Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Poznań: Opracowanie projektu modernizacji Sali J.J. Śniadeckich oraz Salonu Adama Mickiewicza z projektem wnętrz, detalami i wyposażeniem w budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu wraz z kosztorysami, przedmiarami i specyfikacją techniczną [ZP/1516/U/07]
Numer ogłoszenia: 197201 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu modernizacji Sali J.J. Śniadeckich oraz Salonu Adama Mickiewicza z projektem wnętrz, detalami i wyposażeniem w budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu wraz z kosztorysami, przedmiarami i specyfikacją techniczną [ZP/1516/U/07].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych postepowaniem został opisany w specyfikacji technicznej - załącznik A do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży ofertę cenową Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 projekty przebudowy w obiekcie zabytkowym w rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda z usług Wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować pracami projektowymi), posiadającymi: a) dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować pracami projektowymi), posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń (zgodnie z § 16.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia oraz członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego Wykaz wykonanych usług Formularz ofertowy, w którym Wykonawca:- podaje cenę, - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą), - potwierdza termin wykonania zamówienia, - akceptuje warunki umowy,- akceptuje termin związania ofertą, Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UAM, ul. Wieniawskiego 1 pok 301.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UAM, ul. Wieniawskiego 1 pok 301.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej oraz ul. Spacerowej w m. Krępiec w ramach projektu Rozwój infrastruktury rowerowej na terenie gminy Mełgiew
- Dostawa wraz z montażem kontenerowego magazynu energii elektrycznej dla instalacji fotowoltaicznej w WCPiT w Poznaniu
- PRZEBUDOWA TRYBUN NA BOISKU W LESZNIE
- CUW.26.7.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie 5 nieruchomości należących do Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.