eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonywanie serwisu i napraw kserokopiarek w OW/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Rzeszów: Wykonywanie serwisu i napraw kserokopiarek w OW/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach
Numer ogłoszenia: 19549 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, fax 017 8523638.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie serwisu i napraw kserokopiarek w OW/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych I. Opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia - kopiarki OCE 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy kopiarek OCE 3165 Lokalizacja: OW /ZUS Rzeszów al. Piłsudskiego 12 - 2 szt. I/ Przeworsk ul. Dworcowa 1 - 1 szt. 2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać poniższe prace zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymogami i zaleceniami producenta: a) konserwację kserokopiarek b) usuwanie awarii kserokopiarek a) dostawy materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i tonerów. 3. Ustala się harmonogram usług dotyczący Oddziału ZUS i Inspektoratu: a) konserwacja - raz w miesiącu. b) Usunięcie awarii kserokopiarek w czasie nie dłuższym niż 3 dni po otrzymaniu pisemnego lub telefonicznego powiadomienia Zleceniobiorcy. Do czasu naprawy nie wlicza się: dni wolnych od pracy u Zamawiającego, niedziel i świąt. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyjętych w ramach umowy kserokopiarek w sposób zapewniający wykonywanie kopii dobrej jakości poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, tonerów, usuwanie awarii i konserwację. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wpisywania w protokołach czynności serwisowych wszelkich prac związanych z konserwacją, przeglądami, regulacjami i naprawami kserokopiarek oraz aktualnego stanu licznika. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz za uszkodzenie sprzętu Zmawiającego powstałe podczas wykonywania czynności serwisowych, 7.Wykonawca zobowiązany jest, po zakończeniu umowy lub zerwaniu umowy z przyczyn leżących po jego stronie, do protokolarnego przekazania kserokopiarek w stanie pełnej sprawności technicznej i wykonującej kopie dobrej jakości nie budzące zastrzeżeń Zamawiającego w terminie do 2 dni od zakończenia lub zerwania umowy. W przypadku nie dotrzymania powyższego terminu Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 20 000,00 zł /słownie dwadzieścia tysięcy złotych/, za każdą z kserokopiarek, które nie zostały przekazane w pełnej sprawności technicznej. 8.Jeżeli naprawa kopiarek potrwa dłużej niż 3 dni Wykonawca zobowiązany jest w tym czasie do dostarczenia kopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kopiarki zepsutej. W przypadku niezrealizowania naprawy w ciągu 21 dni zostaną naliczane kary umowne za każdy dzień zwłoki w naprawie zgodnie z pkt.13 . 9. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego. 10.Kwota wykonania kopii obejmuje koszty: a) materiałów eksploatacyjnych (w tym tonery) oraz części zamiennych (dostarczone części zamienne oraz tonery muszą być oryginalne nie regenerowane), b) materiałów zużytych podczas wykonywania konserwacji, c) usuwania awarii wraz z usuwaniem uszkodzeń mechanicznych, d) czynności konserwacyjnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń, e) robocizny f) dojazdu w celu wykonania serwisu, napraw. g) transportu kserokopiarek w przypadku konieczności ich naprawy w siedzibie Zleceniobiorcy 11.Cena kopii nie obejmuje kosztów papieru do wykonywania kopii. 12. Podstawę wynagrodzenia za wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia stanowi cena 100 kopii w wysokości: netto: ............ zł. (słownie: ...............), podatek od towarów i usług - VAT: 22 %, tj. ................. zł., brutto: ................. zł. (słownie: ..........................................). Wynagrodzenie za wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy wypłacane będzie Wykonawcy każdorazowo po wykonaniu konserwacji, w wysokości obliczonej według następującego wzoru: cena brutto 100 kopii x liczba wykonanych kopii w okresie rozliczeniowym 100 13. Zamawiającemu przysługują kary umowne: a) w przypadku opóźnienia w wykonaniu czynności będących przedmiotem umowy Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi w wysokości 200,00 zł /dwieście złotych/ za każdy dzień opóźnienia w naprawie kserokopiarek powyżej 21 dni od daty zgłoszenia. W takim przypadku kserokopiarka zastępcza pozostaje w dalszym ciągu u Zamawiającego . b) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 20% kwoty wartości zamówienia. 14.W przypadku gdy w okresie rozliczeniowym (tj. raz w miesiącu) Wykonawca nie wykona konserwacji wynagrodzenie za ten okres nie przysługuje. 15.Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia przypadającego na koniec miesiąca kalendarzowego. 16.Zużyte materiały w tym materiały eksploatacyjne, tonery oraz części zamienne stają się własnością Wykonawcy. