eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bożków › Dostawa wraz z montażem doposażenia mebli i wyposażenia do Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Bożków: Dostawa wraz z montażem doposażenia mebli i wyposażenia do Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie
Numer ogłoszenia: 196272 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Agrotechnicznych , Bożków 89a, 57-441 Bożków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8714275, faks 074 8714252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsa-bozkow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zsa-bozkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem doposażenia mebli i wyposażenia do Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Gabinet dyrektora:1.Szafa wnękowa dwudrzwiowa kolor orzech włoski. Połowa szafy na ubrania wiszące z drążkiem aluminiowym, druga połowa z półkami m.in. 3 półki. Na wewnętrznej stronie lewych drzwi od szafy lustro frezowane o wymiarach 120x40. Lustro powinno być stabilnie i trwale zamocowane. Korpus szafy wykonany z min. 18 mm, 3 warstwowej płyty, wiórowej fornirowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi fornirem, kolorem odpowiadającym kolorowi płyty. Wieniec górny i dolny Wieniec górny zbudowany jest jako element warstwowy typu sandwich z płyt o grubościach 18,10,18mm. Środek o grubości 10 mm oklejony HPL w kolorze aluminium. Plecy wykonane z min. 18 mm 3 warstwowej płyty, wpuszczane w boki i wieńce, dwustronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem PCV o gr. min. 1 mm w kolorze płyty. Klasa higieniczności E1.Wszystkie półki wykonane z 3 warstwowej płyty wiórowej dwustronnie laminowanej o grubości min. 18mm z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem PCV min. 1mm kolorem odpowiadającym kolorowi płyty. Drzwi wykonane z min.18 mm płyty fornirowanej, kolorem odpowiadającym kolorze płyty. Drzwi posiadają standardowo, łatwe w montażu zawiasy zintegrowane. Szafa wyposażona jest w zamek baskwilowy ryglowany w 3 punktach ze składanym kluczem. Uchwyt wykonany ze stopu aluminiowego, podłużny rozstaw 96mm kolor aluminium, wzór uchwytu do uzgodnienia z Zamawiającym po przedstawieniu wzornika. Odległość między półkami zgodna z międzynarodowym standardem OH minimum 327 mm.Wszystkie widoczne płaszczyzny fornirowane wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ wymiary: 220x105x70 ilość:1 szt. 2.Stół konferencyjny kolor orzech włoski. Blat stołu zbudowany jest jako element warstwowy. Blat górny o grubości min. 18mm wykonany z płyty wiórowej fornirowanej. Blat środkowy o grubości 10 mm oklejony HPL w kolorze aluminium. Blat dolny o grubości min. 18 mm wykonany z płyty wiórowej fornirowanej ukształtowany jest w taki sam sposób jak blat górny. Nogi o grubości min. 36 mm wykonane z płyty wiórowej fornirowanej. Wszystkie widoczne płaszczyzny fornirowane, wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ wymiary: 195x90, szt. 1. 3.Krzesła konferencyjne kolor orzech włoski. Krzesła konferencyjne-krzesła drewniane tapicerowane w kolorze mebli. Kolor wybarwienia drewna dopasowany do koloru mebli Tkanina obiciowa szenil: do uzgodnienienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).wymiary: Wysokość krzesła: 96 cm Szerokość siedziska krzesła: 45 cm .Głębokość siedziska krzesła: 45 cm, Wysokość siedziska krzesła: 44 cm, 9 szt.4.Biurko półokrągłe z dostawką dostosowaną do wsuwania pod biurko. Dostawka posiada 4 szuflady, zamykane na zamek centralny. Blat biurka zbudowany jest jako element warstwowy. Blat górny o grubości min.18mm wykonany z płyty wiórowej fornirowanej. Blat środkowy o grubości 10 mm oklejony HPL w kolorze aluminium. Blat dolny o grubości 18 mm wykonany z płyty wiórowej ukształtowany jest w taki sam sposób jak blat górny. Nogi o grubości 36 mm wykonane z płyty wiórowej fornirowanej. Wszystkie widoczne płaszczyzny fornirowane.(wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) wymiary: Lewoskrętny główny 75x160x95, Dostawka 72x106x60.1 szt. 5.Witryna, kolor orzech włoski środkowa część składająca się z dwóch części: góra i dolna), górna składająca się z podwójnych drzwi szklanych, w środku 2 półki, szkło nie ulega stłuczeniu w badaniu udarnościowym wg PN-EN 14072:2006. Dolna część środkowej części z podwójnymi drzwiami z płyty wiórowej min 18mm fornirowanej i 2 półkami w środku. Szafka po prawej stronie podwójne drzwi płytowe, w środku półki. Elementy korpusów wykonane są z min.18 mm płyty wiórowej fornirowanej. Drzwi płytowe wykonane z płyty wiórowej fornirowanej zawieszone na zawiasach zintegrowanych, zamykane na zamek patentowy. Szafka po lewej stronie pojedyncze drzwi wykonane z płyty wiórowej min. 18mm fornirowanej w środku półki min. 4. Wieniec górny zbudowany jest jako element warstwowy typu sandwich z płyt o grubościach 18,10,18mm. Środek o grubości 10mm oklejony HPL w kolorze aluminium. Wszystkie widoczne płaszczyzny fornirowane wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ wymiary: Lewa: 220x40x40.Środkowa: 220x80x40,Prawa: 220x80x40 1 szt. 6.Fotel obrotowy. Wyprofilowane oparcie fotela wraz z siedziskiem stanowi jeden element, który w połączeniu z możliwością regulacji wysokości siedziska oraz kąta nachylenia kubełka, a także jego odpowiednimi profilami zapewnia możliwość odpowiedniego dostosowania warunków siedzenia do indywidualnych potrzeb użytkownika. Zastosowanie mechanizmu kołyskowego umożliwia uzyskanie efektu bujania się i przyjmowania zrelaksowanej pozycji ciała. Kubełek charakteryzuje się z jednej strony harmonijną i elegancką linią, z drugiej zaś komfortem siedzenia. Podłokietniki drewniane w kolorze mebli. Obicie fotela: skóra naturalna. Kolor : ecri. Fotel na solidnej metalowej konstrukcji na kółkach jezdnych. Fotel musi posiadać Badanie wytrzymałości i stabilności wg PN EN 1335 wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ wymiary: wysokość całkowita 1170-1270 mm szerokość całkowita 670 mm głębokość całkowita 710 mm wysokość siedziska 480-580 mm głębokość siedziska 490 mm 1 szt.7.Lampka biurkowa, ledowa w komplecie z żarówką, przewód elektryczny min. 2 m, Szkielet chromoany, włącznik na podstawie,. Rama lekko zgięta w ok 1/3 wysokości od góry w kierunku klosza, z możliwością regulacji kąta padania światła, napięcie 230 V, klosz szkło opalowane, wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 1 szt..8.Laptop w komplecie z myszką optyczną, etui-1 szt., Procesor Intel Core i3-3217U, Przekątna ekranu 15,6 cali, Rozdzielczość 1366 x 768, Karta graficzna AMD Radeon HD 7670M 1G DDR3, Zainstalowana pamięć RAM 6 GB, Pojemność HDD 750 GB.Pozostałe parametry HDD SATA, Napęd optyczny DVD RW Super Multi Dual Layer.Komunikacja, LAN 10,100 WiFi 802.11 b,g,n Bluetooth Porty Video VGA (15 pin D-Sub) HDMI, Czytnik kart pamięci tak Kamera internetowa Tak Czytnik linii papilarnych Nie.Dźwięk Stereo Bateria 4cell System