eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Rozbiórka wiaty i pawilonu odpraw granicznych A z odtworzeniem nawierzchni na byłym drogowym przejściu granicznym w Kudowie - Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Jelenia Góra: Rozbiórka wiaty i pawilonu odpraw granicznych A z odtworzeniem nawierzchni na byłym drogowym przejściu granicznym w Kudowie - Etap II
Numer ogłoszenia: 196016 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zarząd Przejść Granicznych we Wrocławiu z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Wiejska 29, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7557241, faks 075 7526693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpg-jg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnice Dolnoślaskiego Urzędu Wojewódzkiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka wiaty i pawilonu odpraw granicznych A z odtworzeniem nawierzchni na byłym drogowym przejściu granicznym w Kudowie - Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty rozbiórkowe wiaty, budynku odpraw granicznych A, wysepek i peronów z odtworzeniem nawierzchni drogi, uporządkowaniem terenu wraz z przywróceniem organizacji ruchu na byłym drogowym przejściu granicznym w Kudowie. Zakres robót przewidzianych przetargiem. 1. Wiata stalowa 1.1. Rozbiórka pokrycia z blachy i papy na betonie, obudowy z blachy trapezowej, opierzeń blaszanych, rynien i rur spustowych. 1.2. Rozbiórka konstrukcji wiązarów dachowych. 1.3. Demontaż słupów stalowych. 1.4. Rozbiórka części fundamentowej słupów poniżej poziomu drogi. 1.5. Rozbiórka stropodachu z płyt korytkowych, żelbetowych, prefabrykowanych. 1.6. Rozbiórka konstrukcji wiązarów dachowych. 1.7. Zabezpieczenie odkrywek po zdemontowanych słupach - podlewka betonowa B15 10cm na podłożu żwirowym 10cm., i rurach spustowych: korki betonowe 10cm. 1.8. Rozbiórka peronów i wysepek w obrębie wiaty z z odtworzeniem nawierzchni drogi. 2. Budynek odpraw granicznych A: 2.1. Rozbiórka stropu nad I piętrem. 2.2. Rozbiórka ścian I piętra z demontażem stolarki, instalacji wewnętrznych. 2.3. Rozbiórka stropu nad parterem i schodów na I piętro. 2.4. Rozbiórka słupów stalowych. 2.5. Rozbiórka ścian parteru z demontażem stolarki pcv, instalacji wewnętrznych. 2.6. Rozbiórka posadzki, kanału rewizyjnego w poziomie posadzki parteru. 2.7. Rozbiórka ścian fundamentowych budynku A, części fundamentowej słupów, krawężników i kostki brukowej peronu w obrębie budynku A z odtworzeniem nawierzchni drogi z podbudową. 3. Uporządkowanie całości terenu wraz z przywróceniem organizacji ruchu, ustalonej z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1.5. dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 1.6. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania (roboty rozbiórkowe) o wartości min. 400 000,00 zł brutto każde; 1.7. wykonali w/w zadania należycie; 1.8. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę min. 500 000 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 PZP Wykonawcy winni załączy dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1, 5 i/lub 5a, 6 ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z póżn. zm.) oraz oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP tj: 1.Oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpisu z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (doświadczenie zawodowe) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - min. 2 zadania o wartości 400 000 zł (brutto) każde z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz kadry kierowniczej - kierownik budowy - którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z załączeniem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zamówienia - na kwotę min. 500 000 zł. OOcena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpg-jg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w cenie 45 zł lub otrzymać pocztą, za zaliczeniem pocztowym,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego : 58-506 Jelenia Góra, ul. Wiejska 29, pokój nr 104 I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.