eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych do Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej (sprawa nr 27/ZP/ GMK/08)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych do Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej (sprawa nr 27/ZP/ GMK/08)
Numer ogłoszenia: 197904 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza, ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7145171, fax 085 7484218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych do Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej (sprawa nr 27/ZP/ GMK/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do budynku nr 22 Izba Chorych zlokalizowanego na terenie Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej w Białymstoku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do magazynu Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej w Białymstoku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ. Zadanie nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do budynku Placówki SG w Ogrodnikach obiekt w Sejnach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący zadanie nr 1 lub zadanie nr 2 lub zadanie nr 3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.13.33.11 - Biurka Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 36.12.14.00 - Meble komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.40.00 - Meble komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 36.11.13.00 - Siedziska obrotowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzesła Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.13.31.13 - Specjalne meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.13 - Specjalne meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 36.13.33.13 - Stoliki Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.33.10 - Stoliki Oryginalny kod CPV: 36.13.33.12 - Stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły Oryginalny kod CPV: 36.15.12.00 - Ławki Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.36.00 - Ławki Oryginalny kod CPV: 36.14.50.00 - Meble biblioteczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.50.00 - Meble biblioteczne Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Oryginalny kod CPV: 36.14.60.00 - Meble recepcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.60.00 - Meble recepcyjne Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 33.51.22.00 - Zegary ścienne Kod CPV wg słownika 2008: 39.25.41.20 - Zegary ścienne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym do SIWZ wzorem -Załącznik nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaski Oddział Straży Granicznej, Sekcja Zamówień Publicznych, Białystok ul. Bema 100 budynek nr 8, pokój nr 1,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Jawnej Wydziału Prezydialnego POSG w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 100A (kod pocztowy 15-370).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 -meble biurowe do budynku nr 22 Izba Chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do budynku nr 22 Izba Chorych zlokalizowanego na terenie Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej w Białymstoku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ. 