operacyjny Windows 8, Wymiary 26x376x259 mm Waga 2.2 kg Kolor Czarny, Kabel zasilający min. 2m Mysz bezprzewodowa Typ: laserowa, Komunikacja bezprzewodowa lub bluetooth Zasilanie: baterie AAA w zestawie, Kolor: Czarna Oprogramowanie Office MS Office Home& Office 2013 PL.Torba na laptop 15,6 cali Przedpokoje internatu: 1.Szafka na buty z 3 drzwiczkami, ograniczniki trzymające drzwiczki, w środku pochylone półki z ogranicznikiem, z płyty wiórowej laminowanej o grubości min. 18 mm, z krawędziami bocznymi wykończonymi PCV min. 2 mm. Kolor olchawzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ wymiary: 80x80x40-11 szt. 80x77x40-2 szt., 80x80x35-1 szt. 80x80x30-1 szt., 2.Lustro frezowane montowane trwale do ściany za pomocą kołków rozporowych , wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ wymiary: 120x40-15 szt.,Pokoje internatu, kuchnia 1.Lampki biurkowe ledowe wraz z żarówkami, obudowa z tworzywa sztucznego, kolor do uzgodnienia z zmawiającym po przedstawieniu wzornika, zasilanie 230 V, regulacja wysokości i kąta padania światła, atest, instrukcja obsługi w języku polskim, gwarancja min. 24 miesiące-63 szt.,2.Odkurzacz workowy wraz z kompletem worków, leżący, czyszczący na sucho, kilka szczotek m.in. do odkurzania paneli i podłóg drewnianych, wąskich szczelin, solidny, mocny korpus, regulacja siły ssania, wskaźnik zapełnienia worka, rura teleskopowa, zasilanie 230 V, moc silnika 1600 W, długość przewodu min. 6 m, obudowa z tworzywa sztucznego, instrukcja obsługi w języku polskim, atest, gwarancja min. 24 miesiące - 3 szt. 3.Czajnik bezprzewodowy szybko gotujący do codziennego użytku, element grzejny przykryty płytką ze stali nierdzewnej, zabezpieczenie termiczne przed włączaniem czajnika bez wody, obudowa z tworzywa sztucznego, pojemność 1,7 l, instrukcja obsługi w języku polskim, atest, gwarancja min.24 miesiące-2 szt. 4.Deska do prasowania stabilna konstrukcja deski, pokrowiec odporny na zniszczenia, wielkości powierzchni do prasowania 100-120x 30-45cm, regulacja wysokości, antypoślizgowe plastikowe nóżki, instrukcja obsługi w języku polskim, atest, gwarancja min.24 miesiące-3 szt. 5.Żelazko parowe , moc 2000-2400 W, termostat (regulacja temperatury), spryskiwacz, system antywapienny, system anti-drip-zapobiega kapaniu podczas prasowania w niskich temperaturach, funkcja samoczyszczenia z osadu self-clean, lampka kontrolna pracy, długość przewodu sieciowego min. 2 m, powierzchnia rączki pokryta powłoką antypoślizgową, , instrukcja obsługi w języku polskim, atest, gwarancja min.24 miesiące-3 szt. Pomieszczenia szkoły 1.Fotel obrotowy, stabilny na kółkach jezdnych samohamownych, stabilna podstawa 5-cio ramienna metalowa z nakładkami maskującymi z tworzywa, stelaż w kolorze czarnym, z podłokietnikami regulowanymi, z tworzywa gwarantującego doskonałą wytrzymałość na zginanie oraz duży komfort użytkowy, materiał obiciowy szenil, kolor obicia do uzgodnienia z Zamawiającym-5 szt.2.Komoda z 3 szufladami po środku, po lewej i prawej stronie drzwiczki zamykane na kluczyk w środki półki. Wykonana z płyty wiórowej grubość płyty min. 18 mm, tył HDF. Kolor olcha. wymiary: 98-100x130-140x50-2 szt.3.Biurko z szufladą zamykana i szafką zamykaną na kluczyk, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF kolor olcha wymiary: 78x120x60 cm-1 szt. 4.Regał otwarty z półkami, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF kolor olcha wymiary: 190x90x40 cm-1 szt.Magazyn 1.Szafa