eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup odczynników i materiałów laboratoryjnych oraz techniki kryminalistycznej niezbędnych do prowadzenia badań DNA i krwi dla KWP w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Katowice: Zakup odczynników i materiałów laboratoryjnych oraz techniki kryminalistycznej niezbędnych do prowadzenia badań DNA i krwi dla KWP w Katowicach
Numer ogłoszenia: 196956 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup odczynników i materiałów laboratoryjnych oraz techniki kryminalistycznej niezbędnych do prowadzenia badań DNA i krwi dla KWP w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 10 zadań: Zadanie nr 1 - Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci STR i locus Amelogeniny wraz ze standardem wielkości obejmującym zakres 60 - 500 bp - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 2 - Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci chromosomu Y wraz ze standardem wielkości obejmującym zakres 60 - 500 bp - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ Zadanie nr 3 - Zakup polimeru do elektroforezy kapilarnej w aparacie ABI PRISM 3130 XL - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ Zadanie nr 4 - Zakup Proteinazy K 30 u/mg oraz DTT (dithiothreitol) - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ Zadanie nr 5 - Zakup nakrywek optycznych do mikropłytek reakcyjnych 96 - dołkowych oraz mikropłytek reakcyjnych 96 - dołkowych - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ Zadanie nr 6 - Zakup zestawu 16 kapilar do aparatu ABI PRISM 3130 XL - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ Zadanie nr 7 - Zakup testów do oznaczania specyficznego antygenu prostaty (PSA) - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ Zadanie nr 8 - Zakup testów paskowych do ujawniania krwi - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ Zadanie nr 9 - Zakup dozownika manualnego wraz z końcówkami, zakup końcówek do pipet z filtrami o pojemności 0,1 - 10 u l, probówek (SAFE-LOCK) o pojemności 1,5 ml oraz probówek o pojemności 0,2 ml - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ Zadanie nr 10 - Zakup mikrofiltracyjnych zestawów do oczyszczania DNA - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SIWZ Wymagana gwarancja: - dla zadań nr 1, 4, 5, 7, 8- minimum 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadania 2 - minimum 6 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadania 3 - minimum 4 miesiące gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadań nr 6, 9,10 - gwarancja producenta. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, gatunku I i dostarczony w oryginalnych, bezzwrotnych i nienaruszonych fabrycznych opakowaniach producenta, w przypadku gdy etykiety na produktach wykonane są w języku obcym Zamawiający wymaga naklejenia etykiety w języku polskim. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie wykonawcy, że oferowany asortyment jest fabrycznie nowy, gatunku I i będzie dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie w formie oświadczenia, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt III ust. 1 - załącznik nr 15 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci STR i locus Amelogeniny wraz ze standardem wielkości obejmującym zakres 60 - 500 bp - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci chromosomu Y wraz ze standardem wielkości obejmującym zakres 60 - 500 bp - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup polimeru do elektroforezy kapilarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup polimeru do elektroforezy kapilarnej w aparacie ABI PRISM 3130 XL - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup Proteinazy K 30 u/mg oraz DTT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup Proteinazy K 30 u/mg oraz DTT (dithiothreitol) - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup nakrywek optycznych do mikropłytek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup nakrywek optycznych do mikropłytek reakcyjnych 96 - dołkowych oraz mikropłytek reakcyjnych 96 - dołkowych - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup zestawu 16 kapilar do aparatu ABI PRISM 3130 XL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zestawu 16 kapilar do aparatu ABI PRISM 3130 XL - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup testów do oznaczania specyficznego antygenu prostaty (PSA).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup testów do oznaczania specyficznego antygenu prostaty (PSA) - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup testów paskowych do ujawniania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup testów paskowych do ujawniania krwi - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup dozowników, końcówek do pipet i probówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup dozownika manualnego wraz z końcówkami, zakup końcówek do pipet z filtrami o pojemności 0,1 - 10 u l, probówek (SAFE-LOCK) o pojemności 1,5 ml oraz probówek o pojemności 0,2 ml - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup mikrofiltracyjnych zestawów do oczyszczania DNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mikrofiltracyjnych zestawów do oczyszczania DNA - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.