eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Usługa w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia likwidowanego zakładu górniczego KWK BRZESZCZE WSCHÓD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-26

Bytom: Usługa w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia likwidowanego zakładu górniczego KWK BRZESZCZE WSCHÓD
Numer ogłoszenia: 19703 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia likwidowanego zakładu górniczego KWK BRZESZCZE WSCHÓD.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe, we wszystkie dni tygodnia świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia będących własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział w Brzeszczach KWK Brzeszcze Wschód, wykazanych w załącznikach mapowych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia. 2.1. Teren przemysłowy przy szybie Andrzej VI (załącznik mapowy nr 1.1 do umowy) Teren przemysłowy przy szybie Andrzej VI (partia wschodnia, Brzeszcze ul. Siedliska) - odległość od pola głównego kopalni ok. 1,5 km, powierzchnia ok. 0,94 ha, wymiary ok. 125 x 75 m, teren ogrodzony. Obiekty: szyb Andrzej VI (szyb nie jest wyposażony w urządzenie wyciągowe), obiekty stacji wentylatorów głównych, budynek stacji elektroenergetycznej wraz z urządzeniami i sieciami rozdzielczymi. 2.1.1. Posterunek nr I Posterunek nr I znajduje się w budynku na bramie głównej terenu przemysłowego przy szybie Andrzej VI. Posterunek wartowniczy składa się z jednej osoby na każdej zmianie. Zamawiający wymaga obsady posterunku przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Do obowiązków posterunku należy: - kontrola ruchu osobowego, - niedopuszczenie do wejścia i przebywania na terenie objętym ochroną osób nieupoważnionych, - szczegółowa kontrola samochodów wjeżdżających i wyjeżdżających doraźnie na teren ochrony zakładu, - kontrola zgodności ładunków z dokumentacją, - ochrona poprzez patrolowanie terenu i obiektów w obrębie ogrodzenia 2.2. Teren przemysłowy w rejonie szybów Andrzej III i Andrzej IV (załącznik mapowy nr 1.2 do umowy). Teren przemysłowy przy szybach Andrzej III i Andrzej IV (pole Jawiszowice, Brzeszcze - Jawiszowice rejon ul. Daszyńskiego i Drobniaka) - odległość od pola głównego kopalni ok. 2,5 km, powierzchnia ok 7 ha, wymiary ok 700 x 100 m, teren ogrodzony. Obiekty: szyb Andrzej III wraz z wieżą wyciągową, budynkiem nadszybia i maszyny wyciągowej, szyb Andrzej IV wraz z wieżą wyciągową, budynkiem nadszybia i maszyny wyciągowej, obiekty stacji wentylatorów głównych przy szybie Andrzej IV, budynek wywrotu, budynek zakładu przeróbki mechanicznej węgla (instalacja nieczynna), budynek stacji sprężarek, budynek stacji do wytwarzania i transportu podsadzki i mieszanin uszczelniających, budynek kołowrotu przy szybie Andrzej III, budynki stacji elektroenergetycznych wraz z urządzeniami i sieciami rozdzielczymi, sieci kablowe energetyczne, sieci kablowe teletechniczne, rurociągi sprężonego powietrza, rurociągi wodne przeciwpożarowe, rurociąg głównego odwadniania, estakada wraz z rurociągami do transportu podsadzki i mieszanin uszczelniających. 2.2.1. Posterunek nr II Posterunek nr II znajduje się w budynku na bramie głównej terenu przemysłowego przy szybach Andrzej III i Andrzej IV. Posterunek wartowniczy składa się z jednej osoby na każdej zmianie. Zamawiający wymaga obsady posterunku przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Do obowiązków posterunku należy: - kontrola ruchu osobowego, - niedopuszczenie do wejścia i przebywania na terenie objętym ochroną osób nieupoważnionych, - szczegółowa kontrola samochodów, wjeżdżających i wyjeżdżających doraźnie na teren ochrony zakładu, - kontrola zgodności ładunków z dokumentacją, - prowadzenie obserwacji rejonu przyległego do posterunku. 2.2.2. Posterunek nr III (patrolowy) Posterunek nr III patrolowy znajduje się na terenie przemysłowym w rejonie szybów Andrzej III i Andrzej IV. Posterunek składa się na każdej zmianie z dwuosobowego patrolu obchodowego, który aktywnie patroluje teren objęty ochroną. Zamawiający wymaga na każdej zmianie, co najmniej jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Do obowiązków posterunku należy: - ochrona poprzez patrolowanie terenu i obiektów w obrębie ogrodzenia, - ochrona poprzez patrolowanie bocznicy kolejowej na terenie przemysłowym, - ochrona poprzez patrolowanie ok. 1,6 km trasy torowiska prowadzącego z terenu przemysłowego do zwałowiska kamienia, - ochrona poprzez patrolowanie ok. 0,4 km trasy przebiegu kabli energetycznych, wskazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Przedmiot zamówienia, zadania Wykonawcy, uwarunkowania techniczno-organizacyjne opisane są szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ udostępnionej na stronie internetowej www.srk.com.pl..