Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Konin: Dostawa butelek standardowych, smoczków lateksowych oraz nakrętek na butelki dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 196941 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa butelek standardowych, smoczków lateksowych oraz nakrętek na butelki dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Smoczki jednorazowe z nakrętka do butelek standardowych Dostawy 6 razy w roku zgodnie z zamówieniem składanym przez Zamawiającego L.p. Asortyment Ilość sztuk 1. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 1- do płynów (od 0 do 6 m-ca) 2.100 2. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej , rozmiar 1 - do mleka (modyfikowanego) dla wcześniaków od 1500 g i dzieci donoszonych do 6 m-ca 4.400 3. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 1 - do papek (od 0 do 6 m-ca) 5.800 4. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 2 - do papek - otwór przepływowy w kształcie krzyżyka ( od 6 do 18 m-ca) 1.000 5. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej , rozmiar 2 - do płynów (od 6 do 18 m-ca) 13.500 6. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 2 - do mleka (modyfikowanego) od 6 do 18 m-ca 13.500 7. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 2- do papek ( od 6 do 18 m-ca) 15.000 Pakiet 2 Butelki standardowe i nakrętki przezroczyste na butelki- dostawy 1 raz na kwartał zgodnie z zamówieniem składanym przez Zamawiającego L.p. Asortyment Ilość sztuk 1. Butelka szklana z gwintem i podziałką ( poj. 140 ml) 1.250 2. Butelka z PP (polipropylen) wielokrotnego użytku z gwintem i podziałką ( poj. 230 ml) 1.680 3. Nakrętka przezroczysta na butelki wymienione w punkcie 1 i 2 2.500 Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w zakresie pakietu numer 1 - 6 razy w roku w dni robocze, w zakresie pakietu numer 2 1 raz na kwartał w dni robocze. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego przy ulicy Kard. S. Wyszyńskiego 1 zgodnie z zamówieniem składanym przez Zamawiającego z pięciodniowym wyprzedzeniem. Ponadto przedmiot zamówienia dostarczany będzie środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt i odpowiedzialność, zgodnie z obowiązującymi wymogami higieniczno - sanitarnymi oraz wymaganiami Dobrej Praktyki Higienicznej. Dostawca przy każdorazowej dostawie przedmiotu zamówienia zobligowany jest do dostarczenia dla potrzeb Zamawiającego: - fakturę VAT - numer serii oraz daty produkcji i ważności dla artykułów z faktury - deklarację zgodności na dostarczane artykuły.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.10.00-7, 39.22.57.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a)deklaracje zgodności lub certyfikat świadczący o tym ,że asortyment artykułów będących przedmiotem zamówienia przeznaczony jest do kontaktu z żywnością (szczególnie z tłuszczem); b)zalecenia i wskazówki dotyczące użytkowania smoczków jednorazowego użytku (z odpowietrzaczem) oraz określenie warunków ich przechowywania c) zalecenia i uwagi producenta dotyczące procesów mycia i sterylizacji butelek szklanych oraz z PP (polipropylen) - wielokrotnego użytku.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (sytuacja opisana w § 9 ust. 2 SIWZ 62.2012), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Obniżenie cen jednostkowych produktów leczniczych dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, parter pokój 6A - cena formularza 20,00 zł + koszty wysyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul.Szpitalna 45, 62-504 Konin, II piętro- Kancelaria pokój 3/13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Smoczki jednorazowe z z nakrętką do butelek standardowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Ilość sztuk 1. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 1- do płynów (od 0 do 6 m-ca) 2.100 2. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej , rozmiar 1 - do mleka (modyfikowanego) dla wcześniaków od 1500 g i dzieci donoszonych do 6 m-ca 4.400 3. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 1 - do papek (od 0 do 6 m-ca) 5.800 4. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 2 - do papek - otwór przepływowy w kształcie krzyżyka ( od 6 do 18 m-ca) 1.000 5. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej , rozmiar 2 - do płynów (od 6 do 18 m-ca) 13.500 6. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 2 - do mleka (modyfikowanego) od 6 do 18 m-ca 13.500 7. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 2- do papek ( od 6 do 18 m-ca) 15.000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Butelki standardowe i nakrętki przezroczyste na butelki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Ilość sztuk 1. Butelka szklana z gwintem i podziałką ( poj. 140 ml) 1.250 2. Butelka z PP (polipropylen) wielokrotnego użytku z gwintem i podziałką ( poj. 230 ml) 1.680 3. Nakrętka przezroczysta na butelki wymienione w punkcie 1 i 2 2.500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.57.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- "Dostawa wyrobów medycznych do biopsji mammotomicznej wraz z zestawem drenów wspomagających próżniowo"
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. Zofii Urbanowskiej 4 w Koninie.
- Zakup i dostawa ogniwa paliwowego Nexa oraz generatora wodoru.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
więcej: przetargi w Koninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.