1. Biurko do pomieszczenia lekarskiego - 4 szt. (kod CPV: Biurka 36133311-5) 2. Biurko do pomieszczenia biurowego - 1 szt. (kod CPV: Biurka 36133311-5) 3. Biurko pod komputer - 1 szt. (kod CPV: Meble komputerowe 36121400-9) 4. Biurko pod komputer - 1 szt. (kod CPV: Meble komputerowe 36121400-9) 5. Biurko pod komputer - 4 szt. (kod CPV: Meble komputerowe 36121400-9) 6. Stolik pod komputer - 8 szt. (kod CPV: Meble komputerowe 36121400-9) 7. Biurko z zakrytą częścią zewnętrzną 120 x 60 x 78 cm - 2 szt. (kod CPV: Biurka 36133311-5) 8. Biurko pod komputer 90 x 60 x 78 cm - 2 szt. (kod CPV: Meble komputerowe 36121400-9) 9. Dostawka łukowa do biurka - 2 szt. (kod CPV: Meble biurowe 36121000-5) 10. Biurko do pomieszczenia RKL - 1 szt. (kod CPV: Biurka 36133311-5) 11. Fotel obrotowy na kółkach - 1 szt. (kod CPV: Fotele 36112200-1) 12. Krzesło obrotowe miękkie do gabinetu lekarskiego - 4 szt. (kod CPV: Siedziska obrotowe 36111300-5) 13. Krzesło obrotowe miękkie - 7 szt. (kod CPV: Siedziska obrotowe 36111300-5) 14. Krzesło obrotowe miękkie - 2 szt. (kod CPV: Siedziska obrotowe 36111300-5) 15. Krzesło (ISO - tapicerowane) - 2 szt. (kod CPV: Krzesła 36115000-0) 16. Krzesło (ISO - do gabinetu lekarskiego) - 2 szt. (kod CPV: Krzesła 36115000-0) 17. Krzesło (ISO - tapicerowane) - 39 szt. (kod CPV: Krzesła 36115000-0) 18. Krzesło (ISO - tapicerowane) - 22 szt. (kod CPV: Krzesła 36115000-0) 19. Krzesło twarde - 8 szt. (kod CPV: Krzesła 36115000-0) 20. Krzesło (ISO - tapicerowane) stelaż chrom - 2 szt. (kod CPV: Krzesła 36115000-0) 21. Fotel - 2 szt. (kod CPV: Specjalne meble tapicerowane 36133113-7) 22. Fotel niski z wysokim oparciem - 2 szt. (kod CPV: Specjalne meble tapicerowane 36133113-7) 23. Sofa 3 - osobowa - 1 szt. (kod CPV: Specjalne meble tapicerowane 36133113-7) 24. Stolik okolicznościowy - 1 szt. (kod CPV: Stoliki 36133313-9) 25. Stolik okolicznościowy - 3 szt. (kod CPV: Stoliki 36133313-9) 26. Stolik pod telefon - 6 szt. (kod CPV: Stoliki 36133313-9) 27. Stolik pod telefon - 6 szt. (kod CPV: Stoliki 36133313-9) 28. Stół kwadratowy - 6 szt. (kod CPV: Stoły 36133312-2) 29. Stolik okolicznościowy 120 x 60 x 48 cm - 1 szt. (kod CPV: Stoliki 36133313-9) 30. Stolik RTV - 1 szt. (kod CPV: Stoliki 36133313-9) 31. Stolik elipsa - 1 szt. (kod CPV: Stoliki 36133313-9) 32. Ławka szatniowa drewniana - 5 szt. (kod CPV: Ławki 36151200-6) 33. Regał biblioteczny bez szyby - 3 szt. (kod CPV: Meble biblioteczne 36145000-9) 34. Szafa ubraniowa drewniana - 2 szt. (kod CPV: Szafy 36131400-2) 35. Szafa ubraniowa drewniana do szatni - 9 szt. (kod CPV: Szafy 36131400-2) 36. Szafa ubraniowa drewniana - 4 szt. (kod CPV: Szafy 36131400-2) 37. Szafa biurowa - 9 szt. (kod CPV: Meble biurowe 36121000-5) 38. Szafa biurowa - 4 szt. (kod CPV: Meble biurowe 36121000-5) 39. Szafa biurowa - 10 szt. (kod CPV: Meble biurowe 36121000-5) . 40. Szafka kuchenna pod zlewozmywak ze zlewozmywakiem i baterią - 1 szt. (kod CPV: Meble i wyposażenie kuchni 36131000-8) 41. Szafka kuchenna stojąca z półkami - 2 szt. (kod CPV: Meble i wyposażenie kuchni 36131000-8) 42. Szafka kuchenna stojąca z szufladami - 1 szt. (kod CPV: Meble i wyposażenie kuchni 36131000-8) 43. Szafka kuchenna wisząca z suszarką - 1 szt. (kod CPV: Meble i wyposażenie kuchni 36131000-8) 44. Szafka kuchenna wisząca z półkami - 3 szt. (kod CPV: Meble i wyposażenie kuchni 36131000-8) 45. Wieszak ścienny - 3 szt. (kod CPV: Meble biurowe 36121000-5) 46. Wieszak ścienny - 3 szt. (kod CPV: Meble biurowe 36121000-5) 47. Tablica informacyjna - 8 szt. (kod CPV: Meble recepcyjne 36146000-6) 48. Wieszak z siedziskiem drewniany - 5 szt. (kod CPV: Różne meble i wyposażenie 36140000-4) 49. Taboret z regulacją wysokości do gabinetu medycznego - 5 szt. (kod CPV: Meble medyczne 