eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Budowa wodociągu spinającego wodociąg w ul. Krakowskie Przedmieście w Sieradzu z istniejącym wodociągiem przy rozjeździe Wiechucice - Bogumiłów Gmina Sieradz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Sieradz: Budowa wodociągu spinającego wodociąg w ul. Krakowskie Przedmieście w Sieradzu z istniejącym wodociągiem przy rozjeździe Wiechucice - Bogumiłów Gmina Sieradz
Numer ogłoszenia: 197181 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz, ul. Warcka 8, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8224843, fax 043 8224843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu spinającego wodociąg w ul. Krakowskie Przedmieście w Sieradzu z istniejącym wodociągiem przy rozjeździe Wiechucice - Bogumiłów Gmina Sieradz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej Ø 160 PCV spinającego wodociąg w ul. Krakowskie Przedmieście w Sieradzu z istniejącym wodociągiem przy rozjeździe Wiechucice - Bogumiłów na terenie Gminy Sieradz. Projektowany wodociąg zostanie połączony z wodociągiem istniejącym Ø 160 PCV od strony ulicy Krakowskie Przedmieście w Sieradzu oraz z wodociągiem Ø 150 PCV od strony miejscowości Wiechucice gm. Sieradz. Sieć wodociągową zaprojektowano z rur PCV o średnicy 160 oraz kształtek przejściowych PCV i żeliwnych łączonych na uszczelki gumowe na ciśnienie 10 Mpa. Całkowita długość rozbudowywanego odcinka wodociągu wynosi 1.352,50 m. Sieć wodociągową przewidziano uzbroić w: -hydranty przeciwpożarowe naziemne śr. 80 mm (sztuk 3) na odejścich z zasuwą odcinającą kołnierzową średnicy 80 mm, -zasuwy śr. 150 mm (sztuk 4) na włączeniu wodociągu do istniejącej sieci oraz przy przejściu wodociągu pod rzeką Żeglina z obudową oraz skrzynką uliczną, -tabliczki do oznakowania zasuw sieciowych umieszczone na słupkach stalowych, -bloki oporowe na łukach i rozgałęzieniach. Trasa projektowanego wodociągu przebiega częściowo w pasie drogowym drogi wojewódzkiej i gminnej na odcinku W1 - 2 gdzie roboty montażowe wykonać wykopem otwartym, oszalowanym z wymianą gruntu oraz zagęszczeniem mechanicznym do uzyskania stopnia zagęszczenia 1,00 w skali Proctora. Na pozostałych odcinkach dróg wojewódzkiej i powiatowej przejście wodociągu należy wykonać metodą przecisku z zastosowaniem rur osłonowych stalowych średnicy 273 mm bez naruszenie konstrukcji jezdni. Przed przystąpieniem do robót należy uzyskać zgodę administratora drogi na ich rozpoczęcie. Projektowany wodociąg krzyżuje się z kablami telekomunikacyjnymi oraz energetycznymi. Sposób przejścia pod tymi kablami pokazano w części graficznej dokumentacji projektowej. Projektowana sieć wodociągowa koliduje z rzeką Żyglina oraz rowami melioracyjnymi. Przejście wodociągu pod rzeką i rowami wykonać należy metodą przecisku pod dnem z zastosowaniem rury osłonowej stalowej 273 mm o łącznej długości 41,00 m. Sposób przejść pod dnem rzeki i rowu pokazano w części graficznej dokumentacji projektowej Części nadziemne uzbrojenia sieci wodociągowej należy zabezpieczyć przed korozją przez malowanie ich farbami antykorozyjnymi. Części podziemne należy zabezpieczyć lakierem bitumicznym natomiast kołnierze asfaltem bitumicznym na gorąco . Po ułożeniu rurociągu w wykopach, przed ich całkowitym zasypaniem należy poddać je próbie szczelności. Po wykonaniu próby szczelności, przed oddaniem wodociągu do eksploatacji należy przeprowadzić również płukanie i dezynfekcję przewodów. Oznakowaniu podlegają zasuwa sieciowa, zasuwy hydrantowe, oraz opaski na przyłączach. Tabliczki informacyjne do oznakowania oraz słupki należy ustawić i oznaczyć zgodnie z PN-62/B-09700 . Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót. Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 5 000, 00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a)Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robotami budowlanymi polegającymi na budowie sieci wodociągowych o wartości (każda) co najmniej 200 000,00 PLN (brutto), W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót przez Wykonawcę muszą zawierać, co najmniej wskazanie Wykonawcy, podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, zakresu i wartości robót, daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), opinię podmiotu stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. b)Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie zewnętrznych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wpisem do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Do załącznika należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w w/w załączniku posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane (jeżeli osoby wymienione w w/w załączniku uzyskały uprawnienia budowlane po 14 lutego 1995r.). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) a) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz Pok. Nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.