eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-14

Sokółka: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 197935 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce , ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7118909, faks 085 7112229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsokolka.internetdsl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2012/2013. Zimowe utrzymanie polega na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg jednostkami sprzętowo - transportowymi z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - Zimowe utrzymanie ulic (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) na terenie miasta Sokółka. Zadanie Nr 2 - Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. Zadanie Nr 3 - Zwalczanie śliskości na: Zadanie Nr 3.1 - zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Sokółce Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce - gminy: Sokółka, Krynki, Kuźnica, Szudziałowo. Zadanie Nr 3.2 - zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej - gminy: Dąbrowa Białostocka, Nowy Dwór, Sidra. Zadanie Nr 3.3 - zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 3 w Suchowoli Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli - gminy: Janów, Korycin, Suchowola. 1.2. Opis przedmiotu zamówienia. 1.2.1. Zadanie Nr 1 - Zimowe utrzymanie ulic (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) na terenie miasta Sokółka. 1.2.1.1. Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic na terenie miasta Sokółka o łącznej długości 7,471km i 6138m2 powierzchni chodników zarządzanych przez Zamawiającego, w tym: 1) zapewnienie i utrzymanie ciągłej przejezdności na całej szerokości jezdni, 2) w przypadku utrzymywania się ciągłych opadów śniegu lub lodowicy, prowadzenie prac w czasie opadów (niekorzystnych warunków pogodowych), aż do uzyskania przejezdności jezdni i zakończenie prac w ciągu 5 godz. od ustania niekorzystnych warunków, 3) przy temperaturze do -10°C jezdnie ulic należy oczyszczać do czarnej nawierzchni, 4) zapewnienie utrzymania czystości w przypadku braku opadów śniegu. 1.2.1.2. Sprzęt: 1) piaskarka o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony, 2) pługi odśnieżne. 1.2.2. Zadanie Nr 2 - Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. 1.2.2.1. Grupa I - sprzęt lekki (pługi jednostronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności do 6,0 ton) 1) ciągniki rolnicze - szt. 5, 2) samochody ciężarowe - szt. 4, 3) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 2. 1.2.2.2. Grupa II - sprzęt średni (pługi jednostronne lub dwustronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności od 6,0 ÷ 8,0 ton) 1) ciągniki średnie - szt. 2, 2) samochody ciężarowe średnie - szt. 10, 3) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 2. 1.2.2.3. Grupa III - sprzęt ciężki (pługi dwustronne montowane na samochodach o ładowności powyżej 8,0 ton) 1) ciągniki ciężkie - szt. 4, 2) samochody ciężarowe ciężkie - szt. 3, 3) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 2. 1.2.2.4. Grupa IV - Sprzęt budowlany 1) równiarki - szt. 9, 2) spycharki o mocy do 80 KM - szt. 5, 3) spycharki o mocy 80 ÷ 125KM - szt. 3, 4) spycharki o mocy 125 ÷ 170 KM - szt. 3, 5) spycharki o mocy powyżej 170 KM - szt. 1, 6) ładowarki - szt. 2, 7) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 3. 1.2.3. Zadanie Nr 3 - Zwalczanie śliskości. 1.2.3.1. Zadanie Nr 3.1 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce. 1) piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony - szt. 1, 2) ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony - szt. 4. 1.2.3.2. Zadanie Nr 3.2 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej. 1) piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony - szt. 1, 2) ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony - szt. 3. 1.2.3.3. Zadanie Nr 3.3 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli. 1) piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony - szt. 1, 2) ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony - szt. 3 1.3. Zamawiający udostępni Wykonawcom swój sprzęt: 1) pług jednostronny: - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 1 w Sokółce - szt. 2. 2) pług dwustronny: - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 1 w Sokółce - szt. 3, - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej - szt. 2, - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 3 w Suchowoli - szt. 2. 3) pług odśnieżny do równiarek: - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 1 w Sokółce - szt. 1. 1.4. Zimowe utrzymanie na terenie miasta Sokółka w sezonie zimowym 2012/2013 obejmuje łącznie 7,471km ulic i 6138m2 powierzchni chodników. 1.5. Drogi powiatowe przeznaczone do odśnieżania w sezonie zimowym 2012/2013 obejmują łącznie 854,782km. 1.6. Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2012/2013 obejmują odpowiednio: 1) Obwód Drogowo Mostowy Nr 1 w Sokółce - 198 350m2 (39,650km), 2) Obwód Drogowo Mostowy Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej - 92 750m2 (18,550km), 3) Obwód Drogowo Mostowy Nr 3 w Suchowoli - 76 800m2 (14,160km). 1.7. Materiały i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni na własny koszt. 1.8. Materiały zastosowane przy realizacji zamówienia powinny być dopuszczone do stosowania w zimowym utrzymaniu dróg. 1.9. Wykonawca ponosi wobec osób trzecich pełną odpowiedzialność za skutki zdarzeń wynikających z nienależytego i nieterminowego wykonania zadania. 