eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąsosz › Budowa i urządzenie boiska sportowego oraz placu zabaw, dojazdów utwardzonych i 6 miejsc parkingowych we wsi Ławsk gmina Wąsosz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Wąsosz: Budowa i urządzenie boiska sportowego oraz placu zabaw, dojazdów utwardzonych i 6 miejsc parkingowych we wsi Ławsk gmina Wąsosz
Numer ogłoszenia: 196311 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151133 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, woj. podlaskie, tel. 086 2731001 w. 18, faks 086 2731001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i urządzenie boiska sportowego oraz placu zabaw, dojazdów utwardzonych i 6 miejsc parkingowych we wsi Ławsk gmina Wąsosz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i urządzenie boiska sportowego oraz placu zabaw, dojazdów utwardzonych i 6 miejsc parkingowych we wsi Ławsk gmina Wąsosz. Skrócona charakterystyka techniczna: 1. Inwestycja obejmuje wykonanie następujących robót: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne - wyrównanie terenu, - wykonanie zjazdu gospodarczego - ruch ciężki, - budowa placu zabaw, - budowa bieżni, - budowa boiska do koszykówki, - budowa boiska do siatkówki, - budowa boiska do mini piłki nożnej. Zakres i sposoby wykonania robót objętych zamówieniem przedstawiają dane zawarte w dokumentacji, przedmiarach robót oraz specyfikacjach wykonania i odbioru robót - stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Gwarancja dla wszystkich robót i wbudowanych materiałów objętych zamówieniem winna wynosić minimum 3 (trzy) lata. 2. Szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia określają; dokumentacja techniczna załącznik do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załącznik do SIWZ - Przedmiary robót. UWAGA! Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, celem dotrzymania terminu wykonania zadania. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów zamiennych /innych niż podane w dokumentacji projektowej/, pod warunkiem, że będą one posiadały parametry nie gorsze niż podane w niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały w przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będą zmiany dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia tych zmian materiałów z Projektantem. Zamiana materiałów nie może być podstawą do żądania podwyższenia zapłaty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 356734.05 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach PROW 2007-2013 Działanie: 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe UNIROL Dorota Kulikowska, ul. 9 Pułku Strzelców Konnych 13, 19-203 Grajewo, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 356734.05
  • Oferta z najniższą ceną: 356734.05 oferta z najwyższą ceną: 396947.79
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.