eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › poszerzenie drogi dojazdowej do garaży na posesji Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, przy ulicy Listopadowej 31 w celu stworzenia parkingu (do 10 miejsc postojowych) - ZP / 9 / 2007 / PN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Bielsko-Biała: poszerzenie drogi dojazdowej do garaży na posesji Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, przy ulicy Listopadowej 31 w celu stworzenia parkingu (do 10 miejsc postojowych) - ZP / 9 / 2007 / PN
Numer ogłoszenia: 197615 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej, ul. Listopadowa 31, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8126011, fax 033 8193311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura-bielsko.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: poszerzenie drogi dojazdowej do garaży na posesji Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, przy ulicy Listopadowej 31 w celu stworzenia parkingu (do 10 miejsc postojowych) - ZP / 9 / 2007 / PN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: poszerzenie drogi dojazdowej do garaży na posesji Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, przy ulicy Listopadowej 31 w celu stworzenia parkingu (do 10 miejsc postojowych)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. Warunki : a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone powyżej spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Ponadto : a. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ; Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658) oraz spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust.1, pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych. a. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. b. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: a. jest niezgodna z ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -6- d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego u udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, g. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. h. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w rozdziale VII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane w ofercie : Oferta powinna składać się z następujących (ponumerowanych i parafowanych na każdej stronie) dokumentów: a. Formularz Oferty, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z formularzem załączonym do SIWZ), b. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ); c. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Uzp, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ), e. Wykaz osób/osoby do kontaktów z Zamawiającym z uwzględnieniem danych Kierownika Budowy - załącznik nr 4 do SIWZ f. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ). -7- 2. Oświadczenia/wykaz muszą być datowane pomiędzy datą sporządzenia niniejszej specyfikacji, a datą w której upływa termin składania ofert oraz zawierać podpis osoby uprawnionej do złożenia oferty. 3. Nie złożenie lub złożenie w niewłaściwej formie któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w ust. 1 spowoduje odrzucenie. Rozdział VIII Inne dokumenty wymagane wraz z ofertą 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące (ponumerowane i parafowane na każdej stronie) oświadczenia i dokumenty: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. c. Dokumenty potwierdzające wymagane przy tego rodzaju robotach budowlanych uprawnienia Kierownika Budowy oraz aktualny wpis do Izby Inżynierów. d. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. e. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymaga się, aby pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmowało pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1a i pkt 1b, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przez upływem terminu składania ofert. -8- 4. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów, lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający może także wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów. 6. Nie złożenie wyjaśnień lub nie uzupełnienie w wyznaczonym terminie któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 7. Zasady składania ofert przez podmioty występujące wspólnie : a. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VII punkt 1b, 1c oraz w rozdziale VIII punkt 1a i 1b, powinny być złożone przez każdy podmiot. 8. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego ( np. materiały reklamowe ) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratuta-bielsko.internetdsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa ul. Listopadowa 31 43-300 Bielsko-Biała tel. 033 812 60 11 wewn. 54 / fax. 033 819 33 11.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa ul. Listopadowa 31 43-300 Bielsko-Biała parter - biuro podawcze obok wejścia głównego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.