eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Przebudowa ulicy Klasztornej z fragmentem ul. Żeromskiego i Królewskiej Klasy L w Tomaszowie Lubelskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Tomaszów Lubelski: Przebudowa ulicy Klasztornej z fragmentem ul. Żeromskiego i Królewskiej Klasy L w Tomaszowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 195610 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Klasztornej z fragmentem ul. Żeromskiego i Królewskiej Klasy L w Tomaszowie Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulicy Klasztornej (267,0 mb) z fragmentem ulicy Żeromskiego ( 157,0 mb) i Królewskiej (68,0 mb) w Tomaszowie Lubelskim. 2. Roboty budowlane zostały określone w projekcie pn. Projekt Budowlano-Wykonawczy na przebudowę drogi gminnej - ulicy Klasztornej z fragmentem ulic Żeromskiego i Królewskiej Klasy L w Tomaszowie Lubelskim opracowanym przez Pracownię Projektów Drogowych w Tomaszowie Lubelskim i obejmują w szczególności: 2.1. Roboty rozbiórkowe : a) rozebranie mechaniczne podbudowy z mas mineralno - bitumicznych gr. 5-8 cm i podbudowy z kruszywa nie sortowanego gr. śr. 20 cm na powierzchni - 1530,0 m2, b) rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 cm na podsypce piaskowej - 887,0 m, c) rozebranie obrzeży trawnikowych o wym. 6 x 20 cm na podsypce piaskowej - 883,0 m, d) rozebranie ręczne nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm na chodnikach i zjazdach na podsypce piaskowej - 1365,0 m2, 2.2.Wykonanie drogi : a) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża w gr. kat. II - IV; - wykonanie warstwy odsączającej z zagęszczeniem mechanicznym o gr. 20 cm; - wykonanie warstwy gr. 10 cm podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2; - wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu 5,0 Mpa gr. 15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą - 1530,0 m2, b) ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 20 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 887,0 m, c) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie w ilości średnio 50 kg na m2 - 76,9 t, d) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm (warstwa wiążąca) KR-2 i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) KR-1 - 3068,1 m2, 2.3. Wykonanie zjazdów : a) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gr. kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zjazdów; - wykonanie podbudowy z betonu B-10 gr. 15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą - 278,4 m2, b) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 278,4 m2, c) ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20 x 6 cm na podsypce piaskowej - 56,0 m, 2.4.Wykonanie chodników : a) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gr. kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników; - wykonanie warstwy podsypkowej piaskowej zagęszczane ręcznie o gr. 5 cm - 1086,6 m2, b) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 6 cm (szarej) na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 1086,6 m2, c) ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20 x 6 cm na podsypce piaskowej - 883,0 m, 2.5.Wykonanie oznakowań drogi : a) znaki pionowe drogowe wg planu zagospodarowania terenu - 22 szt, b) oznakowanie poziome jezdni wg planu zagospodarowania terenu - 176,0 m2, 2.6. Kanalizacja deszczowa: a) wykonanie kanału z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zew. 200 m - 1,6 m, b) wykonanie studzienek ściekowych betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem - 2 kpl. i innych robót towarzyszących objętych w projekcie budowlanym. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: a) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej, b) wykonanie wszelkich prób i badań odbiorowych wynikających z obowiązujących przepisów i norm PN, c) uzyskanie wszelkich uzgodnień i decyzji na realizację zadania, d) zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy oraz zaplecza budowy, e) przedłożenie wymaganych świadectw bezpieczeństwa, certyfikatów i atestów na wbudowane materiały i urządzenia, f) wykonanie i przedłożenie dokumentów odbioru technicznego oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 4. Zgodnie z art.29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 5. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń jest zobowiązany do dołączenia do oferty: a) dokumentów (aprobat, certyfikatów) materiałów i urządzeń równoważnych potwierdzających, że parametry techniczno-technologiczne oraz użytkowe propozycji równoważnych nie uległy pogorszeniu; b) oświadczenie, że ewentualny projekt zamienny umożliwiający zastosowanie materiałów równoważnych zostanie opracowany w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy i uzgodniony w niezbędnym zakresie z projektantem i instytucjami uzgadniającymi; c) oświadczenie, że wymagany termin robót budowlanych zostanie zachowany..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 10.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 2 zadania w zakresie budowy drogi o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami, których dotyczy postępowanie tj. ok. 1000 m2 nawierzchni drogi z mieszek mineralno - bitumicznych asfaltowych każde i dołączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, c) zapoznają się z treścią SIWZ, umową oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń, d) posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości 100.000 zł lub zdolność kredytową na poziomie 100.000 zł, e) wpłacą wadium w wysokości 10.000 zł. 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ. 3. Z ubiegania się o udzielenia zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców , którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierały błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, e) nie wnieśli wadium , w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie związania ofertą. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 1- 3; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 1 - 3; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 89 ust. 1 pkt.7; h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w ramach oferty dostarczy następujące dokumenty i oświadczenia: a) ofertę na formularzu zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu wymogu art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (załącznik Nr 3 do SIWZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy i odpowiednio art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) dokumenty potwierdzające uprawnienia pracowników do kierowania robotami budowlanymi drogowymi i sanitarnymi zgodnie z polskim prawem budowlanym, określonymi w specyfikacji i ksero aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, g) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jak w pkt 5.1 d SIWZ), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; i) wykaz ważniejszych robót w zakresie budowy drogi o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami, których dotyczy postępowanie zrealizowanych w przeciągu ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem lokalizacji wykonania, wartości, daty, nazwy zamawiającego - odbiorcy oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ), z uwzględnieniem zadań określonych w pkt. 5.1.b SIWZ, j)dowód wpłaty wadium 10.000 zł. k) kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót stanowiący załącznik nr 2 i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (umowa konsorcjum) a) pełnomocnictwo ustanowione przez wykonawców ubiegających się wspólnie. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców w przetargu, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (np. jeden z wykonawców, tzw. Lider lub zupełnie odrębna osoba). Dokument ten powinien wyliczać wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie i szczegółowo określać prawa i obowiązki udzielonego pełnomocnictwa. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie musi je podpisać. W przypadku ustanowienia pełnomocnika tylko do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał zawartej umowy konsorcjum, obowiązującej, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. Umowa ta musi określać sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, zasady reprezentacji ( lider, podpisujący umowę, uprawniony do podejmowania zobowiązań, składający wadium, zasady odpowiedzialności zgodnie z art.141 ustawy Pzp ( w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej - art. 366 § 1 i 2 oraz art. 369 kodeksu cywilnego - za nie wykonanie zamówienia), b)dokumenty wymienione w pkt 6.1. lit. b, c, d oraz e SIWZ muszą być złożone przez każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3. Wszystkie dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, Sekretariat Burmistrza, pokój nr 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.