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 11.600,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy sześćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy polegającą na stałej bezpośredniej ochronie fizycznej terenów, obiektów i mienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania potencjałem technicznym za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym, na który składają się: oznakowany samochód, którym będzie dysponowała grupa interwencyjna (wymóg przybycia grupy interwencyjnej na miejsce zagrożenia nie może przekroczyć 20 minut od momentu powiadomienia), 2) elektroniczny system rejestracji obchodów patroli, Na Posterunku nr III Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego winien zabudować system kontroli pracy wartowników, umożliwiający precyzyjne planowanie obchodów ochranianych obiektów i terenów, a także późniejszą kontrolę czy wszystkie zaplanowane obchody miały miejsce. Pracownik winien posiadać przenośny czytnik (odpowiednio skonfigurowany), a w każdym z zainstalowanych punktów kontrolnych rejestrowana jest jego obecność. Każdemu punktowi kontrolnemu oraz identyfikatorowi osoby należy przypisać nazwy (etykiety), które pozwolą na interpretację zaistniałych zdarzeń. Wykonawca udostępni Zamawiającemu dostęp do ww. systemu monitorowania pracy pracowników ochrony. 3) radiotelefony typu nasobnego Wykonawca wyposaży pracowników w Radiotelefony typu nasobnego: ­ zasięg do 10 kilometrów, ­ wyświetlanie poziomu naładowania, ­ minimum 8 kanałów, ­ moc wyjściowa - minimum 0,5 W, ­ gniazdo wielofunkcyjne - możliwość podłączenia mikrofonu, zestawu słuchawkowego oraz ładowania. 4) Pałka tonfa z uchwytem o parametrach: ­ wykonana z polipropylenu, ­ kolor czarny, ­ uchwyt transportowy na pas. 5) Ręczny miotacz gazu o parametrach: ­ zasięg minimum 4 metry, ­ sposób rozprowadzania : spray, ­ rodzaj środka : gaz pieprzowy. 6) Latarka o parametrach: ­ zasilanie: akumulator, ­ obudowa: wstrząso i wodoodporna, ­ włączanie: taktyczny włącznik z tyłu obudowy, ­ zasięg: minimum 200 metrów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować wykwalifikowanymi, sprawnymi fizycznie osobami, posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w liczbie niezbędnej do pełnego obłożenia dobowego wszystkich posterunków zgodnie z zakresem osobowym określonym w załączniku nr 2 do projektu umowy - stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, w systemie pracy dwuzmianowym 12 godzin pracy/24 godziny odpoczynku, t.j.: 1. co najmniej 12 osób, w tym: minimum 9 osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej posiadających co najmniej roczne doświadczenie w ochronie mienia. W związku z powyższym Wykonawca winien wskazać w załączniku nr 3 do druku OFERTA stanowiącym Wykaz Personelu osoby którymi dysponuje w liczbie nie mniejszej niż wyżej wskazana (w tym wymaganą liczbę osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej). Wykonawca winien także dysponować: 2. grupą interwencyjną, która będzie składała się z co najmniej 2 osób, z których każda jest osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiada minimum rok doświadczenia. Pracownicy grupy interwencyjnej będą dysponowali odpowiednim zapleczem technicznym, które umożliwi im przybycie na miejsce zagrożenia w czasie nie dłuższym niż 20 minut od momentu powiadomienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy w oryginale dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2e do druku OFERTA (należy załączyć oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego). W przypadku udziału podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy- załącznik nr 6 do druku OFERTA. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 9 do druku OFERTA

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług oraz sytuacji opisanych w § 2 ust. 3 i 5 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom 30,00 zł + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem), w przypadku pobrania ze strony internetowej -bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PODWYKONAWSTWO 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający nie określa, która część zamówienia może być powierzona podwykonawcy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 6 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.