Ogłoszenie z dnia 2017-02-03
Ogłoszenie nr 19559 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.
Kozienice: Świadczenie usług remontowych w zakresie branż budowlanej i instalacyjnych
oraz stałej konserwacji budynków i lokali zarządzanych przez jednostkę:
Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice, krajowy numer identyfikacyjny
14644565400000, ul.
ul. Radomska
36,
26900
Kozienice, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
48 614 43 88, faks
48 614 43 88, e-mail
zmkgk@kozienice.pl
Adres strony internetowej (URL): zmkgk.bip.kozienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług remontowych w zakresie branż budowlanej i instalacyjnych oraz stałej konserwacji budynków i lokali zarządzanych przez jednostkę: Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług remontowych w zakresie branż budowlanej i instalacyjnych oraz stałej konserwacji budynków i lokali zarządzanych przez jednostkę: Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice. Zakres rzeczowy obejmuje: Instalacje elektryczne i odgromowe: przeglądy konserwacyjne instalacji elektrycznych, oświetlenia, uzupełnienie oznaczeń tablic i przewodów, naprawa mocowań zacisków i połączeń, wymiana przewodów połączeniowych, mostkujących, itp., naprawa mocowania przewodów prowadzonych po wierzchu konstrukcji, naprawa mocowania puszek instalacyjnych osprzętu, wymiana pojedynczych bezpieczników, wymiana uszkodzonych i niesprawnych żarówek w pomieszczeniach wspólnego użytku, wymiana uszkodzonych i niesprawnych wyłączników w pomieszczeniach, wymiana uszkodzonych opraw, osłon i kloszy oświetlenia, regulacja urządzeń zabezpieczających i sterowniczych, konserwacja i porządkowanie tablic i złączy elektrycznych, usuwanie zanieczyszczeń, konserwacja i regulacja zamknięć szafek elektrycznych, uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek elektrycznych, sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych w części wspólnej, zgłaszanie do właściciela sieci (ZE) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy elektrycznych i montowanych na nich urządzeniach. Instalacje gazowe: likwidacja nieszczelności połączeń i przewodów, przeglądy, konserwacja, regulacja zaworów, przegląd techniczny i kontrola szczelności inst. gazowej, uzupełnianie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek gazowych i instalacji, uszczelnianie przejść przewodów przez przegrody, sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych gazomierzy w części wspólnej, naprawa mocowania przewodów instalacji, konserwacja szafek gazowych i regulacja zamknięć, usuwanie zanieczyszczeń, uzupełnianie oznaczeń, wykonanie próby szczelności instalacji gazowej w nowo zasiedlonych lokalach gminnych, zgłaszanie do właściciela sieci (ZG) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy gazowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. Instalacje wodno-kanalizacyjne: likwidacja nieszczelności połączeń i przewodów oraz przejść przewodów przez przegrody, konserwacja, regulacja i uszczelnianie zaworów, naprawa lub wymiana uszkodzonych części przewodów instalacyjnych, usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, łącznie z wymianą poszczególnych elementów; remont sieci kanalizacyjnych na przyłączach, uzupełnianie oznaczeń, zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich, instalacja wodomierzy, usuwanie zanieczyszczeń, uzupełnianie ubytków uszczelnień połączeń instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej, odłączanie nieczynnych urządzeń i osprzętu, montaż nowych urządzeń, sprawdzenie sprawności urządzeń pomiarowych- wodomierzy w części wspólnej, czyszczenie i udrażnianie przyłączeniowych studzienek kanalizacji sanitarnych, naprawa i czyszczenie wywiewek dachowych (bez kosztu wywiewek), udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych, zgłaszanie do właściciela sieci o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu sieci sanitarnych, przyłączy wodociągowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. Dachy: czyszczenie rynien i rur spustowych, naprawa uszkodzonych elementów obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych lub częściowa wymiana, naprawa mocowania rynien i rur spustowych, likwidacja w pokryciu dachowym nieszczelności zakwalifikowanych do częściowej naprawy usuwanie nawisów śnieżnych, sopli lodu oraz odśnieżanie dachów w okresie zimowym, uzupełnianie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich elementów odwodnienia i obróbek blacharskich, usuwanie śniegu i sopli. Stolarka drzwiowa i okienna: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, regulacja i dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych: w klatkach schodowych, umywalniach, korytarzach i w piwnicach, regulacja i wymiana uszkodzonych zamków, uzupełnianie okuć, szyldów, osłon, regulacja samozamykaczy, uzupełnianie malowania stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa, wymiana lub wykonanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. Elementy budynku (mieszkania wewnątrz, elewacja, tynki, posadzki, klatki schodowe) oraz otoczenie budynków: uzupełnianie i naprawa tynków wewnętrznych, uzupełnianie i naprawa tynków zewnętrznych, likwidacja miejscowych rys i spękań tynków, naprawa uszkodzonych powłok malarskich ścian i sufitów, uzupełnianie miejscowych ubytków i wymiana posadzek, okładzin schodów i okładzin ceramicznych, uzupełnianie miejscowych ubytków lub wymiana opasek, chodników i dojść do budynków itp., naprawa elementów i wymiana terenowych elementów odwadniających, naprawa mocowania balustrad klatek schodowych, mocowanie i wymiana pochwytów, naprawa mocowania wycieraczek, naprawa lub rozbiórka altanek śmietnikowych trzepaków, ławek i ogrodzeń, montaż lub naprawa tablic i znaków. Usługi remontowe budowlane i instalacyjne: malowanie ścian ,otworów okiennych i drzwiowych, uzupełnienie oszklenia w otworach okiennych; wymiana drzwi, wymiana wykładzin lub ich uzupełnienie, wymiana i naprawa podłóg, reperacja posadzek, wymiana lub naprawa urządzeń sanitarnych i grzewczych, wymiana lub naprawa instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż lub wymiana wodomierzy, utrzymanie w stanie gotowości będących na stanie urządzeń przeciwpożarowych budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami. Usługi w zakresie placów zabaw: w skład wyposażenia placów zabaw wchodzą również zestawy siłowni zewnętrznych. a)dokonywanie raz w tygodniu w dzień roboczy (poniedziałek lub wtorek) przeglądu technicznego elementów wyposażenia placu zabaw i szaty roślinnej, dokonywanie przeglądu funkcjonalnego wyposażenia placu zabaw (raz na kwartał), uzupełnianie piasku w piaskownicach i na polach piaskowych wg potrzeby w uzgodnieniu z zamawiającym, wymiana elementów wyposażenia w zależności od potrzeb w uzgodnieniu z zamawiającym, konserwacja urządzeń placu zabaw przy użyciu środków wysokiej jakości, odpornych na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych, bezpiecznych dla zdrowia i środowiska, prowadzenie dziennika kontroli placów zabaw. Wyszczególnione rodzaje usług nie stanowią katalogu zamkniętego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50800000-3
Dodatkowe kody CPV:
50700000-2,
50870000-4,
45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT255900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 290000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust. 1 pkt 12 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych (Dz. U z 2015 r. poz. 2164 z póź.zm.).
Wykonawca: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., posiadająca status komunalnej osoby prawnej, w której Gmina Kozienice posiada cały kapitał zakładowy (100%), spełnia łącznie warunki, określone w art. 67 ust. 1 pkt 12 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2015 r. poz. 2164 z póź.zm.).
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.