Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Białystok: zaprojektowanie i wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Publicznym Gimnazjum Nr 13 w Białymstoku ul. Piastowska 3D
Numer ogłoszenia: 197100 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum Nr 13 w Białymstoku , ul. Piastowska 3d, 15-207 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 7403090, faks 0-85 7403090.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgim13.pl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gimnazjum publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Publicznym Gimnazjum Nr 13 w Białymstoku ul. Piastowska 3D.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24x44 m o nawierzchni poliuretanowej, z ogrodzeniem oraz utwardzeniem terenu, zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, będącym załącznikiem do specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 74.22.20.00 - 74.22.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 7500 złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej, o wartości nie mniejszej niż 350 tys. złotych każde. b) dysponują lub będą dysponować osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej), wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) pozwalającej na realizacje zamówienia przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonana będzie w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury zamawiającemu, b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400 tys. zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) udzielą min. 3-letniej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z załączeniem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, ważny na dzień składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż 400 tys. zł. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie jego oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie 2, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 2 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgim13.pl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum Nr 13, ul. Piastowska 3D, 15-207 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 15:00, miejsce: Publiczne Gimnazjum Nr 13, ul. Piastowska 3D, 15-207 Białystok (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa panelu cyfrowego RTG DR z montażem oraz serwera PACS DX - R - archiwum zdjęć RTG
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- "Świadczenie usługi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa placu zabaw na terenie Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego ul. Żwirki i Wigury 45 w Mikołowie (projekt i budowa)
- "Budowa boiska do piłki nożnej i bieżni rekreacyjnej przy Zespole Szkół w Drohiczynie"
- Budowa treningowego boiska piłkarskiego przy ul. Blokowej 3 (Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek)
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji oraz budowa boiska do siatkówki, bieżni lekkoatletycznej i kortu tenisowego przy I Liceum Ogólnokształcącym w Wieluniu
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Wojska Polskiego w Nowych Ręczajach
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.