Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Gdańsk: Artykuły i różny sprzęt biurowy i lub papier kserograficzny dla
Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 196170 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa, ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Artykuły i różny sprzęt biurowy i lub papier kserograficzny dla Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i różnego sprzętu biurowego i lub papieru kserograficznego, do drukowania i pisania oraz papieru toaletowego, ręczników do rąk, niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty, co najmniej 12 miesięczną gwarancją, liczoną od dnia dostawy. 2.Wymagane ilości w poszczególnych pozycjach Formularzy cenowych zał. Nr 4 i 4A są ilościami maksymalnymi i służą do wyliczenia ceny ofertowej brutto. Załączniki do niniejszej SIWZ zawierają wykaz artykułów oraz ich szacunkowe maksymalne ilości. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, mogą być mniejsze niż ilości maksymalne. Ostateczne ilości poszczególnych artykułów będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 3.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na konkretne zamówienie wysłane faksem lub mailem przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w wymienionych jednostkach: a.Prokuratura Okręgowa w Gdańsku ul. Wały Jagiellońskie 36 - Paweł Szkulimowski 58 304-01-13,b.Prokuratury Rejonowe w Gdańsku ul. Piekarnicza 7 - Aleksandra Tywczyńska 58 321-35-59,c.Prokuratura Rejonowa w Gdyni ul. 10 Lutego 39 - Katarzyna Nacz. 58 661-04-57. 4.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie przez Wykonawcę jego transportem i na jego ryzyko. Zostanie wniesiony do wskazanego pomieszczenia i rozładowany. 5.Oferowany asortyment musi być oryginalnie zapakowany oraz nieużywany. 6.Wymagany czas realizacji zamówienia 72 godziny od zgłoszenia. Zamówiony towar będzie dostarczany przez Wykonawcę do miejsca przeznaczenia jego transportem. 7.Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w Formularzach cenowych, załączniki nr 4 i 4A do niniejszej SIWZ, które po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będą załączniki do oferty. 8.W części 1 zamówienia artykuły i różny sprzęt biurowy, załącznik nr 4 do SIWZ, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, tj. zaproponowanie produktów innych od podanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 4, jednak o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają artykuły wymienione w Załączniku nr 4. Uwaga: Wykonawca oferując asortyment równoważny musi opisać parametry techniczne i użytkowe produktu. Przez asortyment równoważny należy rozumieć produkty o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w stosunku do produktu oryginalnego wymienionego w formularzu cenowym. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na całość przedmiotu zamówienia lub na jego część 1/2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów i różnego sprzętu biurowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU SamfixPapier, Al. Gen. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58664,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67471,22
Oferta z najniższą ceną: 67471,22 / Oferta z najwyższą ceną: 77142,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa papieru kserograficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI - PIK Sp. z o. o., Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139449,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 151951,30
Oferta z najniższą ceną: 151951,30 / Oferta z najwyższą ceną: 159736,30
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawy artykułów biurowych i papieru są powszechnie dostępnym przedmiotem zamówienia, typowym dla danej branży, o standardowym charakterze. Wartość zamówienia jest mniejsza od 130 tyś. euro. Są to dostawy w pełni porównywalne bowiem jedynym różniącym je czynnikiem jest cena. Nie wymagają indywidualnego podejścia. O ich powszechności świadczy występująca liczba podmiotów na rynku gospodarczym zajmujących się tymi dostawami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna usługa sekwencjonowania metodą nowej generacji (NGS) (Next Generation Sequencing) na platformie Illumina (usługa ujęta w 2 pakietach)
- Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ I APLIKACYJNEJ PROJEKTU PLANOWANEGO DO DOFINANSOWANIA W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA INFRASTRUKTURĘ, KLIMAT, ŚRODOWISKO 2021-2027
- Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo-Ratowniczej na potrzeby USAR Poland - etap II
- Wyk. zabezpieczeń chroniących osoby przed upadkiem z wysokości przez prześwity pomiędzy sąsiadującymi obiektami mostowymi w ciągu dwujezdniowych dróg administrowanych przez GDDKIA Oddział w Gdańsku
- "Wykonanie usługi coachingu grupowego/zespołowego dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie grantowym"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- dostawa materiałów biurowych (ZP-54/2024)
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Dostawa materiałów do sterylizacji.
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.