z wykładziny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane CPV: 45.43.21.14-6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych CPV: 44.16.00.00-9 Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy CPV: 45.31.00.00-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Zakres robót obejmuje prace remontowo - budowlane, a w tym: 1.1.Rozebranie istniejącej drewnianej podłogi ok. 640m2 1.2.Przesunięcie istniejących ościeżnic drewnianych na zewnątrz otworu drzwiowego 1.3.Wymiana stalowych przewodów zasilających grzejniki c.o. w kanałach pod posadzką, 1.4.Wykonanie podłogi sportowej dla boiska wielofunkcyjnego siatkówka, piłka ręczna, piłka koszykowa, 4 boiska do badmintona, boisko do minihokeja, boisko do tenisa ziemnego, o powierzchni ok. 640m2 Zamawiający wymaga, aby podłoga sportowa spełniała następujące parametry: Podłoga sportowa musi spełniać wymogi normy EN 14904:2006 E- Nawierzchnie sportowe przeznaczone do uprawniania wielu dyscyplin sportowych podwójnie legarowana na podkładkach elastycznych, na dwóch płytach OSB wodoodpornych poszczególne elementy podłogi wg rysunków szczegółowych - załączników do SIWZ Podłoga kompletnia wraz z olistwowaniem przyściennym nawierzchnia sportowa syntetyczna o grubości wykładziny min. 4mm, gatunek pierwszy, połączenia krawędzi wykładziny zgrzewane, musi posiadać atest higieniczny oraz deklarację zgodności z Polskimi Normami lub aprobatę ITB wszystkie elementy drewniane muszą być zabezpieczone przeciwgrzybicznie, przeciwpleśniowo i ognioodpornie. Podłoga sportowa musi spełniać następujące parametry, określone przez Zamawiającego jako minimalne: absorbcja energii KA min. 53procent; odporność na obciążenia toczne VRL min. 1500 N; współczynnik tarcia GV 0,4 - 0,6; odkształcenia standardowe StVv min. 2,3mm odkształcenia kontrolowane W 500 max. 15procent wykonawca podłogi sportowej musi posiadać autoryzację producenta zastosowanej wykładziny na jej montaż podłoga sportowa musi być wykonana ściśle według systemu, który posiada certyfikat zgodności z normą EN 14904:2006, opis szczegółowy systemu wraz z certyfikatem należy załączyć do oferty. 1.5.Wykonanie wentylacji mechanicznej podłogi -wymuszony obieg powietrza, 1.6.Malowanie linii boisk do: siatkówki, piłki ręcznej, piłki koszykowej, 4 boisk do badmintona, minihokeja, tenisa ziemnego -do kalkulacji należy przyjąć malowanie boisk innymi kolorami zgodnie z wytycznymi dla poszczególnych dyscyplin 1.7.Dopasowanie istniejących otworów do słupków do nowej podłogi 1.8.Kolor nawierzchni podłogi zielony 1.9.Montaż siatki -piłkochwytu-, umożliwiającej przedzielenie sali gimnastycznej na dwie równe części, rozsuwanie siatki - manualne 1.10.Wykonawca będzie zobowiązany do zamontowania tablicy informacyjnej z instrukcją obsługi boiska w miejscu wskazanym przez zamawiającego, a także przekazania w czasie odbioru szczegółowej informacji dotyczącej konserwacji i serwisowania podłogi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.21.14-6, 44.16.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ Wykaz co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie systemowej podłogi sportowej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencji), że roboty te zostały wykonane należycie. Każda na kwotę co najmniej 80.000zł brutto. 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.5.Udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy. Okresem gwarancji winne być objęte wykonane roboty, wbudowane materiały i zainstalowane urządzenia. Okres gwarancji winien być jednakowy dla wszystkich w/w elementów. Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Podpisany formularz oferty (wraz ze wskazaniem okresu gwarancji)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ Wykaz co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie systemowej podłogi sportowej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencji), że roboty te zostały wykonane należycie. Każda na kwotę co najmniej 80.000zł brutto. 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.5.Udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy. Okresem gwarancji winne być objęte wykonane roboty, wbudowane materiały i zainstalowane urządzenia. Okres gwarancji winien być jednakowy dla wszystkich w/w elementów. Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Podpisany formularz oferty (wraz ze wskazaniem okresu gwarancji)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Gminy w Żyrakowie 39-204 Żyraków 137 w pokoju 16 tel 14-6831221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 09:50, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie w Urzędzie Gminy w Żyrakowie w pokoju 21 (sekretariat), najpóźniej do dnia 15-09-2008r. do godziny 9:50.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.