eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielgomłyny › Usługi w zakresie szkolenia zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Wielgomłyny: Usługi w zakresie szkolenia zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY
Numer ogłoszenia: 197577 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149759 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wielgomłynach, Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny, woj. łódzkie, tel. 44 787 10 87 wew. 112, faks 44 787 10 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie szkolenia zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy 1. Szkolenie zawodowe dla 13osób, dostosowane do indywidualnych predyspozycji uczestników projektu zgodnie z wytyczoną ścieżką z doradcą zawodowym. 2. Projektem pn. Powroty my też jeszcze potrafimy objętych będzie 13 osób. Uczestnikami projektu są osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wielgomłyny, korzystające ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wielgomłynach, które są bezrobotne lub nieaktywne zawodowo i jednocześnie są w wieku aktywności zawodowej. 3. W sytuacji gdy Wykonawca prowadził będzie szkolenia na terenie Gminy Wielgomłyny, w przypadku jeżeli nie będzie posiadał własnego lokalu sal dydaktycznych na terenie Gminy Wielgomłyny, zamawiający udostępni pomieszczenie salę konferencyjną Urzędu Gminy Wielgomłyny do przeprowadzenia zajęć. 4. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom warunki w oparciu zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki, stoliki, sprzęt audiowizualny, tablice szkolne lub magnetyczne. 5. Wykonawca na okres trwania zajęć wyposaży sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowej pracy na zajęciach. 6. Wykonawca w ramach zajęć zapewni uczestnikom podczas każdego spotkania catering tj. 2 herbaty i jedna kawa, śmietanka do kawy, cukier, cytryna do herbaty, 0,5 l. zimnego napoju woda mineralna gazowana lub niegazowana) ciastka lub inne słodycze dla każdego uczestnika spotkania w każdy dzień szkoleniowy. Dodatkowo podczas każdego spotkania zapewni dla każdego uczestnika catering w postaci ciepłego posiłku tj. obiad w formie II dania plus kompot. Odbiór posiłków potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. 7. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć podręcznik wydruk trwały, kartki trwałe złączone metodą bindowania, brulion w twardej oprawie A4 96 kartek, długopis, ołówek, kolorowy zakreślacz, teczka z rzepem A4. Odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. Jeden komplet materiałów opisanych wyżej wykonawca przekaże realizatorowi projektu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmuje cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. W przypadku zorganizowania szkolenia poza terenem gminy, Wykonawca zapewnia transport dla uczestników szkolenia w obie strony. Część I szkolenie zawodowe z zakresu podstawy księgowości Kurs podstaw księgowości z podstawą obsługi komputera, programem magazynowym i obsługą kasy fiskalnej. Szkoleniem objęta jest 4 osobowa grupa uczestników projektu przewidziane jest po 100 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych. Wymaga się aby powyższe zajęcia były prowadzone od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8 do 15. Szczegółowy harmonogram zajęć przedstawi wykonawca zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu podpisania umowy. Podczas szkolenia powinny być zrobione 1 Lista obecności z każdego spotkania. 2 Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikami projektu na początku i końcu szkolenia. 3 Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać a) stronę tytułową czyli Dziennik zajęć ze szkolenia nt. zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie - firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu. b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin Szkolenie zakończone zostanie egzaminem. Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat o ukończeniu szkolenia. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu zamawiającym. Część II szkolenie zawodowe z zakresu obsługi wózków widłowych. Kurs obsługi wózka widłowego wymiana butli gazowej i kursem obsługi programu magazynowego Wykonawca winien posiadać program nauczania dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym, zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.). Szkoleniem objęte są 4 osoby. Dla każdego uczestnika projektu przewidziane jest po 100 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych. Wymaga się aby powyższe zajęcia były prowadzone od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8 do 15. Szczegółowy harmonogram zajęć przedstawi wykonawca zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu podpisania umowy. Podczas szkolenia powinny być zrobione 1) Lista obecności z każdego spotkania. 2) Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikami projektu na początku i końcu szkolenia. 3) Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać a) stronę tytułową czyli Dziennik zajęć ze szkolenia nt. zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu. b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin Szkolenie zakończone zostanie egzaminem wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu (zamawiającym). Część III szkolenie zawodowe z zakresu obsługi kasy fiskalnej Kurs obsługi kasy fiskalnej z podstawą obsługi komputera i programu magazynowego. Szkoleniem objęta jest 1 osoba. Dla uczestnika projektu przewidziane jest 100 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych. Wymaga się aby powyższe zajęcia były prowadzone od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8 do 15. Szczegółowy harmonogram zajęć przedstawi wykonawca zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu podpisania umowy. Podczas szkolenia powinny być zrobione 1) Lista obecności z każdego spotkania. 2) Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikiem projektu na początku i końcu szkolenia. 3) Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać a) stronę tytułową czyli Dziennik zajęć ze szkolenia nt. zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie - firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu. b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin Szkolenie zakończone zostanie egzaminem. Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat o ukończeniu szkolenia. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu (zamawiającym). Część IV szkolenie zawodowe z zakresu sprzedawca Kurs sprzedawcy z podstawą obsługi komputera, obsługi kasy fiskalnej i programu magazynowego. Szkoleniem objęte są 3 osoby. Dla uczestników projektu przewidziane jest po 100 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych. Wymaga się aby powyższe zajęcia były prowadzone od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8 do 15. Szczegółowy harmonogram zajęć przedstawi wykonawca zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu podpisania umowy. Podczas szkolenia powinny być zrobione 1) Lista obecności z każdego spotkania. 2) Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikami projektu na początku i końcu szkolenia. 3) Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać a) stronę tytułową czyli Dziennik zajęć ze szkolenia nt zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu. b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin Szkolenie zakończone zostanie egzaminem. Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat o ukończeniu szkolenia. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu (zamawiającym). Część V szkolenie zawodowe z zakresu monitoringu Kurs pracownika monitoringu z podstawą obsługi komputera. Szkoleniem objęta jest 1 osoba. Dla uczestnika projektu przewidziane jest 100 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych. Wymaga się aby powyższe zajęcia były prowadzone od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8 do 15. Szczegółowy harmonogram zajęć przedstawi wykonawca zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu podpisania umowy. Podczas szkolenia powinny być zrobione 1) Lista obecności z każdego spotkania. 2) Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikiem projektu na początku i końcu szkolenia. 3) Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać a) stronę tytułową czyli Dziennik zajęć ze szkolenia nt. zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu. b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin Szkolenie zakończone zostanie egzaminem. Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat o ukończeniu szkolenia. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu (zamawiającym).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY realizowany w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Szkolenie zawodowe z podstaw ksiegowości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Principis Spółka z o.o., ul. Mokra 34B, 05-870 Błonie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Szkolenie zawodowe z obsługi wózków widłowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach - Ośrodek Kształcenia Zawodowego we Włoszczowie, ul. Młynarska 56, 29-100 Włoszczowa, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9470,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Szkolenie zawodowe z obsługi kasy fiskalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach - Ośrodek Kształcenia Zawodowego we Włoszczowie, ul. Młynarska 56, 29-100 Włoszczowa, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Szkolenie zawodowe z zakresu sprzedawca

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Principis Spółka z o.o., ul. Mokra 34B, 05-870 Błonie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5899,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Szkolenie zawodowe z zakresu monitoringu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Principis Spółka z o.o., ul. Mokra 34B, 05-870 Błonie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4933,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.