dwudrzwiowa, zamykana, na kluczyk, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha. W środku półki. wymiary: 190x90x40-3 szt. 2.Regał otwarty z półkami, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha wymiary: 190x90x40-3 szt.Gabinet pielęgniarki 1.Biurko z szufladą i szafką zamykaną na kluczyk, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, kolor zieleń chirurgiczna Wymiary: 120x70x74-75-1 szt. 2.Fotel obrotowy,, stabilny na kółkach jezdnych,stabilna podstawa 5-cio ramienna metalowa z nakładkami maskującymi z tworzywa, stelaż w kolorze czarnym, z podłokietnikami regulowanymi, z tworzywa gwarantującego doskonałą wytrzymałość na zginanie oraz duży komfort użytkowy, materiał obiciowy szenil, kolor obicia zielony 1 szt. 3.Kozetka, regulowany zagłówek, prosta, metalowa konstrukcja lakierowana na biało, pewna i stabilna, wykręcana stopka umożliwia poziomowanie kozetki na nierównej powierzchni, regulowany zagłówek, kolor tapicerki zielony wymiary:184x68 cm dł., szer.,wysokość stała 75 cm, regulacja kąta nachylenia zagłówka od -80 stopni do +45 stopni,dopuszczalne obciążenie 200 kg.-1 szt. 4.Parawan, wygodne podgumowane kółka dają możliwość dowolnego manewrowania, Stelaż wykonany z rurek stalowych białych fi min. 28 oraz trwałego materiału na zasłony-kolor zielony Wymiary:wysokość 164 cm szerokość 95cm waga 5 kg 1 szt. 5.Waga kolumnowa ze wzrostomierzem, Waga mechaniczna ze wzrostomierzem, odczyt po obu stronach wagi, wykonana ze stali, prosta i elegancka budowa, duża antypoślizgowa platforma, wzrostomierz z dokładnością do 1 mm pomiar wagi z dokładnością do 100g. waga maksymalna: 200 kg, Wymiary: wymiary platformy: 375x275 mm wymiary: 280x1470x560 mm zakres pomiaru wzrostu: 750 - 2000 mm dokładność: 1 mm masa: ok. 15 kg, m.in.2 lata gwarancji 1 szt.6.Szafka medyczna przeszklona Korpus szafy wykonany z blachy o gr. 0,8 mm. Drzwi szafy przeszklone, półki wykonane ze szkła, przestawne co 25 mm. Uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczającym ryglującym drzwi w dwóch punktach. Kolor białyWymiary: 180x80x55-1 szt.7.Szafa ubraniowa, z 4 półkami i drążkiem na ubrania wiszące, zamykana na kluczyk, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor zieleń chirurgiczna wymiary: 180 x 80 x 55-1 szt. 8.Stolik zabiegowy, metalowy szkielet lakierowany proszkowo na biało, dwie szklane półki, uchylne miski tworzywowe, cztery kółka jezdne, w tym dwa z blokadą wymiary: Długość: 720 mm Szerokość: 425 mm.Wysokość: 835 mm 1 szt. 9.Taboret zabiegowy-obrotowy, obicie skaj w kolorze zieleni chirurgicznej, regulacja siedziska, średnica siedziska m.in. 35 cm. Stelaż biały, metalowy-1 szt.10.Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej, z zamykaną klapą otwieraną na pedał wymiary: m.in. 12 l-2 szt. 11.Regał otwarty z półkami, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor zieleń chirurgicznawymiary: 180 x 90 x 55-1 szt. 12.Tablica optometryczna do badania wzroku z literami, Tablica optometryczna Snellena jest narzędziem diagnozowania zaburzeń ostrości wzroku szeroko wykorzystywana przez lekarzy pierwszego kontaktu oraz w klinikach okulistycznych Zawiera optotypy literowe systemu Snellena Badanie pomaga określić stopień ostrości wzroku, a obniżenie ostrości wzroku jest sygnałem do szukania jego przyczyny chorobowej. Dodatkowo posiada test ostrości widzenia barw czerwień-zieleń, na płaszczyźnie, których w większości przypadków objawiają się zaburzenia