Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-09-26
Poznañ: Dostawa przyrz±dów do endoskopii i endochirurgii, protezy g³osowe, ja³owe jednorazowe wyroby medyczne.
Numer og³oszenia: 196979 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora ¦wiêcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznañ, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsk2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa przyrz±dów do endoskopii i endochirurgii, protezy g³osowe, ja³owe jednorazowe wyroby medyczne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa przyrz±dów do endoskopii i endochirurgii, protezy g³osowe, ja³owe jednorazowe wyroby medyczne - 16 pakietów asortymentowych.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) sk³ada o¶wiadczenie o posiadaniu dokumentów, które nale¿y z³o¿yæ do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w zwi±zku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wgl±du na ¿±danie Zamawiaj±cego), zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych 2. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia deklaracji zgodno¶ci CE dla oferowanych wyrobów medycznych. 3. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia opisu zawieraj±cego szczegó³owe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, który umo¿liwi potwierdzenie spe³niania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagañ ustalonych przez Zamawiaj±cego w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Okre¶lona cena nie mo¿e zostaæ podwy¿szona przez ca³y okres obowi±zywania umowy, chyba ¿e dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. 2. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na dopuszczalno¶æ wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach okre¶lonych w Umowie. Zmiana umowy mo¿e obejmowaæ w zakresie dozwolonym przez prawo: a. zmianê jako¶ci, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianê numeru katalogowego produktu b±d¼ nazwy w³asnej produktu; b. zmianê elementów sk³adowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupe³nienia lub wymiany; c. zmianê sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; d. zmianê terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy, e. zmianê ilo¶ci szczegó³owego asortymentu objêtego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiaj±cego, je¶li w wyniku tych zmian nie nast±pi zwiêkszenie warto¶ci umowy w zakresie danego pakietu. f. obni¿enia ceny netto 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mog± byæ: a. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcê przedmiot umowy zmodyfikowany b±d¼ udoskonalony, b. wyst±pi przej¶ciowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej mo¿liwo¶ci dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu bêd±cego przedmiotem umowy, c. nast±pi zmiana organizacyjna le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, d. wymagaæ tego bêdzie prawid³owa realizacja przez Zamawiaj±cego zadañ polegaj±cych na wykonywaniu ¶wiadczeñ dzia³alno¶ci podstawowej (statutowej). e. w wyniku zmiany Umowy mo¿liwe bêdzie podniesienie poziomu/jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ medycznych wykonywanych przez Zamawiaj±cego albo/lub w wyniku zmiany Umowy mo¿liwe bêdzie podniesienie poziomu/jako¶ci dzia³alno¶ci statutowej Zamawiaj±cego f. bêdzie to konieczne ze wzglêdu na zapewnienie bezpieczeñstwa lub zapobie¿enie awarii, albo bêdzie to konieczne ze wzglêdu na zmianê powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa g. zmiana w inny sposób dostarczy po¿ytku Zamawiaj±cemu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=264_2013
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: siedziba zamawiaj±cego wejscie O pok 5a.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiaj±cego wejscie C kancelaria ogólna szpitala.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Narzêdzia do planowanej litotrypsji - 5 pakietów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw narzêdzi z systemem do £atwej wymiany akcesoriów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Protezy do dróg ¿ó³ciowych i trzustkowych - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Stent samorozprê¿alny do dróg ¿ó³ciowych - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Stenty samorozprê¿alne do protezowania zwê¿eñ prze³yku- 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Jednorazowe ig³y do biopsji aspiracyjnej EUS - 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: balon trójkana³owy - 30 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Klipsy hemostatyczne - 200 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw narzêdzi z systemem do £atwej wymiany akcesoriów - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: protezy g³osowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sondy gastrostomijne - 170.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: zg³ebniki - nosowo - ¿o³±dkowo - dwunastnicze - 50 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: zg³êbniki gastrostomijne - 2 pozycje asortymentowe..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dreny do pompy objêtosciowej - 625.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Cewnik prowadz±cy do mikrocewnika hydrofilny - 100.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa rêczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czy¶ciwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespó³ Szkó³ Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê placu zabaw wraz z realizacj± zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa us³uga szkoleniowa 2 szkoleñ specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleñ dla pracowników centrum us³ug spo³ecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. M³yñskiej 11a w Poznaniu. Czê¶æ IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzêtu medycznego" wspó³finansowane z dotacji z bud¿etu Województwa Ma³opolskiego.
- Dostawa wraz z monta¿em wyposa¿enia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnie¼nie przy ul. Wrzesiñskiej 43-55
- "Zakup sprzêtu i wyposa¿enia medycznego przez Poznañski O¶rodek Specjalistycznych Us³ug Medycznych w Poznaniu dla O¶rodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- Modernizacja i doposa¿enie szpitalnego oddzia³u ratunkowego oraz przebudowa i doposa¿enie pracowni diagnostycznych z nim wspó³pracuj±cych w ZOZ w £êczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposa¿.
- Dostawa sprzêtu okulistycznego: aparat OCT optyczny tomograf, USG okulistyczne, perymetr, lampa szczelinowa, optotyp, oftalmoskop bezpo¶redni, autorefraktometr dla Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- Zakup aparatu do mycia sond przezprze³ykowych.
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.