eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont elementów konstrukcyjnych tarasu budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Nowowiejskiej 1/3 w Warszawie (znak sprawy ZP-70/13)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Warszawa: Remont elementów konstrukcyjnych tarasu budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Nowowiejskiej 1/3 w Warszawie (znak sprawy ZP-70/13)
Numer ogłoszenia: 197112 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elementów konstrukcyjnych tarasu budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Nowowiejskiej 1/3 w Warszawie (znak sprawy ZP-70/13).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elementów konstrukcyjnych tarasu budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Nowowiejskiej 1/3 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy remontu tarasu przy budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Nowowiejskiej 1/3 w Warszawie, wykonany przez KOMPLEX projektowanie budynków, konstrukcje, przeglądy techniczne obiektów, inwentaryzacje, w dniu 4 kwietnia 2013r. Autorem opracowania jest inż. bud. ląd. Ireneusz Jerzy Szabelewski. 2) Opinię techniczną dotyczącą stanu technicznego elementów konstrukcyjnych i pomieszczeń po byłej kotłowni w poziomie piwnic budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Nowowiejskiej 1/3 w Warszawie, wykonaną przez KOMPLEX projektowanie budynków, konstrukcje, przeglądy techniczne obiektów, inwentaryzacje, w dniu 12 marca 2013r. Autorem opracowania jest inż. bud. ląd. Ireneusz Jerzy Szabelewski. 3) Inwentaryzację techniczna architektoniczno-konstrukcyjna tarasu przy budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Nowowiejskiej 1/3 w Warszawie, wykonaną przez KOMPLEX projektowanie budynków, konstrukcje, przeglądy techniczne obiektów, inwentaryzacje, w dniu 5 marca 2013r. Autorem opracowania jest inż. bud. ląd. Ireneusz Jerzy Szabelewski 4) Przedmiar robót dla remontu tarasu oraz pomieszczeń w poziomie piwnic, po byłej kotłowni, roboty elewacyjne budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Nowowiejskiej 1/3 w Warszawie, wykonany przez KOMPLEX projektowanie budynków, konstrukcje, przeglądy techniczne obiektów, inwentaryzacje, w dniu 4 kwietnia 2013r. Autorem opracowania jest inż. bud. ląd. Ireneusz Jerzy Szabelewski. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu tarasu przy budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Nowowiejskiej 1/3 w Warszawie, wykonaną przez KOMPLEX projektowanie budynków, konstrukcje, przeglądy techniczne obiektów, inwentaryzacje, w dniu 4 kwietnia 2013r. Autorem opracowania jest inż. bud. ląd. Ireneusz Jerzy Szabelewski. 3. Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu tarasu przy budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Nowowiejskiej 1/3 w Warszawie, wykonaną przez KOMPLEX projektowanie budynków, konstrukcje, przeglądy techniczne obiektów, inwentaryzacje, w dniu 4 kwietnia 2013r. Autorem opracowania jest inż. bud. ląd. Ireneusz Jerzy Szabelewski. W zakres zamówienia wchodzi m. in.: a) naprawa uszkodzonych elementów konstrukcyjnych betonowych i żelbetowych monolitycznych, b) wykonanie konstrukcyjnych podpór zagrożonych elementów podciągów w poziomie piwnic wraz ze stopami fundamentowymi, c) wykonanie mineralnej powłoki antykorozyjnej, d) wykonanie mineralnej warstwy sczepnej, e) wykonanie zaprawy do odtworzenia otuliny i uzupełnienia ubytków o gr. 5÷15 cm, ewentualnie elastycznej powłoki malarskiej do betonu - płyty żelbetowej, stropu, f) naprawy tynków elewacji zewnętrznej poprzez odbicie starych tynków, zabezpieczenia rys i pęknięć oraz ich otynkowaniu, g) naprawy gzymsu wieńczącego taras I piętra, h) wymianę popękanych płytek gresowych na tarasie, i) rozbiórce fragmentu tarasu - wykonanie warstw wyrównawczych i izolacji wodoszczelnej oraz ponowne ułożenie płytek gresowych, j) usunięcie starej zużytej fugi i zastąpienie jej materiałem uszczelniającym, k) malowanie ogrodzenia, l) roboty towarzyszące i tymczasowe: - roboty rozbiórkowe, ziemne - wykopy, wywóz ziemi, gruzu i złomu etc., - roboty osuszające pomieszczenia, roboty zabezpieczające z folii, - ogrodzenie robót ziemnych - wykopy, roboty związane z ujęciem cieku wodnego, - ewentualnie roboty studniarskie, roboty w zakresie wentylacji pomieszczeń, - roboty związane z ustawieniem rusztowania. UWAGA: Wejście i wjazd do Przedszkola odbywa się wyłącznie przez prześwit bramy Wspólnoty Mieszkaniowej. Brak możliwości pozostawienia pojazdu poza strefą płatnego parkowania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.00 - Betonowanie 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe, polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty ogólnobudowlane. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 80.000,00 zł. (brutto). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty: 1) pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 2) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 3) ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 4) wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych, 5) działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 118. Opłata za formularz SIWZ wynosi 7,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 12:00, miejsce: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.