eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Łobez: Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 196234 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łobez, ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3974001, fax 091 3974373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózkach inwalidzkich. Parametry i wyposażenie autobusu. a) miejsca siedzące od 19 do 24, b) przystosowany do przewozu uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c) dwa miejsca przystosowane do transportu osoby na wózku inwalidzkim za pomocą szyn najazdowych, d) autobus powinien być oznakowany, że służy do przewozu osób niepełnosprawnych (z tyłu i z przodu), e) moc silnika - minimum 170 KM, f) silnik z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem, g) silnik spełniający wymagania normy Euro 4 w zakresie emisji spalin i hałasu, h) rodzaj paliwa - olej napędowy, i) elektryczny wyłącznik akumulatora, j) zbiornik paliwa minimum 100 litrów, zamykany na kluczyk lub centralny zamek, k) nadwozie cynkowe obustronnie, l) elektryczne podnoszone szyby przednie, m) wysokość wnętrza w przedziale osobowym minimum 190 cm, n) wszystkie fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa, o) manualna skrzynia biegów 5-biegowa lub 6-biegowa oraz bieg wsteczny, p) wspomaganie układu kierowniczego, q) siedzenie kierowcy z regulacjami wysokości, pochylenia oparcia - pneumatyczne, r) poduszka powietrzna dla kierowcy, s) centralny zamek, t) tachograf-elektroniczny, u) cyfrowy zegar i licznik kilometrów, v) homologowany ogranicznik prędkości zgodny z obowiązującymi przepisami, w) układ hamulcowy wyposażony w system ABS + EBD, x) szyba za kierowcą, y) boczne lusterka sterowane elektronicznie z soczewkami ograniczającymi martwe pole widzenia i podgrzewane, z) drzwi pasażerskie sterowane mechanicznie pneumatycznie ze stanowiska kierowcy, aa) obniżony stopień wejścia pasażerskiego, bb) dodatkowe zabezpieczenie drzwi przed otwarciem, cc) drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane w kącie do 270 stopni, dd) luk dachowy otwierany, spełniający rolę szyberdachu oraz wyjścia awaryjnego, ee) wszystkie szyby termoizolowane, ff) całkowicie tapicerowane ściany boczne wraz z izolacją dźwiękową i termiczną, gg) radio z odtwarzaczem CD z nagłośnieniem i mikrofonem, hh) klimatyzacja pojazdu z rozprowadzeniem indywidualnym dla każdego rzędu siedzeń, ii) oświetlenie centralne przestrzeni pasażerskiej, jj) półki bagażowe z zabezpieczeniem bagażu podczas transportu, kk) dodatkowy bagażnik o pojemności minimum 350 kg,typu plecak, ll) podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, koloru czarnego, mm) komplet pasów zaczepowych do mocowania wózka inwalidzkiego w szynach, nn) dla osoby niepełnosprawnej zapewnione biodrowe pasy bezpieczeństwa, oo) osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera, pp) koła wyposażone w opony bezdętkowe wielosezonowe z felgami-w standardzie, qq) koło zapasowe, rr) zabezpieczenie przeciw kradzieżowe - autoalarm, ss) lusterko wewnętrzne, tt) regulacja wysokości świateł, uu) tylne światło przeciwmgielne, vv) dodatkowe kierunkowskazy w tylnej części dachu pojazdu, ww) zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, xx) fotele miękkie z zintegrowanym zagłówkiem i regulacją oparć, tapicerowane z materiału odpornego na rozdarcie i łatwego w utrzymaniu czystości, od strony przejścia podłokietnik, yy) siedzenia podwójne z przesuwem bocznym, zz) siedzenia szybko i łatwo demontowane w przypadku przewożenia osób na wózkach inwalidzkich, aaa) montowane z tyłu pojazdu najazdy z bieżnią antypoślizgową umożliwiające wprowadzenie wózka (najazdy posiadające atest, lekkie, łatwe w montażu i demontażu), bbb) niezależne od pracy silnika ogrzewanie pojazdu, ccc) apteczka, trójkąt ostrzegawczy; klucze do kół i podnośnik, ddd) wybijak szyb autobusuowych - 2 szt., eee) dodatkowa gaśnica o wadze 2 kg., fff) gwarancja minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów, ggg) pojazd fabrycznie nowy, hhh) rok produkcji 2008. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 24 m-cy gwarancji i jednego roku rękojmi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawijący nie przewiduje wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1136 z późn. zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostaw autobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Autoryzowane stacje obsługi dla zakupionego autobusu powinny znajdować się w promieniu nie więcej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 3) Legitymują się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 4) Złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 6 SIWZ. 5) Autobus musi posiadać dokumenty homologacyjne pojazdu, umożliwiające rejestrację pojazdu. 6) Ocena w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Brak jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 7) Zamawiający, zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej przy obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu 2) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 3) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonanie oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, rekomendacje, listy polecające, itp.) załącznik nr 5. 8) Dokumenty homologacyjne. 9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) 10) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. b) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego zamiaru wykonania zamówienia, w szczególności zawierający informację o Pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Formularz Oferta cenowa zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji. d) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictwa) mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną do odpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobez.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łobzie ul.Niepodległości 13 73-150 Łobez.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łobzie ul.Niepodległości 13 73-150 Łobez pok. nr 24 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie współfinansowne przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.