eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w budynku Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Warszawa: Remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w budynku Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 195584 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161664 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białołęcki Ośrodek Sportu, ul. Światowida 56, 03-185 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 676-50-72, faks 0-22 6768215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w budynku Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w budynku Białołęckiego Ośrodku Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie. Kompleksowemu remontowi poddane zostaną pomieszczenia: zespołu szatniowo - sanitarnego męskiego nr 20 składającego się z - przebieralni (powierzchnia 8,4 m2), - wc (powierzchnia 1,3 m2), - umywalni (powierzchnia 8,0m2), zespołu szatniowo - sanitarnego damskiego nr 19, który jest lustrzanym odbiciem zespołu sanitarnego męskiego. Łącznie powierzchnia obydwu zespołów męskiego i damskiego wynosi: 17,7 m2 x 2 = 35,4 m2 Wymianie ulega część instalacji sanitarnej od węzła cieplnego do pomieszczeń szatniowo-sanitarnych. Zamawiający wymaga wykonania robót remontowych w dwóch etapach: Etap pierwszy - termin realizacji do 24 sierpnia 2015 r. W zakresie etapu pierwszego wykonane zostaną roboty wymiany instalacji sanitarnych w kanałach przebiegających przez halę sportową wraz z odejściami do pomieszczeń szatniowo-sanitarnych hali oraz roboty towarzyszące związane z naprawami podłóg w tych pomieszczeniach. Hala sportowa wraz z pomieszczeniami szatniowo-sanitarnymi musi być w pełni przygotowana do użytkowania z dniem 24 sierpnia. W ramach tego etapu planuje się również wymianę instalacji sanitarnych na odcinku od hali sportowej do pomieszczenia siłowni włącznie oraz roboty w węźle cieplnym. Etap drugi - termin realizacji do 25 września 2015 r. W zakresie etapu drugiego wykonane zostaną wszystkie pozostałe prace objęte umową ze sporządzeniem końcowego protokołu odbioru robót. W ramach tego etapu wykonany zostanie kompleksowy remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych nr 19 i nr 20 przy siłowni. Rozpoczęcie prac przewidzianych do wykonania w etapie drugim może nastąpić już na etapie prac etapu pierwszego. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Roboty ogólnobudowlane, w tym: - roboty przygotowawcze, zabezpieczenia, - roboty demontażowe i rozbiórkowe - roboty odkrycia kanałów instalacyjnych i zakrycia po zakończeniu robót związanych z wymianą instalacji sanitarnych, w tym na hali sportowej z częściowym demontażem i montażem podłogi sportowej drewnianej - roboty izolacyjne i posadzkarskie - roboty okładzinowe z płytek ceramicznych ścian i podłóg - wymianę sufitu podwieszanego - wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe - roboty malarskie - dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia (m. innymi dozowników na mydło, pojemników na papier, luster, gniazd i wyłączników elektrycznych, opraw oświetleniowych, kratek wentylacyjnych, drzwiczek rewizyjnych, anemostatów wentylacji) - montaż ścianek-przegród w natryskach (kabiny bez drzwi - materiał inwestora) 2.2. Roboty instalacji sanitarnej, w tym: - roboty instalacji centralnego ogrzewania, - roboty instalacji ciepła technologicznego, - roboty instalacji wod-kan, - roboty remontowe w węźle cieplnym Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarach robót a szczegóły techniczne wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie Remontu (OR) oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania I Odbioru Robót (STWiOR). Dokumenty wymienione powyżej stanowią załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe przedmiotu zamówienia a/ Zamawiający wymaga, aby wszystkie użyte materiały miały świadectwo dopuszczenia do stosowania, certyfikaty i atesty higieniczne oraz spełniały wymagania stawiane dla zastosowania w intensywnie użytkowanych pomieszczeniach obiektu użyteczności publicznej. b/ Zamawiający wymaga użycia materiałów nowych, I gatunku. c/ Wymagane jest przed przystąpieniem do prac remontowych wykonanie zabezpieczenie podłóg na drodze komunikacyjnej i transportowej materiałów z rozbiórki i materiałów do wbudowania. Wykonanie tych zabezpieczeń Wykonawca winien uwzględnić w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót uwzględniając fakt prowadzenia prac remontowych w czynnym obiekcie, użytkowanym przez dzieci i młodzież szkolną. 4. Zamawiający zaleca wizytę Wykonawcy na obiekcie przed złożeniem oferty na wykonanie robót celem zapoznania się z warunkami lokalnymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Krzysztof Soin Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe COMPO, Pl. Obrońców Różana 11, 06-230 Różan, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132970,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160030,63

  • Oferta z najniższą ceną: 160030,63 / Oferta z najwyższą ceną: 275727,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.