eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Remont nawierzchni ze wzmocnieniem podbudowy drogi powiatowej nr 2899D Strzelce - Chwałków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Jaworzyna Śląska: Remont nawierzchni ze wzmocnieniem podbudowy drogi powiatowej nr 2899D Strzelce - Chwałków
Numer ogłoszenia: 19665 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego , ul. Powstańców 12, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8514070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdps.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ze wzmocnieniem podbudowy drogi powiatowej nr 2899D Strzelce - Chwałków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem nawierzchni wraz ze wzmocnieniem podbudowy drogi powiatowej nr 2899D Strzelce - Chwałków na odcinku od km 0+000 do km 1+818,5. Długość 1818,5m. Zakres robót obejmuje: 1.odtworzenie odwodnienia [uzupełnienie (gr.20cm) i wyprofilowanie zagęszczonych poboczy za spadkami poprzecznymi 4%-8%, odtworzenie - pogłębienie rowów (25 do 30cm) na całej długości remontowanego odcinka, wykonanie dwóch odcinków rowów odpływowych w km 1+209 i 1+360 o łącznej długości 67m; wykonanie ścieku korytkowego dł.49m w km 1+671 do 1+720; przebudowa studzienek ściekowych szt.4 z przykanalikami O200mm - 30m oraz O160mm 38m]; 2.ścinkę poboczy (pow.320m2) oraz ich uzupełnienie na całym odcinku (grubość 15-20cm); 3.uszczelnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej (likwidacja spękań siatkowych) metodą powierzchniowego utrwalenia (pow.1902m2); 4.ułożenie warstwy wzmacniająco-profilującej z mieszanki mineralno-bitumicznej 0/20mm w ilości 175 kg/m2, oraz w miejscach deformacji i zaniżeń ułożenie warstwy profilującej z MMA 0/20mmw ilości 175 kg/m2; 5.wzmocnienie warstw bitumicznych przez zastosowanie geokompozytu; 6.wykonanie warstwy (wiążącej) z betonu asfaltowego (MMA) o uziarnieniu 0/16mm -gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm; 7.wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego (MMA) o uziarnieniu 0/12,8mm - gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm; 8.przełożenie odcinka (32m) chodnika z kostki betonowej wraz z przebudową krawężnika (31m). Prace planowane są na powierzchni 9509 m2. W trakcie prac będą wykonane także zjazdy na tereny przylegające do drogi (pow. 103,5m2). Parametry drogi: klasa Z, kategoria obciążenia ruchem KR2, z zachowaniem istniejących szerokości drogi, spadki poprzeczne nawierzchni - obustronne 2% (na odcinkach prostych) i jednostronne na łukach. Zadanie należy zrealizować w oparciu o projekt techniczny, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Ponadto: koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, odległość wytwórni mas bitumicznych od miejsca wbudowania mieszanki powinna zapewnić jej dowóz na budowę w ciągu 2 godz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.posiadania wiedzy i doświadczenia: należy wykazać, że wykonawca posiada doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie ) przynajmniej trzech zadań dotyczących wykonania robót związanych z remontem nawierzchni na odcinku min. 1500 m (każde z zadań); 3.dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-wymagane jest, aby kierownik robót posiadał uprawnienia budowlane i ważne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy kierownictwa robót). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.oświadczenie wykonawcy, że może ubiegać się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; 3.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy; 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierowały robotami posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane i ważne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), 7.wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 8.dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sdps.swidnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego, ul.Powstańców 12, 58-140 Jaworzyna Śląska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica, III piętro, pokój nr 308.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.