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca użytkowania kserokopiarek w poszczególnych terenowych jednostkach organizacyjnych O/ZUS Rzeszów. Zmiana ta nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia. 18. Zamawiający na podstawie pisemnej prośby Oferenta udostępni kserokopiarki w celu ich oględzin w uzgodnionym terminie. II. Opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia - pozostałe kopiarki Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie tonerów, materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz świadczenie usług serwisowych polegających na pogwarancyjnym usuwaniu usterek i okresowych czynnościach przeglądowych kserokopiarek ZUS Oddział Wojewódzki w Rzeszowie oraz podległych Inspektoratach. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy kopiarek: 1.1. Kopiarki GESTETNER 3235 a) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ul. 8 Marca 3 -2 szt. b) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ul. Piłsudskiego 12 -1 szt. c) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ul. Siemiradzkiego 10 -1 szt. d) w Inspektoracie ZUS w Mielcu przy ul. Sikorskiego 4 -1 szt. e) w Inspektoracie ZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24 -1 szt. f) w Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1 - 2 szt. g) w Inspektoracie ZUS w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 21 -1 szt. h) w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6 -1 szt. i) w Inspektoracie ZUS w Tarnobrzegu przy ul. Sienkiewicza 145D -1 szt. 1.2. Kopiarki Kyocera Mita 4530 a) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ul. Piłsudskiego 12 -1 szt. b) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ul. Niepodległości 3 -1 szt. c) w Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8 -1 szt. d) w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6 -1 szt. e) w Biurze Terenowym w Lubaczowie przy ul. Legionów 4 -1 szt. 1.3. Kopiarki Ricoch 350 a) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ulicy Piłsudskiego 12 -2 szt. 1.4. Kopiarka Nashuatec a) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ulicy Piłsudskiego 12 -1 szt. 2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać poniższe prace zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymogami i zaleceniami producenta: a) konserwację kserokopiarek b) usuwanie awarii kserokopiarek c) dostawy materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i tonerów. 3. Ustala się harmonogram usług dotyczący Oddziału ZUS i Inspektoratu: a) konserwacja - raz w miesiącu. c) Usunięcie awarii kserokopiarek w czasie nie dłuższym niż 3 dni po otrzymaniu pisemnego lub telefonicznego powiadomienia Zleceniobiorcy. Do czasu naprawy nie wlicza się: dni wolnych od pracy u Zamawiającego, niedziel i świąt. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyjętych w ramach umowy kserokopiarek w sposób zapewniający wykonywanie kopii dobrej jakości poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, tonerów, usuwanie awarii i konserwację. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wpisywania w protokołach czynności serwisowych wszelkich prac związanych z konserwacją, przeglądami, regulacjami i naprawami kserokopiarek oraz aktualnego stanu licznika. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz za uszkodzenie sprzętu Zmawiającego powstałe podczas wykonywania czynności serwisowych, 7.Wykonawca zobowiązany jest, po zakończeniu umowy lub zerwaniu umowy z przyczyn leżących po jego stronie, do protokolarnego przekazania kserokopiarek w stanie pełnej sprawności technicznej i wykonującej kopie dobrej jakości nie budzące zastrzeżeń Zamawiającego w terminie do 2 dni od zakończenia lub zerwania umowy. W przypadku nie dotrzymania powyższego terminu Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 6000,00 zł /słownie sześć tysięcy złotych/, za każdą z kserokopiarek, które nie zostały przekazane w pełnej sprawności technicznej. 8.Jeżeli naprawa kopiarek potrwa dłużej niż 3 dni Wykonawca zobowiązany jest w tym czasie do dostarczenia kopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kopiarki zepsutej. W przypadku niezrealizowania naprawy w ciągu 21 dni zostaną naliczane kary umowne za każdy dzień zwłoki w naprawie zgodnie z pkt.13 . 9. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego. 10.Kwota wykonania kopii obejmuje koszty: a)materiałów eksploatacyjnych (w tym tonery) oraz części zamiennych (dostarczone części zamienne oraz tonery muszą być oryginalne nie regenerowane), b)materiałów zużytych podczas wykonywania konserwacji, c) usuwania awarii wraz z usuwaniem uszkodzeń mechanicznych, d) czynności konserwacyjnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń, e) robocizny f) dojazdu w celu wykonania serwisu, napraw. g) transportu kserokopiarek w przypadku konieczności ich naprawy w siedzibie Zleceniobiorcy 11.Cena kopii nie obejmuje kosztów papieru do wykonywania kopii. 12. Podstawę wynagrodzenia za wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia stanowi cena 100 kopii wykonanych na kserokopiarce w wysokości: netto: ............ zł. (słownie: ...............), podatek od towarów i usług - VAT: 22 %, tj. ................. zł., brutto: ................. zł. (słownie: ..........................................). Wynagrodzenie za wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy wypłacane będzie Wykonawcy każdorazowo po wykonaniu konserwacji, w wysokości obliczonej według następującego wzoru: cena brutto 100 kopii x liczba wykonanych kopii w okresie rozliczeniowym 100 13. Zamawiającemu przysługują kary umowne: a) w przypadku opóźnienia w wykonaniu czynności będących przedmiotem umowy Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi w wysokości 200,00 zł /dwieście złotych/ za każdy dzień opóźnienia w naprawie kserokopiarek powyżej 21 dni od daty zgłoszenia. W takim przypadku kserokopiarka zastępcza pozostaje w dalszym ciągu u Zamawiającego . b) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 20% kwoty wartości zamówienia. 14.W przypadku gdy w okresie rozliczeniowym (tj. raz w miesiącu) Wykonawca nie wykona konserwacji wynagrodzenie za ten okres nie przysługuje. 15.Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia przypadającego na koniec miesiąca kalendarzowego. 16.Zużyte materiały w tym materiały eksploatacyjne, tonery oraz części zamienne stają się własnością Wykonawcy. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca użytkowania kserokopiarek w poszczególnych terenowych jednostkach organizacyjnych O/ZUS Rzeszów. Zmiana ta nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia. 18. Zamawiający na podstawie pisemnej prośby Oferenta udostępni kserokopiarki w celu ich oględzin w uzgodnionym terminie. III. Sposób obliczania ceny oferty 1. Wykonawca w przedstawionej ofercie cenowej winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 1.1. Wszelkie, ewentualne, udzielone przez Wykonawcę rabaty, bonifikaty, promocje, upusty muszą być uwzględnione w cenach jednostkowych. Cena 100 kopii nie podlega zmianie w okresie obowiązywania umowy. 2. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić, odpowiednio dla każdego z modeli kserokopiarek, wszelkie niezbędne koszty serwisu pogwarancyjnego (łącznie z kosztem robocizny i dojazdu do miejsca użytkowania kserokopiarek) w zakresie zapewniającym stałe utrzymanie kserokopiarek w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy . Innymi słowy, cena wydrukowania 100 sztuki kopii, odpowiednio dla każdego z modeli kserokopiarek, musi uwzględnić wszelkie (za wyjątkiem papieru) niezbędne koszty do ich wydrukowania oraz stałego utrzymania kserokopiarki w pełnej sprawności techniczno - użytkowej przez cały okres zawartej umowy.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych) - tylko dla części II zamówienia , dla części I zamówienia wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Warunek powyższy będzie spełniony jeżeli (Dotyczy tylko części I zamówienia): 1.1.1.) wykonawca wykonywał ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze serwisowej kserokopiarek cyfrowych OCE, o wartości umowy nie mniejszej niż 30 000 zł brutto; 1.1.2.) wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do serwisowania kserokopiarek OCE potwierdzone imiennym dokumentem [np. certyfikat, świadectwo, itp.] stwierdzający kwalifikacje do serwisowania wydane przez producenta lub dystrybutora kserokopiarek; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz a) na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1. a przedstawi (dla części I i części II zamówienia) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, b) na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1.1 przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług usługę polegającą na obsłudze serwisowej kserokopiarek cyfrowych OCE, o wartości umowy nie mniejszej niż 30 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze usługi zostały wykonane należycie. c) na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1.2 przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia [np. czy posiadają certyfikat, świadectwo, itp. stwierdzający kwalifikacje do serwisowania wydane przez producenta lub dystrybutora kserokopiarek], a także zakresu wykonywanych przez nie czynności d) na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1. d. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) II.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. I a składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. III. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Rzeszowie Al.PIłsudskiego 12 , 35-075 Rzeszów pok. 119.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Rzeszowie Al. PIłsudskiego 12 , 35-075 Rzeszów pok. Nr 23 - Dziennik podawczy.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwisowanie kopiarek OCE.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia - kopiarki OCE 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy kopiarek OCE 3165 Lokalizacja: OW /ZUS Rzeszów al. Piłsudskiego 12 - 2 szt. I/ Przeworsk ul. Dworcowa 1 - 1 szt. 2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać poniższe prace zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymogami i zaleceniami producenta: a) konserwację kserokopiarek b) usuwanie awarii kserokopiarek a) dostawy materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i tonerów. 