eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa kalendarzy na rok 2010 na potrzeby promocyjne UMWD.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Wrocław: Dostawa kalendarzy na rok 2010 na potrzeby promocyjne UMWD.
Numer ogłoszenia: 197201 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, faks 071 7769141, 7769702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kalendarzy na rok 2010 na potrzeby promocyjne UMWD..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kalendarzy na rok 2010 na potrzeby promocyjne UMWD. 1. Zadanie nr 1. Dostawa kalendarzy (ściennych, biurkowych i książkowych) i kart świątecznych wraz z wykonaniem nadruku (logotypy, zdjęcia, tekst) dla Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4a do niniejszej SIWZ, czyli we Wzorze Umowy. 2. Zadanie nr 2. Druk i dostawa kalendarzy ściennych na 2010 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4b do niniejszej SIWZ, czyli we Wzorze Umowy. 3. Zadanie nr 3. Przygotowanie oraz dostawa kalendarzy książkowych promujących Program Operacyjny Kapitał Ludzki na terenie województwa dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4c do niniejszej SIWZ, czyli we Wzorze Umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 30.19.97.92 - Kalendarze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Dla Zadania nr 1 - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie -wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonali należycie zamówienie związane z wykonaniem i dostawą materiałów promocyjnych - kalendarzy i kart świątecznych opatrzonych nadrukiem - logotypy, zdjęcia, teksty, itp., o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto . Dla Zadania nr 2 - - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie -wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonali należycie zamówienie związane z wykonaniem i dostawą materiałów promocyjnych - kalendarzy opatrzonych nadrukiem logotypy, zdjęcia, teksty, itp., o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto . Dla Zadania nr 3 - - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie -wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonali należycie zamówienie związane z wykonaniem i dostawą materiałów promocyjnych kalendarzy opatrzonych nadrukiem logotypy, zdjęcia, teksty, itp., o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto . W przypadku, gdy Wykonawca zrealizował w/w dostawę w innej walucie niż PLN, to wówczas Zamawiający do przeliczenia wartości w zł będzie stosował średni kurs NBP dla danej waluty z dnia wszczęcia postępowania. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia ww. zmian w sądzie rejestrowym. 3) Wykaz dostaw, o których mowa w rozdziale V pkt. 1.2) lit. a) (Zadania 1 do 3) niniejszej SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 4) Dokumenty potwierdzające, że dostawy przedstwione w wykazie, o którym mowa w ppkt. 3), zostały wykonane należycie (np.: protokoly odbioru, referencje)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umwd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław . nr 103 (wejście od ul. Mazowieckiej 15).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław pok. nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Zadanie nr 3: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kalendarzy (ściennych, biurkowych i książkowych) i kart świątecznych wraz z wykonaniem nadruku (logotypy, zdjęcia, tekst) dla Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kalendarz ścienny trójdzielny, liczba sztuk: 2000, 2) Kalendarz książkowy, liczba sztuk: 500, 3) Kalendarz biurkowy, liczba sztuk: 500, 4) Kartki świąteczne z kopertami, liczba sztuk: 500 (250 - Boże Narodzenie, 250 - Wielkanoc)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.97.92-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk i dostawa kalendarzy ściennych na 2010 rok..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kalendarze ścienne zwykłe, liczba sztuk: 500 2. Kalendarze ścienne trójdzielne, liczba sztuk: 200, 3. Kalendarze książkowe, liczba sztuk: 200,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie oraz dostawa kalendarzy książkowych promujących Program Operacyjny Kapitał Ludzki na terenie województwa dolnośląskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz książkowy, ilość: 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.