eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń i wyrobów stomatologicznych w podziale na pakiety. Znak sprawy AEZ/S-089/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Warszawa: Dostawa urządzeń i wyrobów stomatologicznych w podziale na pakiety. Znak sprawy AEZ/S-089/2015
Numer ogłoszenia: 197566 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150274 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i wyrobów stomatologicznych w podziale na pakiety. Znak sprawy AEZ/S-089/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń i wyrobów stomatologicznych w podziale na 2 (dwie) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami (od 1 do 2), w ramach których przewidziane są dostawy urządzeń i wyrobów stomatologicznych stosowanych w stomatologii tj: Pakiet 1 - Dostawa pilników, klinów drewnianych, poszerzaczy, cavitu itp. Pakiet 2 - Dostawa, instalacja i instruktaż w zakresie obsługi unitu stomatologicznego. 2. W odniesieniu do dostaw objętych Pakietem 1 Zamawiający wskazując na producenta wyrobów stomatologicznych, z których korzysta mając w szczególności na uwadze ich zadawalającą jakość, dopuszcza możliwość złożenia oferty na wyroby równoważne tj. innych producentów, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do każdej z tych pozycji Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, w szczególności mając na uwadze ich jakość. Potwierdzeniem spełnienia powyższego będzie załączenie testów porównawczych lub przedstawienie innych argumentów (pozacenowych) odnoszących się do jakości, przemawiających za wyborem wyrobów oferowanych. W odniesieniu do dostaw objętych Pakietem 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1 ust. 5 Rozdziału IX SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia w zakresie dostaw objętych Pakietem 1 do Zakładu Stomatologii Dziecięcej ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa tel. 22 502 20 31 (1S17) oraz dostawa, instalacja, i instruktaż w zakresie obsługi w zakresie dostaw objętych Pakietem 2 do Katedry Protetyki Stomatologicznej ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa tel. 22 502 18 86 (1S12).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00 - Wyroby stomatologiczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 - Dostawa pilników, klinów drewnianych, poszerzaczy, cavitu itp.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Tytan Jabłoński, Rogula Spółka jawna, ul. Dekabrystów 33 lok. 4, 42-200 Warszawa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7360,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10148,22

  • Oferta z najniższą ceną: 10148,22 / Oferta z najwyższą ceną: 10148,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 - Dostawa, instalacja i instruktaż w zakresie obsługi unitu stomatologicznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Amadar Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53784,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53784,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53784,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.