eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego ZOZ Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu ul. Białowieska 74a.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Wrocław: Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego ZOZ Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu ul. Białowieska 74a.
Numer ogłoszenia: 195819 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu , ul. Białowieska 74a, 54-235 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3553594, 3501780, faks 071 3501781.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.neuropsychiatria.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego ZOZ Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu ul. Białowieska 74a..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego ZOZ Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu ul. Białowieska 74a 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery niezależne zadania. Zakres poszczególnych zadań obejmuje dostawę: Zadanie nr 1 - Modułu do rejestracji EEG (głowica), Zadanie nr 2 - Tympanometru z audiometrem, Zadanie nr 3 - Aparatu EKG, Zadanie nr 4 - Wirówki laboratoryjnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za wystarczające doświadczenie zamawiający uzna udokumentowanie przez wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali minimum 2 zamówienia obejmujące dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, na które wykonawca składa ofertę. Wykazane dostawy muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez poprzedniego Zamawiającego potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi wykaz z opisem rodzajów i przedmiotów dostaw, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, dwie dostawy które są warunkiem udziału w postępowaniu muszą dotyczyć każdego z proponowanych urządzeń. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności, 6) udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot dostawy licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane. 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenia, że: 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.neuropsychiatria.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu Ul. Białowieska 74a 54-235 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu Ul. Białowieska 74a 54-235 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa modułu do rejestracji EEG (głowica)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moduł do rejestracji EEG (głowica): Zamawiający posiada aparat EEG typ: Digitrack typ DT-99 wyposażony w głowicę EEG DigiTrack ISO-1032CE (32 kanały). Głowica ta uległa zużyciu. Zamawiana głowica musi być kompatybilna z aparatem, który posiada zamawiający oraz posiadać parametry techniczne nie gorsze niż głowica, która była dołączona do tego aparatu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa tympanometru z audiometrem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tympanometr z audiometrem: a) Minimalny zakres wykonywanych badań: SISI, próby Fowlera, Decay test, próby Stengera, audiometria automatyczna, audiometria impedancyjna z odruchami mięśnia szczemiączkowego, b) Minimalny zakres częstotliwości dla przewodnictwa powietrznego i kostnego: - Powietrze: 125 - 8000 Hz, - Kostne: 250 - 8000 Hz, c) Minimalny zakres intensywności dla przewodnictwa powietrznego i kostnego: - Powietrze: -10 - 120 dB, - Kostne: -10 - 80 dB, d) Rodzaje szumów maskujących: wąskopasmowy, szerokopasmowy, e) Rodzaje tonów: czysty, przerywany, modulowany, f) Gwarancja: co najmniej 24 miesiące, g) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, h) Instrukcja obsługi w języku polskim, i) Wykonawca zapewni wdrożenie, w tym przeszkolenie w obsłudze 2 osób..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa aparatu EKG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG: a) Aparat 12 kanałowy, b) Praca w trybie automatycznym i ręcznym, c) Analiza i interpretacja, d) Detekcja stymulatora serca, e) Klawiatura alfanumeryczna, f) Wyświetlacz graficzny prezentujący przebieg 12 kanałów EKG, g) Pamięć co najmniej 100 badań, h) Współpraca z aparatem spirometrycznym, i) Zasilanie z sieci oraz z akumulatora bezobsługowego, j) Liniowa głowica termiczna, k) Automatyczna regulacja linii izoelektrycznej, l) Cyfrowa filtracja zakłóceń sieciowych i zakłóceń pochodzenia mięśniowego, m) 12 odprowadzeń sygnału EKG, n) Interfejs komunikacyjny, o) Czułość co najmniej 2,5/5/10/20 mm/Mv, p) Prędkość zapisu co najmniej 5/10/25/50 mm/s, q) Stolik pod aparat, r) Elektroda przyssawkowa 6 szt, s) Elektroda klipsowa - 4 szt, t) Żel do badań EKG, u) Papier termoczuły do aparatu - 2 kpl. v) Gwarancja co najmniej 24 miesiące, w) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, x) Instrukcja obsługi w języku polskim..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa wirówki laboratoryjnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka laboratoryjna: a) Prędkość obrotowa min. do 8000 obr/min, b) Sterowanie mikroprocesorowe, c) Pojemność co najmniej 8x15 mL, d) Możliwość probówek o pojemność 1,1 - 15 mL, w tym probówek typowych (okrągło dennych) ze szkła i plastiku oraz probówek do krwi i probówek z dnem stożkowym typu Falcon, e) Programowanie czasu i prędkości wirowania, f) Czytelny wyświetlacz parametrów pracy, g) Rotor kątowy 8 miejscowy, h) Blokada pokrywy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.