chorobowe postrzegania kolorów, wymiary: : 28 x 56 cm Dystans przeprowadzania testu: 6,1 m 1 szt.13.Aparat do sztucznego oddychania, do ręcznej wentylacji pacjentów dorosłych, wielorazowego użytku, Specjalna faktura powierzchni worka oraz unikalny pasek gwarantują pewny i wygodny uchwyt. Ułatwia to prowadzenie efektywnej wentylacji przez długi okres bez zmęczenia dłoni, wyposażony w zawór wlotowy, cały aparat jest kompatybilny z resuscytatorem wzór wyposażenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ-1 szt.Sala wykładowa 1.Nagłośnienie Wzmacniacz parametry techniczne. Wzmacniacz miksujący, mono z odtwarzaczem CD,MP3 oraz tunerem. 1 x120WRMS Odtwarzacz CD z szufladą, odtwarzanie losowe, powtarzanie, programowanie,odtwarzanie płyt audio CD,CD-R,CD-RW,MP3, interfejs USB, osobny włącznik TunerAM,FM z 5 programowanymi przyciskami stacji, funkcją wyszukiwaniastacji, osobnywłącznik 4 wejścia mikr.,linia, konfiguracja za pomocą przełącznik DIP mikr.linia,faza, filtr górnoprzepustowy, zasilanie phantom 48V, 2 wejścia Aux, konfiguracja za pomocą przełączników DIP Aux1,Aux2, tłumienie 10dB, filtr górnoprzepustowy Gong i syrena alarmowa Obwód priorytetu Wyjścia głośnikowe na terminalach śrubowych Wyjście liniowe Możliwość podłączenia przedwzmacniacza Regulatory poziomu wejściowego i wyjściowego 2-punktowy korektor barwy Montaż w racku 482mm 19cali Moc wyjściowa 120WRMS Wejście mikr. 1.8mV Wejście aux 300mV Wyjście głośnikowe 4,8,16 omega, 100V,70VPasmo przenoszenia 50-16 500Hz, 3dB. Korektor niskie 10dB,100Hz Korektor wysokie 10dB,10kHz Stosunek S,N większy niż 65dB THD 0,5 procent 1W Zasilanie 230V,50Hz,365VA Dopuszcz. temp. otoczenia 0-40C Wymiary 483x110x450mm, 2U Waga 10.5kg Dodatkowe właściwości USB. Wejścia: Mikrofon: mikr.linia: 4xXLR,6.3mm Combo 4x terminal śrubowy Aux, phono: 1 x RCA L,P aux jedna druga 2xterminal śrubowy 4 głośniki naścienne 2-drożne zestawy głośnikowe, naścienne Technika 100V lub 8 omega Odporne na warunkiatmosferyczne 13cm głośnik nisko-średniotonowy z polipropylenową membraną oraz kopułkowy głośnik wysokotonowy 4 odczepy mocy Przełącznik trybu pracy dla 8 omega Wysoka efektywność Obudowa z tworzywa sztucznego z aluminiową maskownicą, w kolorze białym WS W komplecie metalowy uchwyt montażowy ABS Warunki atmosf. Pasmo przenoszenia 75-20 000Hz Zdolność mocowa, 100V 30,20,10,5WRMS Zdolność mocowa, 8 omega 50WMAX,30WRMS SPL 1W,1m 89dB Typ głośnika - naścienny Dopuszcz. temp. otoczenia minus 20 C do plus 50 C Wymiary 160x260x180mm Waga 2.3kg Inne cechy gniazda sprężynowe. 1 zestaw. 2 Mikrofon bezprzewodowy: 2-kanałowy zestaw mikrofonu bezprzewodowego-2 mikrofony doręczne z nadajnikiem, 1 odbiornik oraz zasilacz 2 kanały UHF non-diversity, przełącznik miksowania sygnał z obu kanał Próg wyciszenia szumów squelch i regulacja głośności dla każdego kanału Wskaźniki odbioru sygnału RFi szczytu. Nie wymaga licencji w krajach UE. 2 szt. 3)Projektor z mocowaniem sufitowym z uchwytem w komplecie Rozdzielczość Full HD Możliwość łączenia się z urządzeniami przez WIFi, lan VGA i HDMI Zgodnie z załączonym opisem 1 szt. 4. Ekran elektrycznie rozwijany, nie wymaga dodatkowego oprogramowania. Powierzchnia typu biała matowa, ognioodporna M1 Cechy charakterystyczne- minimalny rozmiar ekrany 40 cali powierzchnia użytkowa ekranu wysokość 150-200 cm, szerokość 250-270 w formacie 4:3powierzchnia biała matowa z czarnymi ramkami wokół ekranu zwiększającymi kontrast oglądanego obrazu