eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji regulacji potoku Niwka w km 0,0 - 3,8



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Gliwice: Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji regulacji potoku Niwka w km 0,0 - 3,8
Numer ogłoszenia: 196176 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 7774926, fax 032 7774999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzgw.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji regulacji potoku Niwka w km 0,0 - 3,8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji regulacji potoku Niwka w km 0,0 - 3,8 w m. Bielsko-Biała - dzielnica Lipnik, woj. śląskie, obejmujący m. in. opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na modernizację istniejącej i nowej regulacji potoku Niwka, wykonanie projektu remontu części zakrytej potoku oraz nowej regulacji na odcinku powyżej ul. Stojałowskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy; 2) posiadają doświadczenie w projektowaniu regulacji rzek i potoków, potwierdzone należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch usług projektowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) dysponują osobami z uprawnieniami do projektowania w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych, obowiązuje również załączenie stosownego pełnomocnictwa. 3. Wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców - z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencji). 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia - z załączeniem dokumentów stwierdzających, że posiadają one uprawnienia do projektowania w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba RZGW w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Sienkiewicza 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba RZGW w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Sienkiewicza 2 - sekretariat - pokój nr 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.