eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › modernizacja kotłowni gazowej w kompleksie 3493 114 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Przemyślu, ul. Słowackiego 85

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-30

POZYCJA 19596

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przemyśl: modernizacja kotłowni gazowej w kompleksie 3493 114 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Przemyślu, ul. Słowackiego 85 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: January Skwirut, Bolesław Pudlik, Renata Galikowska, Maria Głowniak, Piotr Sura, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, fax 016 6784971, e-mail: zamowieniapubliczne@114szpital.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.114szpital.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.114szpital.pl/przetargi Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja kotłowni gazowej w kompleksie 3493 114 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Przemyślu, ul. Słowackiego 85. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Siedziba Zamawiającego, kompleks 3493 114 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Przemyślu, ul. Słowackiego 85. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja kotłowni gazowej w kompleksie 3493 114 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Przemyślu, ul. Słowackiego 85 Zakres robót określają: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2) projekty budowlane: - Modernizacja technologii kotłowni, - Układ automatyki kotłowni Zakres robót obejmuje modernizację istniejącej kotłowni z przystosowaniem do pracy z automatyczna regulacją, bez stałego dozoru wraz z rozbudową o jedną jednostkę kotłową. Urządzenia przeznaczone do wymiany na nowe, po demontażu i spisaniu protokołu należy przekazać Zamawiającemu. Uwaga: roboty dotyczące modernizacji technologii i automatyki (I etap) muszą zostać wykonane i oddane do użytku w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.09.2007 r. z możliwością rozpoczęcia sezonu grzewczego, II etap związany z montażem czwartej jednostki kotłowej w terminie do 30.11.2007 r. z zastrzeżeniem, iż nie spowoduje to przerw w pracy kotłowni w trakcie sezonu grzewczego. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz dokumentacja projektowa, dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Sekcja Utrzymania Infrastruktury, budynek nr 39/3493 w dni robocze, w godzinach od 7.oo do 15.oo. lub odpłatnie wraz ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca przed przystąpieniem do odbioru końcowego winien powiadomić Wojskowy Dozór Techniczny - delegatura w Krakowie, w celu rejestracji zamontowanego kotła c.o. w modernizowanej kotłowni. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja kotłowni gazowej w kompleksie 3493 114 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Przemyślu, ul. Słowackiego 85 Zakres robót określają: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2) projekty budowlane: - Modernizacja technologii kotłowni, - Układ automatyki kotłowni Zakres robót obejmuje modernizację istniejącej kotłowni z przystosowaniem do pracy z automatyczna regulacją, bez stałego dozoru wraz z rozbudową o jedną jednostkę kotłową. Uwaga: roboty dotyczące modernizacji technologii i automatyki (I etap) muszą zostać wykonane i oddane do użytku w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.09.2007 r. z możliwością rozpoczęcia sezonu grzewczego, II etap związany z montażem czwartej jednostki kotłowej w terminie do 30.11.2007 r. z zastrzeżeniem, iż nie spowoduje to przerw w pracy kotłowni w trakcie sezonu grzewczego. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz dokumentacja projektowa, dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Sekcja Utrzymania Infrastruktury, budynek nr 39/3493 w dni robocze, w godzinach od 7.oo do 15.oo. lub odpłatnie wraz ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu wniesie wadium w wysokości 14.000,00 PLN przed terminem składania ofert. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądza, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 wraz z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : BGŻ O/Przemyśl nr 02203000451110000000903430 z dopiskiem \Wadium - zadanie nr Log/8/PN/2007Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć - w formie oryginału oraz kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - wraz z ofertą (w opakowaniu zawierającym ofertę). Postępowanie dotyczące zwrotu, zatrzymania wadium reguluje art. 46 ustawy Pzp. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, c)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonali co najmniej 1 modernizację kotłowni gazowej z automatycznym sterowaniem lub byli wykonawcami bądź podwykonawcami przy wykonywaniu kotłowni z automatycznym sterowaniem o mocy zainstalowanego pojedynczego kotła powyżej 1 MW, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 350.000 PLN d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 500.000 PLN: e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, obowiązany będzie do zawarcia umów ubezpieczenia na okres realizacji niniejszego zadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnianie warunku z punktu a) Wykonawca potwierdza aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Spełnianie warunku z punktu b) i c) Wykonawca potwierdza: 1)informacją o robotach budowlanych odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wartość zadania nie może być mniejsza niż 350 000,00 zł) 2)wykazem osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje kadry kierowniczej (uprawnienia budowlane, świadectwo przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) oraz oświadczeniem na temat kwalifikacji pozostałych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż zatrudnienie przy wykonaniu zadania innych niż wymienione w wykazie osób, może nastąpić jedynie w szczególnie uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą zamawiającego. Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie wstrzymaniem robót, traktowanym jako: z winy Wykonawcy 3. Spełnianie warunku z punktu d) Wykonawca potwierdza aktualna polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł 4. Spełnianie warunku z punktu e.) Wykonawca potwierdza: 1)złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1; 2)aktualnego zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz ZUS lub KRUS. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć n/w dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - doświadczenie wykonawcy. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wskazanie: kierownika budowy oraz kierowników robót instalacyjnych - w zakresie robót elektrycznych i robót sanitarnych Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kadra kierownicza) posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane, świadectwa przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). 7. Aktualna polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 500.000 zł. obejmującego cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku przedłożenia polisy, której ważność wygasa przed ostatecznym terminem wykonania umowy Zamawiający będzie żądać w trakcie realizacji zadania przedłożenia nowej polisy OC na pozostały okres realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza złożenie jako dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu zarówno polisy ubezpieczeniowej, umowy ubezpieczenia, jak również promesy firmy ubezpieczeniowej, z zastrzeżeniem jednak, iż w przypadku przedstawienia promesy firmy ubezpieczeniowej Zamawiający wymagać będzie ponadto przedłożenia umowy ubezpieczenia przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne. 8. Wykaz planowanych podwykonawców z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców oraz zakres powierzonych im części zamówienia, a w przypadku gdy Wykonawca nie zamierza korzystać z usług podwykonawcy, złożenie stosownego oświadczenia na formularzu ofertowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl/przetargi. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.04.2007, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1, piętro I, Sekcja Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Uwaga: roboty dotyczące modernizacji technologii i automatyki (I etap) muszą zostać wykonane i oddane do użytku w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.09.2007 r. z możliwością rozpoczęcia sezonu grzewczego, II etap związany z montażem czwartej jednostki kotłowej w terminie do 30.11.2007 r. z zastrzeżeniem, iż nie spowoduje to przerw w pracy kotłowni w trakcie sezonu grzewczego. Uwaga: 1.Zaleca się, aby Wykonawca przed opracowaniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2.Zapoznać się z dokumentacją techniczną, sprawdzić jej kompletność gwarantującą bezawaryjne działanie po modernizacji wg zamierzeń określonych w projekcie oraz zgodność z przedmiarami , na podstawie których opracowana będzie oferta. 3. W trakcie prowadzenia prac modernizacyjnych tak zorganizować prace, aby przerwy w dostawie ciepłej wody były ograniczone do minimum niezbędnego ze względów technologicznych i każdorazowo uzgodnione z Zamawiającym 4.W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi; 5.W pomieszczeniu kotłowni należy oznakować zgodnie z Polskimi Normami: - drogi wyjścia i kierunki ewakuacji, - miejsca usytuowania urządzeń przeciwpożarowych, - miejsca usytuowania przeciwpożarowych wyłączników prądu, głównego kurka gazowego oraz materiałów niebezpiecznych pożarowo, - pomieszczenia, w których znajdują się materiały niebezpieczne pożarowo. Sygnalizację stanów awaryjnych pracy kotłowni należy umieścić w miejscu stałego przebywania obsługi technicznej obiektu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.