eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Lublinie, przy ul. Tumidajskiego 6a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Lublin: Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Lublinie, przy ul. Tumidajskiego 6a
Numer ogłoszenia: 19563 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4435145, fax 081 5329851.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Lublinie, przy ul. Tumidajskiego 6a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.1.wykonanie docieplenia dachów i stropodachów wraz z wykonaniem nowego pokrycia papą termozgrzewalną i wymianą odgromówki; 1.1.2.docieplenie ścian piwnic płytami poliestrowymi; 1.1.3.docieplenie ścian nad ziemią wełną mineralną w technologii lekkiej-mokrej; 1.1.4.wymiana stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej; 1.1.5.wymiana centralnego ogrzewania; 1.1.6.przebudowa wymiennikowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody - branża sanitarna i elektryczna;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.1.dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: 1.1.1.1.konstrukcyjno - budowlanej; 1.1.1.2.instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych 1.1.1.3.instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118.), a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.1.2.wykazanie się wykonaniem robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych (minimum 2 roboty) o wartości, co najmniej 1 000 000,00- zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 1.2.1.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 1.2.2.Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków oraz kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do składania ofert. 1.2.3.Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków lecz nie kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu nie zostaną zaproszeni do składania ofert. 2.Warunki kwalifikacji: : 2.1.Ilość wykonanych robót - 95% W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 1 000 000,00zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót w badanym wniosku/Największa ilość robót x 100 x waga kryterium 2.2. Wartość wykonanych robót - 5% W niniejszym warunku oceniana będzie suma wartości wykonanych robót o wartości co najmniej 1 000 000,00zł brutto każda w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Wartość robót w badanym wniosku/Największa wartość robót x 100 x waga kryterium
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenia: 1.1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1.2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1.3.1.Uprawnienia budowlane w specjalności 1.3.1.1.konstrukcyjno - budowlanej; 1.3.1.2.instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych: 1.3.1.3.instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118.), a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3.2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 1 000 000,00zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 1.4.W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt 1.3.2 winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) wniosek tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) wniosek w tym postępowaniu. 1.5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.5.1.Dokumenty wymagane w pkt 1.2.1 winien złożyć każdy wykonawca. 1.5.2.Oświadczenie wymagane w pkt 1.1 oraz dokumenty wymagane w pkt 1.3 winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 1.6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1.2.1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 1.8.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci - za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 1.9.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 98
  • 2. Okres gwarancji - 2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 4...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w ogłoszeniu oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 1.3.Dokumenty i oświadczenia składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną) lub przez pełnomocnika wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.4.Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska, to znak musi być uzupełniony pieczęcią lub w inny sposób umożliwiać odczytanie imienia i nazwiska podpisującego. 1.5.Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej. 1.6.Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.7.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Należy stosować koperty zewnętrzne i wewnętrzne. 1.7.1.Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na adres: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych Plac Litewski 1, 20-950 Lublin, pokój nr 4 oraz oznakowana: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Lublinie, przy ul. Tumidajskiego 6a. Nie otwierać przed upływem terminu składania wniosków. 1.7.2.Koperta wewnętrzna powinna być zaadresowana i oznakowana tak jak wyżej, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem wykonawcy. 1.8.Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia; 1.8.1.Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt III.2) ogłoszenia, 1.8.2.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających wniosek wspólny). 1.8.3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno być zgodne z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa powinno również wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy. Jego treść powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika. 1.8.4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 1.9.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1.8.3 i 1.8.4 powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 1.10.Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści wniosku, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w ogłoszeniu oraz ponumerowanie wszystkich stron wniosku. 1.11.W niniejszy postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 1.12.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać do zamawiającego: - za pomocą telefaksu na nr (081)466-3001 - drogą elektroniczną na e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl - pisemnie na adres - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin - 20-950 Lublin, Pl. Litewski 1.13.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.13.1.W merytorycznym zakresie przedmiotu zamówienia: - w sprawach budowlanych P. Grzegorz Umiński Wydział Remontów Budynków, Lublin, ul. Plac Litewski 1, piętro 1, pokój nr 109, telefon (081) 466 2960; - w sprawach elektrycznych P. Gwiazdowicz Bogdan Wydział Remontów Budynków, Lublin, ul. Plac Litewski 1, piętro 1, pokój nr 109, telefon (081) 466 2956; - w sprawach sanitarnych P. Zbigniew Sech Wydział Remontów Budynków, Lublin, ul. Plac Litewski 1, piętro 1, pokój nr 114, telefon (081) 466 2954; 1.13.2.W zakresie procedury: P. Przemysław Włodarczyk Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 4, telefon (081) 466-3020.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.