mocowanie do powieszenia na ścianie bądź suficie technologia ekran działa od razu po podłączeniu wtyczki do prądu, nie wymaga specjalnego okablowania podwójne sterowanie z bardzo prostą obsługą za pomocą przycisków montowanych na ścianie lub za pomocą pilota radiowego o zasięgu do 20m cicha i płynna praca silnika solidna metalowa konstrukcja koloru szarego - gwarancja min. 3 lata 1 szt. 5.Krzesła konferencyjne z podłokietnikami, możliwość łączenia w rzędy, miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, materiał obiciowy typu szenil, rama krzesła w całości drewniana połysk, kolor orzech. kolor materiału obiciowego jasny beż Krzesła powinny stanowić jeden komplet z istniejącymi już krzesłami zgodnie z załączoną ilustracją fotograficzną- załącznik nr 15 do SIWZ 14 szt. Serwerownia 1.SWITCH parametry switcha do szafy w serwerowni: Liczba portów: 4x10,100 MBps Warstwa przełączania: 2 Typ obudowy: Rack 19 cali Akcesoria w zestawie Przełącznik, 24 porty 10/100Mb,s plus 2 porty Gb Kabel zasilający Instrukcja obsługi Wymiary 440x180x44 mm Funkcje Kontrola przepływu danych 802.3X, Back Pressure Porty z funkcją Auto-Uplink1 szt. Sala obsługi konsumenta 1.Regał zgodnie z załączonym rysunkiem ,płyta laminowana m.in. 18 mm, blat m.in. 36 mm, okleina listwa PCV mi.in 2 mm, na nóżkach regulowanych, górna i dolna część lewej i prawej strony regału - 2 półki, dolna część drzwiczki przesuwne, w środku półki Środkowa część regału-górna część drzwiczki szklane 2 szt otwierane na zewnątrz, dolna część 4 szuflady na suwnicach rolkowych, kolor regału jasny buk wymiary: Szerokość 400 cm Wysokość 192 cm Głębokość z blatem 61 cm 1 szt.2.Krzesło zgodnie z załączonym rysunkiem drewniane z obiciem tapicerowanym typu szenil, kolor obicia jasny beż, kolor ramy brąz mahoniowy. 16 szt.Regał i krzesła powinny stanowić jeden komplet z istniejącymi już meblami zgodnie z załączoną ilustracją fotograficzną- załącznik nr 11 do SIWZ Kuchnia dydaktyczna 1.Szafka wisząca z drzwiami suwanymi stal nierdzewna, przestawna półka, mocowana trwale do ściany za pomocą kołków rozporowych, Wzór szafki stanowi załącznik nr 8 do SIWZ wymiar: 60x100x 40-6 szt. Meble na taras 1.Zestaw mebli ogrodowych 12-osobowy, w skład którego wchodzą: stół, 8 foteli i 4 taborety , kolor mebli brązowy, kolor poduszek seledynowy, stelaż stołu aluminium 1,2 mm, meble ogrodowe z wytrzymałego syntetycznego rattanu wzmocnione aluminiową konstrukcją, która zapewnia stabilność i przyczynia się do znacznego zwiększenia komfortu siedzenia, materiał na podszewki 100% poliester, wypełnienie gąbka, wzór stanowi załącznik nr 13 do SIWZ Zgodnie z rysunkiem, 1 komplet2.Pokrowiec do zestawu mebli wodoodporny pokrowiec na meble ogrodowe, chroniący przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych, wzór stanowi załącznik nr 13 do SIWZ wymiar dopasowany do rozmiarów zestawu mebli, 1 szt.3.Donice w kolorze brąz, dopasowane do zestawu mebli ogrodowych, technorattanowa, prostokątna, rozmar L, Materiał, z którego są wykonane jest odporny na różnego rodzaju czynniki takie jak: wilgoć, mróz, promienie UV czy inne szkodliwe czynniki atmosferyczne, wzór stanowi załącznik nr 13 do SIWZ wymiary: 47,5 cmx47,5 cmx81 cm-3 szt.4.Donice, dopasowane do zestawu mebli ogrodowych, technorattanowa, prostokątna, rozmar M, Materiał, z którego są wykonane jest odporny na różnego rodzaju czynniki takie jak: wilgoć, mróz, promienie UV czy inne szkodliwe czynniki