Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Radom: Przebudowa drogi powiatowej nr 3554W gr. woj. - Seredzice - Iłża oraz ulicy
Kochanowskiego w Iłży.
Numer ogłoszenia: 196653 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu , ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3554W gr. woj. - Seredzice - Iłża oraz ulicy Kochanowskiego w Iłży..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą: Przebudowa drogi powiatowej nr 3554W gr. woj. - Seredzice - Iłża oraz ulicy Kochanowskiego w Iłży. Zamówienie składa się z dwóch niżej wymienionych części: część 1 - Przebudowa ulicy Kochanowskiego w Iłży w ciągu drogi powiatowej nr 3554W gr. woj. - Seredzice - Iłża część 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3554W gr. woj. - Seredzice - Iłża (I Etap) Zakres robót składających się na Część 1 zamówienia obejmuje: Przebudowę ulicy Kochanowskiego w Iłży w ciągu drogi powiatowej nr 3554W na odcinku długości 96,18 m od km 0+000 do km 0+096,18 W ramach robót należy wykonać min.: - wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni na całym odcinku drogi, - przebudowę skrzyżowania z ul. Radomską, - przebudowę chodnika, - przebudowę zjazdów indywidualnych, - przebudowę zjazdu publicznego, - budowę ścieku podchodnikowego, - budowę zatok postojowych. Zakres robót składających się na Część 2 zamówienia obejmuje: Przebudowę drogi powiatowej nr 3554W na odcinku długości 420 m od km 7+740 do km 8+160 W ramach robót należy wykonać min.: - wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni, - lokalne poszerzenia nawierzchni jezdni, - wykonanie poboczy z kruszywa, - konserwacja odwodnienia wraz z udrożnieniem rowów drogowych otwartych ( budowa przepustów). - przebudowa istniejących zjazdów. Część 1 i 2 zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami SIWZ w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: 1. Projektem przebudowy ulicy Kochanowskiego w Iłży w ciągu drogi powiatowej nr 3554W gr. woj. - Seredzice - Iłża (dla części 1) 2. Projektem przebudowy drogi powiatowej nr 3554W gr. woj. - Seredzice - Iłża (dla części 2) 3. Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi. 4. Przedmiarami robót. .5. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Tomie III SIWZ. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w formularzach kosztorysów ofertowych tj. Formularz 2.1 - Część 1 i Formularz 2.2 - Część 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla części 1 - 1.600 zł. ( słownie: jeden tysiąc sześćset złotych) - dla części 2 - 2.500 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali dla każdej z części co najmniej 1 zadanie o wartości nie niższej niż 100.000,- PLN, związane z budową/przebudową/remontem drogi w zakres którego wchodziło wykonanie między innymi robót polegających na ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych/betonu asfaltowego lub SMA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST). W szczególności wymaga się, żeby Wykonawca dysponował co najmniej n/w sprzętem: a) układarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie o szerokości układania co najmniej 6,00 m - 1 szt., (ze względu na ułożenie warstwy ścieralnej całą szerokością) b) skrapiarka - 1 szt. c) koparka - 1 szt. d) walec stalowy gładki - 2 szt. e) walec ogumiony - 1 szt. f) wytwórnia mas bitumicznych (WMB) wydajności 100 Mg/h - 1 szt. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje WMB bądź warunek dotyczący czasu transportu mieszanki nie jest spełniony, należy załączyć dokument potwierdzający zapewnienie dostaw mieszanki mineralno-asfaltowej przy jednoczesnym spełnieniu wymogu czasu transportu mieszanki od załadunku do wbudowania (tj. maksymalnie 2 godz.). Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia i urządzenia proponowane przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko Kierownika budowy w specjalności drogowej min. 1 osoba Osoba wskazane na stanowisko Kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Z uwagi na to, że roboty budowlane mają się odbywać w tym samym terminie, Wykonawcy składający oferty na więcej niż 1 część zamówienia muszą udokumentować, że dysponują osobami posiadającymi w/w uprawnienia dla każdej części oddzielnie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie korzystał z ich potencjału technicznego (Formularz 3.5. do SIWZ ) 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że będzie korzystał z ich potencjału. (Formularz 3.8. do SIWZ). 3.Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej celem identyfikacji osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Pełnomocnictwo ( Formularz 3.10. do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określenie warunków zmian. