eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cybinka › modernizacja osady leśnej w Białkowie nr 120 - drugi przetarg ograniczony

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-30

POZYCJA 19694

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Cybinka: modernizacja osady leśnej w Białkowie nr 120 - drugi przetarg ograniczony Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka, do kontaktów: Mirosław Makuch, Robert Taryma, ul. Dąbrowskiego 43, 69-108 Cybinka, woj. lubuskie, tel. 068 3911307, fax 068 3911152, e-mail: Nald.Cybinka@zielonagora.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zielonagora.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka orgtanizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; Inne:Gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja osady leśnej w Białkowie nr 120 - drugi przetarg ograniczony. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Białków 120, gmina Cybinka, powiat słubicki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację robót budowlanych przy kompleksowej modernizacji osady leśnej w Białkowie nr 120, której realizację ze względu na sposób finansowania, zaplanowano na 3 etapy : 1. Etap 1 ( do końca 2007 roku ) : wykonanie części remontu kapitalnego budynku mieszkalnego w tym : wymiana pokrycia dachowego z dachówki cementowej na blachodachówkę i remont więźby dachowej, wymiana instalacji c.o. ( bez kotła ), wymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej, remont stropu i wymiana podłogi na piętrze, wymiana stolarki okiennej w całym budynku, wymiana stolarki drzwiowej na piętrze, roboty wewnętrzne na piętrze - tynkarskie, malarskie i glazura, wyposażenie łazienki i wc na piętrze. 2. Etap 2 ( rok 2008 ) : Dokończenie remontu kapitalnego budynku mieszkalnego w tym : remont stropu i wymiana podłogi na parterze, wymiana stolarki drzwiowej na parterze, roboty wewnętrzne na parterze i w piwnicach - tynkarskie, malarskie i glazura; schody; opaska i chodniki zewnętrzne; elewacja zewnętrzna; rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego; budowa drewnika 3-komorowego o konstrukcji drewnianej. 3. Etap 3 ( I półrocze 2009 roku ) : budowa garażu dwustanowiskowego murowanego ze stropodachem krytym blachodachówką; zagospodarowanie terenu w tym : ogrodzenie zewnętrzne, utwardzone drogi dojazdowe do osadnika i drewnika, chodniki i trawniki. Uwagi : a) roboty budowlane mają być wykonywane w oparciu o Projekt techniczny opracowany przez Zakład Projektowo - Usługowy Budownictwa Kazimierza Szkwarka z Zielonej Góry ze stycznia 2007 roku, b) Zamawiający zgłosił roboty remontowe w budynku mieszkalnym i wystąpił o pozwolenie na rozbiórkę starego garażu i budowę nowego budynku garażowego i drewnika do Starostwa Powiatowego w Słubicach, tak aby stosowne decyzje administracyjne były prawomocne przed zawarciem umowy, c) instalacja elektryczna została wymieniona w całości w ramach odrębnego zamówienia publicznego ( przetarg nieograniczony z roku 2006 ), d) na wybudowanie przydomowej oczyszczalni ścieków komunalnych do budynku mieszkalnego w Białkowie nr 120, Zamawiający przeprowadzi odrębne postępowanie przetargowe w 2007 roku, e) w przypadku zwiększenia ilości środków finansowych na inwestycje budowlane, Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zmiany zakresu II i III etapu inwestycji celem przyspieszenia ostatecznego jej odbioru - przed zawarciem umowy Wykonawca ubezpieczy roboty i budowę na kwotę min. 600 000zł 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - Wartość kosztorysowa całego zamówienia ( etapy 1+ 2 +3 ) wynosi netto ( bez VAT ) : 130 584,- euro - Wartość szacunkowa robót ujętych w I etapie inwestycji wynosi netto : 41 030,- euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,- zł Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/Zielona Góra, konto nr 57 2030 0045 1110 0000 0050 4740 tytułem: \Wadium na modernizację osady leśnej w Białkowie nr 120lub w formie niepieniężnej (zgodnie z art. 45.ust.6 pkt.2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych), które należy złożyć w kasie Zamawiającego. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, o którym Zamawiający powiadomi oferentów na piśmie wraz z przesłaniem SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn podanych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U nr 19 poz 177 ) b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: Kierownik budowy, elektryk, hydraulik, pracownicy ogólno-budowlani z odpowiednimi kwalifikacjami, lub uprawnieniami - jeżeli są wymagane c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, tzn. zamówienie w zakresie remontów lub budowy budynków mieszkalnych o wartości zamówienia powyżej 100 000,00 zł brutto d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają środki na rachunku bankowym, lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł, e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymienionych powyżej dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, natomiast dla warunków doświadczenie zawodowe, oraz zdolność ekonomiczna i finansowa dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, według następujących zasad: 1. Ocena spełniania warunku \doświadczenie zawodowe\ : - 1 robota budowlana w Wykazie o w/w minimalnej wartości i charakterze zamówienia = spełnienie warunku - za każdą następną robotę budowlaną ujętą w Wykazie i potwierdzoną referencjami = 5 pkt - maksymalna ilość punktów za spełnienie tego warunku = 50 pkt. 2. Ocena spełniania warunku \zdolność ekonomiczna i finansowa\ : - 50 000,- zł = spełnienie warunku - od 50 001,- do 100 000,- zł = 5 pkt - od 100 001,- do 250 000,- zł = 10 pkt - od 250 001,- do 500 000,- zł = 15 pkt - od 500 001,- do 1 000 000,- zł = 20 pkt - powyżej 1 000 000 zł = 25 pkt. - maksymalna ilość punktów za spełnienie tego warunku = 25 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawca musi dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła¬dania wniosków; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 1b - wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie stosownych uprawnień dla osoby pełniącej obowiązki kierownika budowy, oraz elektryka; g) na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 1c ( doświadczenie zawodowe ), Wykonawca przedłoży Wykaz wykonanych robót w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia i wartości min. 100 000,- zł, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania zamówienia, do każdego punktu wykazu należy dołączyć dokumenty podpisane przez inwestora - opinie lub referencje, potwierdzające że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie; h) na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 1d ( zdolność ekonomiczna i finansowa ), Wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych, lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i) na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 1e -polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości minimum 100 000,- zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.