atmosferyczne, wzór stanowi załącznik nr 13 do SIWZ wymiary: 38 cm x 38 cm x 55 cm-3 szt.5.Sztalugi drewniane, trójnożne, wykonane z drewna sosnowego, składane w komplecie z deską rysunkową. wzór stanowi załącznik nr 13 do SIWZ Wymiary sztalugi: Szerokość u podstawy-60 cm Głębokość u podstawy-65 cm Wysokość sztalugi-175 cm Waga:31.00 kg 10 szt. Sala gimnastyczna 1.Wykonanie na wymiar refleksoli wewnętrznych na oknach w sali gimnastycznej od strony południowej wraz z podłączeniem do źródła prądu, napęd elektryczny na pilota, napięcie230 V kolor tkaniny do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika wzór stanowi załącznik nr 14 do SIWZ wymiary: Zgodnie z rysunkiem Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym dokonania obmiaru. pomiaru Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu, montażu itp. ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na wykonane, dostarczone i zamontowane meble i wyposażenie w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kompletu atestów i innych dokumentów świadczących o dopuszczeniu do użytkowania materiałów wykorzystanych przy realizacji dostawy,2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia, rozpakowania, montażu mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zabraniu opakowań, ewentualnym doczyszczeniu przedmiotów, w godzinach pracy szkoły.3.Wszystkie elementy wyposażenia w danym pomieszczeniu muszą pochodzić z jednej kolekcji.4.Meble muszą mieć odporne na zdarcie i odpadanie podczas użytkowania zabezpieczenia przed rysowaniem podłóg drewnianych parkiet, panele 5.Płyty laminowane, z których wykonane są meble powinny być o grubości min 18 mm 6.Wszystkie krawędzie elementów wykonanych z płyty wiórowej laminowanej powinny być oklejone listwą PVC w kolorze płyty meblowej, grubość 2 mm7.Powierzchnia płyt powinna wykazywać dużą odporność na ścieranie 8.Wszystkie szuflady powinny być wykonane na prowadnicach rolkowych, 9.Nie dopuszcza się widocznych różnic w odcieniach 10.Otwory widoczne od montażu łby śrub i wkrętów powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty11.Faktura wystawiona przez Wykonawcę winna zawierać zestawienie oferowanego asortymentu zawierającego ceny jednostkowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000 PLN słownie: dwa tysiące złotych i 00,100 złotych. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a.pieniężnej, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 28 maja 2004r o zmianie ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z późn. zm. 3.W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w B Z WBK S.A. o. Nowa Ruda 94 1090 2330 0000 0001 0513 2258. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4.W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, z uwzględnieniem pkt. 5. 5.Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie z dopiskiem oryginał dowodu wniesienia wadium. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a.odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego jeżeli jest wymagane, c.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d.jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a.zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsa-bozkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Agrotechnicznych im. Batalionów Chłopskich w Bożkowie 57-441 Bożków 89a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat szkoły I piętro pokój A46.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.