To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-31
Warszawa: Remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w budynku Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 195584 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161664 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Białołęcki Ośrodek Sportu, ul. Światowida 56, 03-185 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 676-50-72, faks 0-22 6768215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w budynku Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w budynku Białołęckiego Ośrodku Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie. Kompleksowemu remontowi poddane zostaną pomieszczenia: zespołu szatniowo - sanitarnego męskiego nr 20 składającego się z - przebieralni (powierzchnia 8,4 m2), - wc (powierzchnia 1,3 m2), - umywalni (powierzchnia 8,0m2), zespołu szatniowo - sanitarnego damskiego nr 19, który jest lustrzanym odbiciem zespołu sanitarnego męskiego. Łącznie powierzchnia obydwu zespołów męskiego i damskiego wynosi: 17,7 m2 x 2 = 35,4 m2 Wymianie ulega część instalacji sanitarnej od węzła cieplnego do pomieszczeń szatniowo-sanitarnych. Zamawiający wymaga wykonania robót remontowych w dwóch etapach: Etap pierwszy - termin realizacji do 24 sierpnia 2015 r. W zakresie etapu pierwszego wykonane zostaną roboty wymiany instalacji sanitarnych w kanałach przebiegających przez halę sportową wraz z odejściami do pomieszczeń szatniowo-sanitarnych hali oraz roboty towarzyszące związane z naprawami podłóg w tych pomieszczeniach. Hala sportowa wraz z pomieszczeniami szatniowo-sanitarnymi musi być w pełni przygotowana do użytkowania z dniem 24 sierpnia. W ramach tego etapu planuje się również wymianę instalacji sanitarnych na odcinku od hali sportowej do pomieszczenia siłowni włącznie oraz roboty w węźle cieplnym. Etap drugi - termin realizacji do 25 września 2015 r. W zakresie etapu drugiego wykonane zostaną wszystkie pozostałe prace objęte umową ze sporządzeniem końcowego protokołu odbioru robót. W ramach tego etapu wykonany zostanie kompleksowy remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych nr 19 i nr 20 przy siłowni. Rozpoczęcie prac przewidzianych do wykonania w etapie drugim może nastąpić już na etapie prac etapu pierwszego. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Roboty ogólnobudowlane, w tym: - roboty przygotowawcze, zabezpieczenia, - roboty demontażowe i rozbiórkowe - roboty odkrycia kanałów instalacyjnych i zakrycia po zakończeniu robót związanych z wymianą instalacji sanitarnych, w tym na hali sportowej z częściowym demontażem i montażem podłogi sportowej drewnianej - roboty izolacyjne i posadzkarskie - roboty okładzinowe z płytek ceramicznych ścian i podłóg - wymianę sufitu podwieszanego - wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe - roboty malarskie - dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia (m. innymi dozowników na mydło, pojemników na papier, luster, gniazd i wyłączników elektrycznych, opraw oświetleniowych, kratek wentylacyjnych, drzwiczek rewizyjnych, anemostatów wentylacji) - montaż ścianek-przegród w natryskach (kabiny bez drzwi - materiał inwestora) 2.2. Roboty instalacji sanitarnej, w tym: - roboty instalacji centralnego ogrzewania, - roboty instalacji ciepła technologicznego, - roboty instalacji wod-kan, - roboty remontowe w węźle cieplnym Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarach robót a szczegóły techniczne wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie Remontu (OR) oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania I Odbioru Robót (STWiOR). Dokumenty wymienione powyżej stanowią załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe przedmiotu zamówienia a/ Zamawiający wymaga, aby wszystkie użyte materiały miały świadectwo dopuszczenia do stosowania, certyfikaty i atesty higieniczne oraz spełniały wymagania stawiane dla zastosowania w intensywnie użytkowanych pomieszczeniach obiektu użyteczności publicznej. b/ Zamawiający wymaga użycia materiałów nowych, I gatunku. c/ Wymagane jest przed przystąpieniem do prac remontowych wykonanie zabezpieczenie podłóg na drodze komunikacyjnej i transportowej materiałów z rozbiórki i materiałów do wbudowania. Wykonanie tych zabezpieczeń Wykonawca winien uwzględnić w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót uwzględniając fakt prowadzenia prac remontowych w czynnym obiekcie, użytkowanym przez dzieci i młodzież szkolną. 4. Zamawiający zaleca wizytę Wykonawcy na obiekcie przed złożeniem oferty na wykonanie robót celem zapoznania się z warunkami lokalnymi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "COMPO" Janusz Krzysztof Soin
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "COMPO" Janusz Krzysztof Soin
- Janusz Krzysztof Soin Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe COMPO, Pl. Obrońców Różana 11, 06-230 Różan, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132970,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160030,63
Oferta z najniższą ceną: 160030,63 / Oferta z najwyższą ceną: 275727,57
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa przełączników sieciowych Cisco do sieci w Centrum Przetwarzania Danych
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.