eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Budowa zespołu 10-ciu garaży wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Zgorzelec: Budowa zespołu 10-ciu garaży wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Numer ogłoszenia: 19639 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zgorzeleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. , ul. Daszyńskiego 75, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 6488330, faks 0-75 6488330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-zgorzelec.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu 10-ciu garaży wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie zespołu garaży - 10 stanowisk w jednobryłowej zabudowie zwartej wolnostojącej przewidzianej do realizacji w miejscowości Zgorzelec przy ulicy Orzeszkowej na działce nr 2/325 wraz z przyłączem kanalizacji deszczowej zlokalizowanym na działce nr 2/325 i 2/326; obr. X; AM-5. W ramach robót budowlanych przewidziano wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych oraz kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z połaci dachu zespołu garaży 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, zawiera Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ oraz Przedmiar Robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ UWAGA: Wszystkie wskazane z nazwy materiały, urządzenia i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urzadzeń i technologii równoważnych do nazwanych materiałów, urzadzeń oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w dokumentacji projektowej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia zachowania minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, wymaganych przez Zamawiającego, leżeć będzie w trakcie realizacji robót po stronie Wykonawcy. 3. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu umowy. Wizję lokalną Wykonawca dokona na własny koszt. 4. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą i przekaże 2 jej komplety Zamawiającemu na 7 dni przed terminem odbioru końcowego. 5. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2007 roku Dz. U. Nr 39, poz. 251 ze zmianami) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 25, poz.150 ze zmianami). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami i ze złożonym kosztorysem. 6. Wszelkie roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami oraz decyzjami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w kwocie 3.000,- PLN brutto (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 brutto) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy dot. w/w ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom. 3. Termin wniesienia wadium upływa przed terminem składania ofert 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wniesie wadium zwróconego mu po wyborze najkorzystniejszej oferty, a do ponownego jego wniesienia Zamawiajacy wezwał Wykonawcę w związku z wyborem oferty Wykonawcy w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a/ pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych uznana za odrzuconą. 6. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt.5 ppkt b,c,d, i e z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 11. Zabronionym jest umieszczenie w treści tego dokumentu jakiejkolwiek klauzuli lub zapisu stanowiącego, że wypłata wadium w okolicznościach określonych w pkt. 11 będzie uzależniona od dodatkowych okoliczności dowodowych, które spełnić ma Beneficjent. Gwarancja ma mieć charakter bezwarunkowy i być płatna na pierwsze wezwanie. 7. Warunkiem uznania wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 5 ppkt b,c,d, i e będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 68 1020 2137 0000 9602 0056 1282. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium do postępowania przetargowego: Budowa zespołu 10-ciu garaży wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie oryginał dowodu wpłaty lub potwierdzona za zgodność z oryginałem jego kopia załączona do oferty. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę . 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. c/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. d/ w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt.11. 13. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu przez niego umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku odbędzie się, na podstawie analizy treści: a) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: - Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, pod kątem określonych przez Zamawiającego następujących minimalnych wymagań: Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę wykonanych: - minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu budowlanego kubaturowego, o mimalnej kubaturze 500 m3 i wartości wykonawych robot minimum 130.000 zł brutto, Do przeliczenia wszystkich wartości występujących w innych walutach niż PLN, Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), opublikowany w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, - oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, pod kątem określonych przez Zamawiającego następujących minimalnych wymagań: Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie przynajmniej jednej osoby posiadającej uprawienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, pod kątem określonych przez Zamawiającego następujących minimalnych wymagań: Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 130.000 PLN; Do przeliczenia wszystkich wartości występujących w innych walutach niż PLN, Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), opublikowany w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób reprezentujących Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku konieczności załączenia do oferty takiego pełnomocnictwa) 5. Formularz wskazujący którą część zamówienia Wykonawca powierzy do realizacji Podwykonawcy. (Wykonawca który zamierza samodzielnie wykonać zamówienie nie składa wraz z oferta przedmiotowego formularza.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy, przy czym zakres tych zmian definiuje on następująco: - Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za realizacje umowy, możliwa będzie w każdym czasie w trakcie związania umową, pod warunkiem że osoby te posiadać będą co najmniej takie same uprawnienia jak osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie. W sytuacji zaistnienia uzasadnionych okoliczności powodujących konieczność takiej zmiany, Wykonawca zgłosi ten fakt Zamawiającemu pisemnie wraz z uzasadnieniem. - Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku wystąpienia opóźnień zawinionych przez Zamawiającego mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy w szczególności dot. przekazania terenu budowy, dokonywania odbiorów robót , akceptacji robót dodatkowych oraz jakichkolwiek innych opóźnień lub utrudnień ze strony Zamawiającego. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane niniejszymi okolicznościami, - Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót budowlanych. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumieć będzie zdarzenie zewnętrzne o charakterze: niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki (nie dotyczą pracowników Wykonawcy), ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, lub skażenia. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane niniejszymi okolicznościami, - Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie z technologią, a fakt wystąpienia tych warunków wpisany zostanie przez Kierownika Budowy do Dziennika Budowy oraz potwierdzony zostanie przez Inspektora Nadzoru działającego z ramienia Zamawiającego. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane niniejszymi okolicznościami. - Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, a których wykonanie nie będzie możliwe wraz z podstawowymi robotami budowlanymi w terminie umownym przewidzianym dla tych robót. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile wynosi termin realizacji robót dodatkowych. - Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót. - Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku wstrzymania robót przez uprawnione do tego organy. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile wynosi przesunięcie terminu realizacji robót budowlanych w związku z wstrzymaniem tych robót. - Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - Zmiana podwykonawcy możliwa będzie jedynie wtedy jeżeli zakres realizowanych przez podwykonawcę usług, nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu usług wskazanych w ofercie Wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez podwykonawcę. Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, do którego winien załączyć on projekt umowy z podwykonawcą, przy czym wymagana jest w tym wypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie przez Wykonawcę umowy z innym podwykonawcą 2. Strona ubiegająca się o zmianę umowy, winna zwrócić się do Wykonawcy lub Zamawiającego, z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy podając równocześnie uzasadnienie i podstawę takiej zmiany. Strony ustalają termin 7 dniowy, licząc od dnia w którym zaistniały przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany, na przekazanie w/w wniosku do Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tbs-zgorzelec.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-900 Zgorzelec, ul. Daszyńsskiego 75 , Zgorzeleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 10:00, miejsce: 59-900 Zgorzelec, ul. Daszyńskiego 75, Zgorzeleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.