eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › USŁUGI ŁĄCZNOŚCI MOBILNEJ TELEFONII KOMÓRKOWEJ DLA 80 NUMERÓW ABONENCKICH WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH SMARTFONÓW Z KARTAMI SIM ORAZ 10 SZT. ŁADOWAREK INDUKCYJNYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-28

Kielce: USŁUGI ŁĄCZNOŚCI MOBILNEJ TELEFONII KOMÓRKOWEJ DLA 80 NUMERÓW ABONENCKICH WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH SMARTFONÓW Z KARTAMI SIM ORAZ 10 SZT. ŁADOWAREK INDUKCYJNYCH.
Numer ogłoszenia: 19614 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ŁĄCZNOŚCI MOBILNEJ TELEFONII KOMÓRKOWEJ DLA 80 NUMERÓW ABONENCKICH WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH SMARTFONÓW Z KARTAMI SIM ORAZ 10 SZT. ŁADOWAREK INDUKCYJNYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach usług łączności mobilnej telefonii komórkowej dla 80 numerów abonenckich wraz z dostawą fabrycznie nowych smartfonów z kartami SIM oraz 10 sztuk ładowarek indukcyjnych. 2.Ilość grup abonenckich oraz wymagania dotyczące usług abonamentowych: Grupa I abonament dla 44 abonentów który będzie zawierał :połączenia rozmów bez limitów w sieciach wszystkich operatorów GSM i stacjonarnych na terenie kraju; sms bez limitów na terenie kraju ( sms komercyjne i specjalne Zamawiający ustala jako zablokowane systemowo);mms bez limitów na terenie kraju; min. 8 GB transmisji internetowej i przesyłania danych Grupa II -abonament dla 36 abonentów który będzie zawierał : połączenia rozmów bez limitów w sieciach wszystkich operatorów GSM i stacjonarnych na terenie kraju; sms bez limitów na terenie kraju ( sms komercyjne i specjalne Zamawiający ustala jako zablokowane systemowo);mms bez limitów na terenie kraju;min. 2 GB transmisji internetowej i przesyłania danych 3.Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować, że zasięg usługi-dostępu do internetu będzie na obszarze Polski nie mniejszym niż 15 % dla technologii LTE i 80 % dla technologii HSPA. Pakiety internetowe przypisane do poszczególnych abonamentów ( min 8 GB i min 2 GB ) winny wypełniać wymogi minimalnej szybkości dosyłowej 40 Mb/s oraz minimalnej szybkości wysyłania 20 Mb/s. Ponadto Zamawiający oczekuje, że po przekroczeniu określonych w pakiecie internetowym wartości transmisji danych jakie zaoferuje Wykonawca dla poszczególnych grup może zastrzec sobie prawo do zmiany parametrów transmisji, nie może jednak całkowicie zaprzestać transmisji. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do nienaliczania dodatkowych opłat za przekroczenie określonego w abonamencie pakietu transmisji. Zamawiający informuje, że wykonawca za zaoferowanie większej transmisji danych w GB niż minimalna określona wyżej otrzyma dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert, zgodnie z zapisami rozdziału XIII SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza, że zadeklarowana przez Wykonawcę w ramach pakietów internetowych prędkość przesyłania danych może być uzależniona od specyfiki technicznej urządzenia dostępowego, zasięgu sieci operatora w danej lokalizacji, obciążenia sieci nadawczej, siły odbieranego sygnału oraz warunków atmosferycznych, ale do czasu osiągnięcia limitów określonych w danym pakiecie, nie może być w żaden sposób sztucznie ograniczana przez operatora. Ewentualne ograniczenia mogą wynikać tylko z wcześniej wymienionych przyczyn. 5.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu smartfony dla I grupy 44 sztuki i 36 sztuk dla II grupy oraz 10 sztuk ładowarek indukcyjnych wg wymagań określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 6.Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8.Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ Wzór umowy. 9.Termin wykonania zamówienia 24 miesiące licząc od daty rozpoczęcia świadczenia usługi. Planowany pożądany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie od 1 kwietnia 2016 roku Zakończenie do 31 marca 2018 roku. 10.Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji polegające na możliwości świadczenia dodatkowych usług abonenckich dla maksymalnie 10 -ciu użytkowników z grupy I i 10- ciu z grupy II w zakresie abonamentów jak i dostawy smartfonów z parametrami przypisanymi dla danej grupy na warunkach jakie dotyczą oferty do zamówienia podstawowego. Bez względu na to w jakim terminie Zamawiający skorzysta z prawa opcji w okresie trwania umowy podstawowej, wszystkie usługi w tym zakresie wygasną w terminie zakończenia umowy podstawowej. 11.Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. 12.Szczegółowy opis opcji zawarty jest w § 10 wzoru umowy stanowiącej dodatek nr 4 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.00.00 - Telefony komórkowe 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004r.-Prawo telekomunikacyjne ( t.j.Dz. U. z 2014r.,poz. 243). Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie zlożonego wraz z ofertą aktualnego zaświadczenia o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004r.-Prawo telekomunikacyjne( t.j. Dz. U . z 2014r., poz. 243)- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy. którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ-oryginał

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy. którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ-oryginał

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy. którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ-oryginał

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy. którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ-oryginał

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ilość oferowanego transferu danych w GB - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany umowy mogą nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 3. Zamawiający w dodatku nr 4 do SIWZ (wzór umowy) w paragrafie 11 określił warunki zmian, które mogą być wprowadzone do umowy .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce pokój nr 212 II piętro budynek C-2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 216 (Kancelaria Ogólna, II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.