eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubnice › Rozbudowa budynku Sali OSP i przebudowa pomieszczenia garażu w Ludwinowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Łubnice: Rozbudowa budynku Sali OSP i przebudowa pomieszczenia garażu w Ludwinowie
Numer ogłoszenia: 197450 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubnice , ul. gen. Władysława Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice, woj. łódzkie, tel. 062 7847027, faks 062 7847015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubnice.akcessnet.net
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Sali OSP i przebudowa pomieszczenia garażu w Ludwinowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie rozbudowy budynku Sali OSP i przebudowy budynku garażu w Ludwinowie. Zakres prac obejmuje: a) Roboty w zakresie branży budowlanej: - wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych, - wykonanie podkładów, izolacji przeciwwilgociowych i warstw wyrównawczych pod posadzki, - wykonanie posadzek z płytek o wymiarach 30x30 cm, - okładziny schodów z płytek 30x30 cm, - licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20 cm, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, - montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1.0 m2, - montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1,5m2, - montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 2,5 m2, - montaż drzwi wewn. z PCV z wypełnieniem pełnym z obróbką obsadzenia, - podokiennki zewnętrzne z blachy ocynkowanej malowanej w kolorze brąz z końcówkami zamykającymi z PCV, - osadzenie podokienników wewnętrznych, - dostawa i montaż bramy garażowej segmentowej z napędem ręcznym z przekładnią łańcuchową, - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone, - ościeżnice stalowe dla drzwi wewnątrzlokalowych, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania, - gruntowanie podłoży - powierzchnie pionowe, powierzchnie poziome, - balustrady schodowe z prętów stalowych osadzone i zabetonowane w co trzecim stopniu o masie do 10 kg , b) Roboty w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej: - Rurociągi miedziane lutowane na miękko, - Podejścia dopływowe do zaworów czerpalnych, grzejnika wody przepływowej, płuczek ustępowych, - Montaż zaworów czerpalnych, - Montaż baterii umywalkowych lub zmywakowych ściennych, - Montaż rurociągów z PCV, - Montaż czyszczaków kanalizacyjnych z PCV , - Montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym, - Montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z tworzyw sztucznych lub porcelany kompakt, - wpusty ściekowe, c) Roboty w zakresie instalacji c.o.: - montaż kotła stalowego wodnego o wyd. 25 kW, - montaż pompy obiegu c.o. oraz zaworu mieszającego z napędem, - montaż rurociągów c.o miedzianych, - montaż zaworów przelotowych lub zwrotnych, - montaż zaworów termostatycznych, - naczynie wzbiorcze przeponowe o poj. całk. do 25 dm3, - płukanie instalacji c.o., - próba szczelności instalacji c.o., - montaż grzejników stalowych dwupłytowych, - wykonanie izolacji rurociągów otulinami, Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: a) organizacja placu budowy, uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego leży po stronie Wykonawcy (zgodnie z art. 20 i art. 40 Ustawy o drogach publicznych wymagane jest uzyskanie zezwolenia zajęcia pasa drogowego na realizację robót -z uiszczeniem opłaty za zajęcie). b) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren w którym prowadzi roboty: Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego. c) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. d) powyższe prace należy wykonać zgodnie z, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. e) wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót, Uwaga Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowlano - wykonawczy. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlano - wykonawczego. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. Wszystkie wymiary należy sprawdzić na miejscu budowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK-1 Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem art. 22 ust. 1 i ust. 2 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 Nr. 171, poz. 1058) WARUNEK-2 Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) dysponuje lub będzie osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia (kierownik budowy) które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej i konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, b) osoby kierujące realizacją zamówienia posiadają prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, c) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku użyteczności publicznej i wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy zł) netto każda. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie realizacji przebudowy i rozbudowy budynku użyteczności publicznej, w zakres której wchodziły roboty budowlane wewnętrzne, roboty w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, oraz roboty w zakresie instalacji c.o. WARUNEK-3 Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku 1: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 Nr. 171, poz. 1058)) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do SIWZ -data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 Nr. 171, poz. 1058) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - data wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku 2: 1. Wykaz osób i podmiotów (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 1 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz ważne w dniu składania oferty zaświadczenie, iż są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa) - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz, sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ wykonanych robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym o podobnym charakterze tj. - wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku użyteczności publicznej, w zakres której wchodziły roboty budowlane wewnętrzne, roboty w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, oraz roboty w zakresie instalacji c.o. i wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy) netto każda, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 6. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający należyte wykonanie robót, okres, zakres wykonanych robót oraz ich wartość. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku 3: 1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) - data wystawienia nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert. 2. Polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubnice.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubnice, ul. Gen Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice, pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łubnice - sekretariat (pokój nr 3) Ul. Gen Sikorskiego 102 98-432 Łubnice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.