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1. Przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1.1) konieczności wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem odstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.2) konieczności wykonania robót uwzględnionych w dokumentacji projektowej, a nie wyszczególnionych w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym, 1.3) konieczności wykonania rozwiązań zamiennych zatwierdzonych przez projektanta, w stosunku do rozwiązań ujętych w dokumentacji projektowej, 1.4 ) wykonania robót polegających na zmianie ilości robót pomiędzy pozycjami kosztorysu ofertowego. 1.5) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru. 1.6) na skutek okoliczności wynikającej z tzw. siły wyższej tj. min. wstrzymanie budowy z powodu znalezisk archeologicznych, lub decyzji administracyjnych Konieczność przedłużenia terminu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1.1-1.6 potwierdza Inspektor Nadzoru po złożeniu przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót pisemnego wniosku z uzasadnieniem konieczności zmiany terminu oraz podania okresu o jaki termin powinien zostać przedłużony. Zła organizacja pracy oraz niewielki zakres zmian ilościowych robót nie uzasadniają przedłużenia terminu umowy. 2. Zmiany wynagrodzenia w przypadku : 2.1 wystąpienia robót zamiennych , 2.2 wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej a nie wyszczególnionych w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym, 2.3 wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 2.4 zmiany ilości robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego. 3. Zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w przypadku: 3.1) konieczności wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.2) konieczności wykonania robót uwzględnionych w dokumentacji projektowej, a nie wyszczególnionych w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym, 3.3) konieczności wykonania rozwiązań zamiennych zatwierdzonych przez projektanta, w stosunku do rozwiązań ujętych w dokumentacji projektowej, 3.4 ) wykonania robót polegających na zmianie ilości robót pomiędzy pozycjami kosztorysu ofertowego. 4. Zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca i na przedstawiony w ofercie zakres robót. 5. Zmiany kierownika budowy z tym, że osoba wskazana na to stanowisko musi spełniać wymagania określone w SIWZ. Zmiana kierownika budowy wymaga formy pisemnej. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 3 dni od daty przedłożenia propozycji. 6. Zmiany Inspektora Nadzoru. O dokonaniu zmiany Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radompowiat.pl Zakładka Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
ul. Graniczna 24
26- 600 Radom
pokoj 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ul. Graniczna 24 26- 600 Radom pokoj 101 - KANCELARIA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1 - Przebudowa ulicy Kochanowskiego w Iłży w ciągu drogi powiatowej nr 3554W gr. woj. - Seredzice - Iłża.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót składających się na Część 1 zamówienia obejmuje: Przebudowę ulicy Kochanowskiego w Iłży w ciągu drogi powiatowej nr 3554W na odcinku długości 96,18 m od km 0+000 do km 0+096,18 W ramach robót należy wykonać min.: - wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni na całym odcinku drogi, - przebudowę skrzyżowania z ul. Radomską, - przebudowę chodnika, - przebudowę zjazdów indywidualnych, - przebudowę zjazdu publicznego, - budowę ścieku podchodnikowego, - budowę zatok postojowych. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Tomie III SIWZ. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w formularzu kosztorysu ofertowego tj. Formularz 2.1 - Część 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3554W gr. woj. - Seredzice - Iłża (I Etap).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót składających się na Część 2 zamówienia obejmuje: Przebudowę drogi powiatowej nr 3554W na odcinku długości 420 m od km 7+740 do km 8+160 W ramach robót należy wykonać min.: - wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni, - lokalne poszerzenia nawierzchni jezdni, - wykonanie poboczy z kruszywa, - konserwacja odwodnienia wraz z udrożnieniem rowów drogowych otwartych ( budowa przepustów). - przebudowa istniejących zjazdów. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Tomie III SIWZ. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w formularzu kosztorysu ofertowego tj. Formularz 2.2. - Część 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
- "Zakup i dostawa samochodu ciężarowego typu autolaweta dla potrzeb KWP zs. w Radomiu"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic emulsją asfaltową i grysami na terenie miasta Radomia
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - wymiana opraw oświetleniowych boisk na oprawy typu LED
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.