33192000-2) 50. Zabudowa meblowa z blatem półokrągłym - 1 szt. (kod CPV: Drewniane meble biurowe 36121200-7) 51. Szafa ubraniowa do gabinetu kierownika - 1 szt. (kod CPV: Szafy 36131400-2) 52. Półka wisząca 80 x 20 cm - 1 szt. (kod CPV: Różne meble i wyposażenie 36140000-4) 53. Półka wisząca 120 x 20 cm - 1 szt. (kod CPV: Różne meble i wyposażenie 36140000-4) 54. Półka ścienna z przedziałkami - 1 szt. (kod CPV: Różne meble i wyposażenie 36140000-4) 55. Zegar ścienny - 2 szt. (kod CPV: Zegary ścienne 33512200-4) 56. Wieszak stojący - 5 szt. (kod CPV: Meble biurowe 36121000-5) 57. Asystor ruchomy na kółkach (wózek pod EKG) - 2 szt. (kod CPV: Meble medyczne 33192000-2) 58. Szafa ambulatoryjna oszklona - 4 szt. (kod CPV: Meble medyczne 33192000-2) 59. Parawan - 6 szt. (kod CPV: Meble medyczne 33192000-2) 60. Kozetka - 6 szt. (kod CPV: Meble medyczne 33192000-2).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.33.11-5, 36.12.14.00-9, 36.12.10.00-5, 36.11.22.00-1, 36.11.14.00-5, 36.11.50.00-0, 36.13.31.13-7, 36.13.33.13-9, 36.13.33.12-2, 36.15.12.00-6, 36.14.50.00-9, 36.13.14.00-2, 36.12.10.00-5, 36.13.10.00-8, 36.14.60.00-6, 36.14.00.00-4, 33.19.20.00-2, 36.12.12.00-7, 36.13.14.00-2, 33.51.22.00-4, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - meble biurowe do magazynu Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do magazynu Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej w Białymstoku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ. 1. Krzesło obrotowe miękkie - 14 szt. (kod CPV: Siedziska obrotowe 36111300-5) 2. Tablica informacyjna - 6 szt. (kod CPV: Meble recepcyjne 36146000-6) 3. Łóżko dziecięce - 5 szt. (kod CPV: Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 36133110-6) 4. Krzesło (ISO - tapicerowane) - 1 szt. (kod CPV: Krzesła 36115000-0).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.13.00-5, 36.14.60.00-6, 36.13.31.10-6, 36.11.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - meble biurowe do budynku Placówki SG w Ogrodnikach obiekt w Sejnach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do budynku Placówki SG w Ogrodnikach obiekt w Sejnach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1c do SIWZ. 1. Biurko - 15 szt. (kod CPV: Biurka 36133311-5) 2. Biurko do gabinetu komendanta - 2 szt. (kod CPV: Biurka 36133311-5) 3. Fotel obrotowy na kółkach - 2 szt. (kod CPV: Fotele 36112200-1) 4. Stolik pod telefon - 10 szt. (kod CPV: Stoliki 36133313-9) 5. Krzesło miękkie - 12 szt. (kod CPV: Krzesła 36115000-0) 6. Krzesło obrotowe miękkie - 13 szt. (kod CPV 36111300-5) 7. Krzesło obrotowe miękkie - 13 szt. (kod CPV: Siedziska obrotowe 36111300-5) 8. Ławka drewniana - 4 szt. (kod CPV: Ławki 36151200-6) 9. Regał biblioteczny bez szyby - 2 szt. (kod CPV: Meble biblioteczne 36145000-9) 10. Szafa ubraniowa drewniana - 22 szt. (kod CPV: Szafy 36131400-2) 11. Szafa biurowa - 10 szt. (kod CPV: Meble biurowe 36121000-5) 12. Wieszak ścienny - 11 szt. (kod CPV: Meble biurowe 36121000-5) 13. Biurko pod komputer - 15 szt. (kod CPV: Meble komputerowe 36121400-9) 14. Stół kancelaryjny - 2 szt. (kod CPV: Stoły 36133312-2) 15. Godło z ramką - 2 szt. (kod CPV: Szyldy i znaki z tworzyw sztucznych 25244100-4).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.33.11-5, 36.11.22.00-1, 36.13.33.13-9, 36.11.50.00-0, 36.11.13.00-5, 36.15.12.00-6, 36.14.50.00-9, 36.13.14.00-2, 36.12.10.00-5, 36.12.14.00-9, 36.13.33.12-2, 25.24.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.