Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-05
Siemirowice: Wykonanie i montaż pionowego oznakowania pola naziemnego ruchu lotniczego na lotnisku w Darłówku
Numer ogłoszenia: 195780 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4653 , 84-313 Siemirowice, woj. pomorskie, tel. 059 8614186, faks 059 8614183.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż pionowego oznakowania pola naziemnego ruchu lotniczego na lotnisku w Darłówku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż pionowego oznakowania pola naziemnego ruchu lotniczego na lotnisku w Darłówku. Zakres robót: 1. Geodezyjne tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza uzbrojenia podziemnego 1 Wg nakładów rzeczowych (AW) AWO Tyczenie lokalizacji wraz z inwentaryzacją powykonawczą fundamentów lotniskowych znaków pionowych Grupa kosztów: przygotowanie terenu i przyłączenia obiektów do sieci - kpl 135,00 2. Roboty przygotowawcze 2 Wg nakładów rzeczowych KNKRB 020 Stopy betonowe o objętości do 0,5 m3 Grupa kosztów: budowa obiektów podstawowych - m3 54,00 3 Wg nakładów rzeczowych KNR9-100103-0174-190 Przewóz fundamentów i tablic znaków na odległość do 5 km samochodem skrzyniowym o ładowności 3,6-6,0 t materiałów sztukowych. Załadowanie i wyładowanie ręczne. Grupa kosztów: budowa obiektów podstawowych - kurs 15,00 3. Montaż znaków pionowych 4 Wg nakładów rzeczowych KNNR 50 Montaż i stawianie fundamentów prefabrykowanych żelbetowych o masie do 300 kg Grupa kosztów: budowa obiektów podstawowych - szt 135,00 5 Wg nakładów rzeczowych KNNR 50 Montaż konstrukcji wsporczych znaków pionowych przez przykręcenie do gotowego podłoża Grupa kosztów: instalacje i urządzenia - szt 135,00 6 Wg nakładów rzeczowych KNNR 50 Montaż tablic znaków pionowych przez przykręcenie do konstrukcji wsporczych Grupa kosztów: instalacje i urządzenia - szt 62,00 7 Wg nakładów rzeczowych KNNR 50 Montaż linek zabezpieczających znaki pionowe Grupa kosztów: budowa obiektów podstawowych - m 46,50 4. Roboty agrotechniczne 8 Wg nakładów rzeczowych KNR 2-210101-04-060 Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci. Wywóz zanieczyszczeń samochodami na odległość do 1,0 km - m3 24,00 9 Wg nakładów rzeczowych KNR 2-210401-05-050 Wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem. Grunt kat. III - m3 135,00.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne 27.52.20.00 - 27.52.20.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży pisemne oświadczenie o jego spełnianiu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia do wykonywania roboty budowlanej, będącej przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży pisemne oświadczenie o jego spełnianiu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia: kierownika budowy branża budowlana bez ograniczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży pisemne oświadczenie o jego spełnianiu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy wykonania zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 2. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności, w granicach umocowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt 3. 3. Termin realizacji zamówienia, ustalony w pkt V SIWZ ulegnie przesunięciu w przypadku: 1. niesprzyjających warunków atmosferycznych (opady deszczu - występujące minimum w 3 kolejnych dniach), 2. przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, 3. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót. 4. W przypadkach, o których mowa w pkt 3 minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4653, 84-313 Siemirowice, budynek nr 8, pokój nr 19..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4653, 84-313 Siemirowice, budynek nr 8, kancelaria jawna pokój nr 125..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki komunalnej na terenie Gminy Limanowa
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach: Dorobna Wola, Irenów i Solec
- Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II przy ul. Gimnazjalnej 20 w Bobowie w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Przebudowa i modernizacja Bloku Porodowego w Szpitalu Powiatowym wDębicy i Przebudowa pomieszczeń szpitala na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Zespole Opieki Zdrowotnej wDębicy
- "Budowa, przebudowa i adaptacja części budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Korczewie"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.