Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: modernizacja Wojewódzkiego Domu Kultury w Rzeszowie - roboty budowlano-instalacyjne. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Dom Kultury, do kontaktów: Konrad Mądry, Maria Poźniak, ul. Okrzei 7, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8535257 wew. 33, fax 017 8535250, e-mail: remont@wdk.rz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wdk.rz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Dom Kultury; Kultura. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Wojewódzkiego Domu Kultury w Rzeszowie - roboty budowlano-instalacyjne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wojewódzki Dom Kultury, Rzeszów, ul. Okrzei 7. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z modernizacją budynku WDK na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wymiana pokrycia dachu wraz z odnowieniem kominów, wymiana nietypowej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie elewacji budynku metodą tradycyjną z zastosowaniem tynków wapiennych oraz odnowienie tarasów, wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian piwnic, wykonanie wejścia dla niepełnosprawnych do budynku, wykonanie modernizacji sali baletowej wraz z szatnią, wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 20 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj.: wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane (dla każdego zadania odrębnie) podobne do przedmiotu niniejszego przetargu. Za roboty podobne uznaje się w szczególności: - realizację dużych powierzchni połaci dachowych krytych blachodachówką, - wykonanie elewacji budynku położonego w strefie zabytkowej lub zabytkowego metodą tradycyjną przy zastosowaniu tynków wapiennych, - wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian piwnic budynków, - wymianę instalacji c.o. i wod-kan. w budynkach o kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m sześc., - wykonanie podłogi typu sportowego. 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania funkcji kierownika robót oraz kierowników robót branżowych. 4) Dysponują odpowiednim potencjałem ekonomicznym umożliwiającym finansowanie robót w czasie realizacji zamówienia. Zamawiający wyklucza udzielanie zaliczek. 5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy a członkowie łącznie spełniali warunki określone w punktach 2 - 5 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych, winien przedstawić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału wynikających z art. 22 ust 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza niż 1.000.000 PLN. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał dokumentu. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadając swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - według załącznika nr 3 do SIWZ. 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w zakresie sprawowania funkcji kierownika robót, kierowników robót branżowych. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego np. Izby Inżynierów Budownictwa. 11. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 5 do SIWZ (jeżeli wykonawca będzie powierzał część robót podwykonawcom). W przypadku powierzenia części robót podwykonawcom postanowienia punktu 10 dotyczą również podwykonawców. Dokumenty, o których mowa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku konsorcjum w/w dokumenty przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego wykonawcę wspólnie. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. gwarancja 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdk.rz.pl. Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew na rachunek bankowy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.04.2007, godzina 10:30, Wojewódzki Dom Kultury, Rzeszów, ul. Okrzei 7.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Priorytet 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów Działanie 1.4 - Rozwój Turystyki i Kultury 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.03.2007.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej na okres 12 miesięcy
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.