Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-13
Katowice: Zakup odczynników i materiałów laboratoryjnych oraz techniki kryminalistycznej niezbędnych do prowadzenia badań DNA i krwi dla KWP w Katowicach
Numer ogłoszenia: 196956 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup odczynników i materiałów laboratoryjnych oraz techniki kryminalistycznej niezbędnych do prowadzenia badań DNA i krwi dla KWP w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 10 zadań: Zadanie nr 1 - Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci STR i locus Amelogeniny wraz ze standardem wielkości obejmującym zakres 60 - 500 bp - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 2 - Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci chromosomu Y wraz ze standardem wielkości obejmującym zakres 60 - 500 bp - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ Zadanie nr 3 - Zakup polimeru do elektroforezy kapilarnej w aparacie ABI PRISM 3130 XL - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ Zadanie nr 4 - Zakup Proteinazy K 30 u/mg oraz DTT (dithiothreitol) - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ Zadanie nr 5 - Zakup nakrywek optycznych do mikropłytek reakcyjnych 96 - dołkowych oraz mikropłytek reakcyjnych 96 - dołkowych - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ Zadanie nr 6 - Zakup zestawu 16 kapilar do aparatu ABI PRISM 3130 XL - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ Zadanie nr 7 - Zakup testów do oznaczania specyficznego antygenu prostaty (PSA) - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ Zadanie nr 8 - Zakup testów paskowych do ujawniania krwi - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ Zadanie nr 9 - Zakup dozownika manualnego wraz z końcówkami, zakup końcówek do pipet z filtrami o pojemności 0,1 - 10 u l, probówek (SAFE-LOCK) o pojemności 1,5 ml oraz probówek o pojemności 0,2 ml - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ Zadanie nr 10 - Zakup mikrofiltracyjnych zestawów do oczyszczania DNA - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SIWZ Wymagana gwarancja: - dla zadań nr 1, 4, 5, 7, 8- minimum 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadania 2 - minimum 6 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadania 3 - minimum 4 miesiące gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadań nr 6, 9,10 - gwarancja producenta. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, gatunku I i dostarczony w oryginalnych, bezzwrotnych i nienaruszonych fabrycznych opakowaniach producenta, w przypadku gdy etykiety na produktach wykonane są w języku obcym Zamawiający wymaga naklejenia etykiety w języku polskim. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie wykonawcy, że oferowany asortyment jest fabrycznie nowy, gatunku I i będzie dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie w formie oświadczenia, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt III ust. 1 - załącznik nr 15 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci STR i locus Amelogeniny wraz ze standardem wielkości obejmującym zakres 60 - 500 bp - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci chromosomu Y wraz ze standardem wielkości obejmującym zakres 60 - 500 bp - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup polimeru do elektroforezy kapilarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup polimeru do elektroforezy kapilarnej w aparacie ABI PRISM 3130 XL - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup Proteinazy K 30 u/mg oraz DTT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup Proteinazy K 30 u/mg oraz DTT (dithiothreitol) - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup nakrywek optycznych do mikropłytek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup nakrywek optycznych do mikropłytek reakcyjnych 96 - dołkowych oraz mikropłytek reakcyjnych 96 - dołkowych - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup zestawu 16 kapilar do aparatu ABI PRISM 3130 XL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zestawu 16 kapilar do aparatu ABI PRISM 3130 XL - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup testów do oznaczania specyficznego antygenu prostaty (PSA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup testów do oznaczania specyficznego antygenu prostaty (PSA) - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup testów paskowych do ujawniania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup testów paskowych do ujawniania krwi - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup dozowników, końcówek do pipet i probówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup dozownika manualnego wraz z końcówkami, zakup końcówek do pipet z filtrami o pojemności 0,1 - 10 u l, probówek (SAFE-LOCK) o pojemności 1,5 ml oraz probówek o pojemności 0,2 ml - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup mikrofiltracyjnych zestawów do oczyszczania DNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mikrofiltracyjnych zestawów do oczyszczania DNA - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą systemu do pobierania materiału do badań oraz dzierżawa analizatora do oznaczeń OB
- Dostawy materiałów pomocniczych wykonanych z tworzyw sztucznych
- Sukcesywna dostawa testów diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- WIW.DA.272.7.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu
- Dostawy sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa odczynników do badań diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: Czynniki diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.