eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i wymiana łańcucha oraz kół łańcuchowych transportera książek MULTILIFT NR288060099, produkcji THYSSEN FORDERTECHNIK z 1987 r..



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Warszawa: Dostawa i wymiana łańcucha oraz kół łańcuchowych transportera książek MULTILIFT NR: 288060099, produkcji THYSSEN FORDERTECHNIK z 1987 r..
Numer ogłoszenia: 196000 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Narodowa, Al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6082271, 6082910, 6082624, fax 022 6082910, 6082624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bn.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana łańcucha oraz kół łańcuchowych transportera książek MULTILIFT NR: 288060099, produkcji THYSSEN FORDERTECHNIK z 1987 r...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wszystkich części niezbędnych do zrealizowania zadania oraz wykonanie demontażu i montażu napędu głównego, łańcucha transportera, kół łańcuchowych (przekładni górnej i dolnej) wraz z łożyskami oraz rozruch transportera książek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.95.11.00 - Usługi instalowania urządzeń wyciągowych i transportowych, z wyjątkiem wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 51.51.10.00 - Usługi instalowania urządzeń wyciągowych i transportowych, z wyjątkiem wind i podnośników Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane Oryginalny kod CPV: 28.72.00.00 - Łańcuch Kod CPV wg słownika 2008: 44.54.00.00 - Łańcuch Oryginalny kod CPV: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 pkt 1÷ 4 ustawy, w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jeden remont transportera łańcuchowego wysokiego podnoszenia (polegający na wymianie kół łańcuchowych lub na wymianie łańcucha)o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł lub wykonują (nie krócej niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania) co najmniej jedno zamówienie polegające na bieżącej konserwacji transportera łańcuchowego wysokiego podnoszenia, w czasie której należy wykonywać całokształt prac koniecznych do utrzymania transportera w ciągłej sprawności technicznej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł rocznie; oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: b) dysponują co najmniej 2 osobami przewidzianymi do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem, które posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku elektromechanika automatyka, w tym 1 osobą z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP na urządzenia elektryczne do 1kV. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków w następujący sposób: 1) dla oceny spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej zamawiający dokona analizy dokumentów potwierdzających uprawnienia wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) dla oceny spełnienia warunku wykonania przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednego remontu transportera łańcuchowego wysokiego podnoszenia, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł lub wykonywania (nie krócej niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania) co najmniej jednego zamówienia polegającego na bieżącej konserwacji transportera łańcuchowego wysokiego podnoszenia, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł rocznie zamawiający dokona analizy załącznika nr 4 do SIWZ -Wykaz wykonanych usług- oraz załączonych dokumentów jednoznacznie potwierdzających, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie wykonały minimum 1 remont o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł, a w przypadku wykonywania bieżącej konserwacji transportera minimum 1 takie zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł rocznie. 3) dla oceny spełnienia warunku dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia wymagane w ust. 2b) zamawiający dokona analizy -Wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia- oraz załączonych dokumentów potwierdzających m.in. kwalifikacje tych osób. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie dysponują wymaganymi w ust. 2b) osobami. 4) dla oceny spełnienia warunku posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 250.000,00 zł zamawiający dokona oceny złożonej przez wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia wymaganie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 250.000,00 zł, jeżeli podmioty składające ofertę wspólną spełniają ten warunek łącznie. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 3 do SIWZ) złożonego przez wykonawcę i dokumentów wymienionych w rozdz VI niniejszej SIWZ. Warunki określone w ust. 1 pkt. 2 i 3 art. 22 ustawy wykonawcy zobowiązani są spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą, w terminie podanym w rozdziale XI, niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej - Oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 3, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ) - wykonanie co najmniej jednego remontu transportera łańcuchowego wysokiego podnoszenia, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł lub wykonywania (nie krócej niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania) co najmniej jednego zamówienia polegającego na bieżącej konserwacji transportera łańcuchowego wysokiego podnoszenia, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł rocznie. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie wykonały minimum 1 remont o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł, a w przypadku wykonywania bieżącej konserwacji transportera minimum 1 takie zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł rocznie. 6. Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, t.j. dysponowanie co najmniej 2 osobami przewidzianymi do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem, które posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku elektromechanika automatyka, w tym 1 osobą z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP na urządzenia elektryczne do 1kV. 8. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób wymienionych w w/w wykazie: - posiadanie uprawnień eksploatacyjnych SEP na urządzenia elektryczne do 1kV, - posiadanie co najmniej dwuletniego doświadczenia zawodowego na stanowisku elektromechanika automatyka. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 250.000,00zł lub potwierdzającą zdolność kredytową wykonawcy do uzyskania kredytu w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej dokumenty potwierdzające, że podmioty wspólnie posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 250.000,00 zł. lub zdolność kredytową w tej wysokości wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust.. 2 wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. W przypadku oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Dokumenty wymienione w ust. 2, 3, 4, 6, 8, 9, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają takiego poświadczenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 12. Dokumenty wymienione w ust. 1, 5, 7 muszą być złożone w oryginale. 13. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w ust. 1, 2, 3, 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokument wymieniony w ust. 1 musi być złożony w oryginale, natomiast dokumenty wymienione w ust. 2, 3, 4 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną. 14. W przypadku pełnomocnictwa zamawiający dopuszcza kopię potwierdzoną notarialnie. 15. Załączniki muszą być wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do SIWZ przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. 16. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy opisane powyżej oraz wymagania zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów. 17. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń (wymienionych powyżej) wykonawców, którzy nie złożyli ich wraz z ofertą lub do ich poprawienia, jeżeli złożone dokumenty zawierają błędy, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 18. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego w niniejszej SIWZ nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 19. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bn.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Narodowa, al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa, pokój 1202..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 13:00, miejsce: 29.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Biblioteka Narodowa, al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa, Sekcja Kancelaryjna Biblioteki Narodowej, pokój 283.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.