1.10. Sprzęt Wykonawcy powinien być wyposażony w lampę sygnalizacyjną koloru pomarańczowego. 1.11. Wszyscy pracownicy Wykonawcy powinni pracować w kamizelkach ostrzegawczych koloru pomarańczowego z elementami odblaskowymi. 1.12. Zamawiający zastrzega sobie, że ze względu na nieprzewidywalność i losowość warunków pogodowych, których nie jest w stanie przewidzieć na etapie procedury przetargowej, iż w przypadku braku pokrycia w poszczególnych asortymentach sprzętu przewidzianego dla zadania nr 2, będzie mógł skorzystać z możliwości zawarcia umów z Wykonawcami, którzy złożyli ważne oferty odpowiednio dla asortymentów, w których wystąpiło przekroczenie w stosunku do zapotrzebowanej ilości sprzętu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 90.60.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny): dysponować w trakcie realizacji zadania następującymi narzędziami i urządzeniami: - minimum jednym ze sprzętów wymienionych w sekcji II 1.3), w pkt 1.2 lub nośnikiem do sprzętu z pkt. 1.3. . Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dodatkowo do oferty należy załączyć: a) parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia b) kosztorys ofertowy, c) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do umowy odpowiednio dostosowana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdsokolka.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, pokój nr 26 (bezpłatnie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2012/2013. Zadanie Nr 1 - Zimowe utrzymanie ulic (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) na terenie miasta Sokółka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zadanie Nr 1 - Zimowe utrzymanie ulic (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) na terenie miasta Sokółka. 1.2. Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic na terenie miasta Sokółka o łącznej długości 7,471km i 6138m2 powierzchni chodników zarządzanych przez Zamawiającego, w tym: 1) zapewnienie i utrzymanie ciągłej przejezdności na całej szerokości jezdni, 2) w przypadku utrzymywania się ciągłych opadów śniegu lub lodowicy, prowadzenie prac w czasie opadów (niekorzystnych warunków pogodowych), aż do uzyskania przejezdności jezdni i zakończenie prac w ciągu 5 godz. od ustania niekorzystnych warunków, 3) przy temperaturze do -10°C jezdnie ulic należy oczyszczać do czarnej nawierzchni, 4) zapewnienie utrzymania czystości w przypadku braku opadów śniegu. 1.3. Sprzęt: 1) piaskarka o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony, 2) pługi odśnieżne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2012/2013. Zadanie Nr 2 - Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zadanie Nr 2 - Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. 1.1.1. Grupa I - sprzęt lekki (pługi jednostronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności do 6,0 ton) 1) ciągniki rolnicze - szt. 5, 2) samochody ciężarowe - szt. 4, 3) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 2. 1.1.2. Grupa II - sprzęt średni (pługi jednostronne lub dwustronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności od 6,0 ÷ 8,0 ton) 1) ciągniki średnie - szt. 2, 2) samochody ciężarowe średnie - szt. 10, 3) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 2. 1.1.3. Grupa III - sprzęt ciężki (pługi dwustronne montowane na samochodach o ładowności powyżej 8,0 ton) 1) ciągniki ciężkie - szt. 4, 2) samochody ciężarowe ciężkie - szt. 3, 3) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 2. 1.1.4. Grupa IV - Sprzęt budowlany 1) równiarki - szt. 9, 2) spycharki o mocy do 80 KM - szt. 5, 3) spycharki o mocy 80 ÷ 125KM - szt. 3, 4) spycharki o mocy 125 ÷ 170 KM - szt. 3, 5) spycharki o mocy powyżej 170 KM - szt. 1, 6) ładowarki - szt. 2, 7) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2012/2013 Zadanie Nr 3.1 - zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Sokółce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3.1 - zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Sokółce (Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce - gminy: Sokółka, Krynki, Kuźnica, Szudziałowo) 1) piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony - szt. 1, 2) ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony - szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2012/2013. Zadanie Nr 3.2 - zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3.2 - zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej (Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej - gminy: Dąbrowa Białostocka, Nowy Dwór, Sidra.) 1) piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony - szt. 1, 2) ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony - szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2012/2013. Zadanie Nr 3.3 - zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 3 w Suchowoli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3.3 - zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 3 w Suchowoli (Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli - gminy: Janów, Korycin, Suchowola.) 1.1. Zadanie Nr 3.3 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli. 1) piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony - szt. 1 2) ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony - szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.