Ogłoszenie z dnia 2011-07-12
Sucha Beskidzka: Usługi serwisowe sprzętu medycznego firmy Siemens
Numer ogłoszenia: 196218 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe sprzętu medycznego firmy Siemens.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Serwisowanie aparatury medycznej: 1. Zestaw rentgenowski SIREGRAPH CF- nr seryjny 1234 2. Zestaw rentgenowski Multix Pro - nr seryjny 1840 3. Mammograf MAMMOMAT 1000/3000- nr seryjny 7410 4. Zestaw rentgenowski Polymobil Plus - nr seryjny 20957.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi serwisowe sprzętu medycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siemens Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37320,00
Oferta z najniższą ceną: 37320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37320,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przegląd sprzętu musi być dokonywany przez autoryzowanego przedstawiciela firmy zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 roku.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie II
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1691K w Skawicy - etap I
- Dostawa artykułów spożywczych-jajek, mrożonek, pieczarek, artykułów dla dzieci
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej Modernizacji Oddziału Ortopedyczno-Urazowego II postępowanie
- Dostawa mięsa,wędlin i drobiu
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.