Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Tarnów: Zakup i dostawa sprzetu i wyposażenia dla warsztatów szkoleniowych
Numer ogłoszenia: 197810 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Mościckiego 27, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6217235, fax 014 6276403.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-tarnow.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Sektora Finansów Publicznych, Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzetu i wyposażenia dla warsztatów szkoleniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu i wyposażenia dla warsztatów szkoleniowych. W ramach zamówienia należy zakupić i dostarczyć do siedziby Zamawiającego: krzesła, stoliki, biurka, sprzęt komputerowy, żaluzje, tablice szkolne, wybrane maszyny i urządzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Oryginalny kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Oryginalny kod CPV: 32.41.20.00 - Sieci komunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.20.00 - Sieci komunikacyjne Oryginalny kod CPV: 36.62.00.00 - Tabliczki lub tablice szkolne do pisania lub kreślenia Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.20.00 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory Oryginalny kod CPV: 25.23.44.20 - Rolety z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.54.00 - Rolety Oryginalny kod CPV: 17.21.54.40 - Żaluzje pionowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 17.21.16.00 - 17.21.16.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania (art. 24 i 22 u.p.z.p.), posiadają stosowne uprawnienia do prowadzenia dziełalności objętej zamówieniem, posiadają doświadczenie potwierdzone referencjami, znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający sprawdzi spełnaianie powyższych warunków na podstawie przedłożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji dziełalności gospodarczej - oświadczenie art. 22 - wykaz wykonanych dostaw wraz z referencjami
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckiw-tarnow.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mościckiego 27, 33-100 Tarnów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble szkolene i biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 17.21.60.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Maszyny i urządzenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa maszyn i urządzeń na wyposażenie warsztatów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy: staplerów okrężnych, instrumentów do zakładania szwu kapciuchowego, ładunków do staplerów, laparoskopowych retrakcyjnych obłożeń rany, aparatury do operacji laparoskopowych
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej"
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa noży do mikrotomu Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa Mediateki wraz z zagospodarowaniem terenu".
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie budynku nr. 6 w Toruniu
- Dostawa ekranu pneumatycznego z projektorem i akcesoriami
- Dostawa wraz z montażem zestawów multimedialnych dla Akademii Piotrkowskiej
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.