3. Ustala się harmonogram usług dotyczący Oddziału ZUS i Inspektoratu: a) konserwacja - raz w miesiącu. b) Usunięcie awarii kserokopiarek w czasie nie dłuższym niż 3 dni po otrzymaniu pisemnego lub telefonicznego powiadomienia Zleceniobiorcy. Do czasu naprawy nie wlicza się: dni wolnych od pracy u Zamawiającego, niedziel i świąt. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyjętych w ramach umowy kserokopiarek w sposób zapewniający wykonywanie kopii dobrej jakości poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, tonerów, usuwanie awarii i konserwację. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wpisywania w protokołach czynności serwisowych wszelkich prac związanych z konserwacją, przeglądami, regulacjami i naprawami kserokopiarek oraz aktualnego stanu licznika. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz za uszkodzenie sprzętu Zmawiającego powstałe podczas wykonywania czynności serwisowych, 7.Wykonawca zobowiązany jest, po zakończeniu umowy lub zerwaniu umowy z przyczyn leżących po jego stronie, do protokolarnego przekazania kserokopiarek w stanie pełnej sprawności technicznej i wykonującej kopie dobrej jakości nie budzące zastrzeżeń Zamawiającego w terminie do 2 dni od zakończenia lub zerwania umowy. W przypadku nie dotrzymania powyższego terminu Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 20 000,00 zł /słownie dwadzieścia tysięcy złotych/, za każdą z kserokopiarek, które nie zostały przekazane w pełnej sprawności technicznej. 8.Jeżeli naprawa kopiarek potrwa dłużej niż 3 dni Wykonawca zobowiązany jest w tym czasie do dostarczenia kopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kopiarki zepsutej. W przypadku niezrealizowania naprawy w ciągu 21 dni zostaną naliczane kary umowne za każdy dzień zwłoki w naprawie zgodnie z pkt.13 . 9. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego. 10.Kwota wykonania kopii obejmuje koszty: a) materiałów eksploatacyjnych (w tym tonery) oraz części zamiennych (dostarczone części zamienne oraz tonery muszą być oryginalne nie regenerowane), b) materiałów zużytych podczas wykonywania konserwacji, c) usuwania awarii wraz z usuwaniem uszkodzeń mechanicznych, d) czynności konserwacyjnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń, e) robocizny f) dojazdu w celu wykonania serwisu, napraw. g) transportu kserokopiarek w przypadku konieczności ich naprawy w siedzibie Zleceniobiorcy 11.Cena kopii nie obejmuje kosztów papieru do wykonywania kopii. 12. Podstawę wynagrodzenia za wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia stanowi cena 100 kopii w wysokości: netto: ............ zł. (słownie: ...............), podatek od towarów i usług - VAT: 22 %, tj. ................. zł., brutto: ................. zł. (słownie: ..........................................). Wynagrodzenie za wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy wypłacane będzie Wykonawcy każdorazowo po wykonaniu konserwacji, w wysokości obliczonej według następującego wzoru: cena brutto 100 kopii x liczba wykonanych kopii w okresie rozliczeniowym 100 13. Zamawiającemu przysługują kary umowne: a) w przypadku opóźnienia w wykonaniu czynności będących przedmiotem umowy Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi w wysokości 200,00 zł /dwieście złotych/ za każdy dzień opóźnienia w naprawie kserokopiarek powyżej 21 dni od daty zgłoszenia. W takim przypadku kserokopiarka zastępcza pozostaje w dalszym ciągu u Zamawiającego . b) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 20% kwoty wartości zamówienia. 14.W przypadku gdy w okresie rozliczeniowym (tj. raz w miesiącu) Wykonawca nie wykona konserwacji wynagrodzenie za ten okres nie przysługuje. 15.Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia przypadającego na koniec miesiąca kalendarzowego. 16.Zużyte materiały w tym materiały eksploatacyjne, tonery oraz części zamienne stają się własnością Wykonawcy. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca użytkowania kserokopiarek w poszczególnych terenowych jednostkach organizacyjnych O/ZUS Rzeszów. Zmiana ta nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia. 18. Zamawiający na podstawie pisemnej prośby Oferenta udostępni kserokopiarki w celu ich oględzin w uzgodnionym terminie..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwisowanie pozostałych kopiarek.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia - pozostałe kopiarki Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie tonerów, materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz świadczenie usług serwisowych polegających na pogwarancyjnym usuwaniu usterek i okresowych czynnościach przeglądowych kserokopiarek ZUS Oddział Wojewódzki w Rzeszowie oraz podległych Inspektoratach. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy kopiarek: 1.1. Kopiarki GESTETNER 3235 a) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ul. 8 Marca 3 -2 szt. b) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ul. Piłsudskiego 12 -1 szt. c) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ul. Siemiradzkiego 10 -1 szt. d) w Inspektoracie ZUS w Mielcu przy ul. Sikorskiego 4 -1 szt. e) w Inspektoracie ZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24 -1 szt. f) w Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1 - 2 szt. g) w Inspektoracie ZUS w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 21 -1 szt. h) w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6 -1 szt. i) w Inspektoracie ZUS w Tarnobrzegu przy ul. Sienkiewicza 145D -1 szt. 1.2. Kopiarki Kyocera Mita 4530 a) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ul. Piłsudskiego 12 -1 szt. b) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ul. Niepodległości 3 -1 szt. c) w Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8 -1 szt. d) w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6 -1 szt. e) w Biurze Terenowym w Lubaczowie przy ul. Legionów 4 -1 szt. 1.3. Kopiarki Ricoch 350 a) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ulicy Piłsudskiego 12 -2 szt. 1.4. Kopiarka Nashuatec a) w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Rzeszowie przy ulicy Piłsudskiego 12 -1 szt. 2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać poniższe prace zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymogami i zaleceniami producenta: a) konserwację kserokopiarek b) usuwanie awarii kserokopiarek c) dostawy materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i tonerów. 3. Ustala się harmonogram usług dotyczący Oddziału ZUS i Inspektoratu: a) konserwacja - raz w miesiącu. c) Usunięcie awarii kserokopiarek w czasie nie dłuższym niż 3 dni po otrzymaniu pisemnego lub telefonicznego powiadomienia Zleceniobiorcy. Do czasu naprawy nie wlicza się: dni wolnych od pracy u Zamawiającego, niedziel i świąt. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyjętych w ramach umowy kserokopiarek w sposób zapewniający wykonywanie kopii dobrej jakości poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, tonerów, usuwanie awarii i konserwację. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wpisywania w protokołach czynności serwisowych wszelkich prac związanych z konserwacją, przeglądami, regulacjami i naprawami kserokopiarek oraz aktualnego stanu licznika. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz za uszkodzenie sprzętu Zmawiającego powstałe podczas wykonywania czynności serwisowych, 7.Wykonawca zobowiązany jest, po zakończeniu umowy lub zerwaniu umowy z przyczyn leżących po jego stronie, do protokolarnego przekazania kserokopiarek w stanie pełnej sprawności technicznej i wykonującej kopie dobrej jakości nie budzące zastrzeżeń Zamawiającego w terminie do 2 dni od zakończenia lub zerwania umowy. W przypadku nie dotrzymania powyższego terminu Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 6000,00 zł /słownie sześć tysięcy złotych/, za każdą z kserokopiarek, które nie zostały przekazane w pełnej sprawności technicznej. 8.Jeżeli naprawa kopiarek potrwa dłużej niż 3 dni Wykonawca zobowiązany jest w tym czasie do dostarczenia kopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kopiarki zepsutej. W przypadku niezrealizowania naprawy w ciągu 21 dni zostaną naliczane kary umowne za każdy dzień zwłoki w naprawie zgodnie z pkt.13 . 9. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego. 10.Kwota wykonania kopii obejmuje koszty: a)materiałów eksploatacyjnych (w tym tonery) oraz części zamiennych (dostarczone części zamienne oraz tonery muszą być oryginalne nie regenerowane), b)materiałów zużytych podczas wykonywania konserwacji, c) usuwania awarii wraz z usuwaniem uszkodzeń mechanicznych, d) czynności konserwacyjnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń, e) robocizny f) dojazdu w celu wykonania serwisu, napraw. g) transportu kserokopiarek w przypadku konieczności ich naprawy w siedzibie Zleceniobiorcy 11.Cena kopii nie obejmuje kosztów papieru do wykonywania kopii. 12. Podstawę wynagrodzenia za wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia stanowi cena 100 kopii wykonanych na kserokopiarce w wysokości: netto: ............ zł. (słownie: ...............), podatek od towarów i usług - VAT: 22 %, tj. ................. zł., brutto: ................. zł. (słownie: ..........................................). Wynagrodzenie za wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy wypłacane będzie Wykonawcy każdorazowo po wykonaniu konserwacji, w wysokości obliczonej według następującego wzoru: cena brutto 100 kopii x liczba wykonanych kopii w okresie rozliczeniowym 100 13. Zamawiającemu przysługują kary umowne: a) w przypadku opóźnienia w wykonaniu czynności będących przedmiotem umowy Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi w wysokości 200,00 zł /dwieście złotych/ za każdy dzień opóźnienia w naprawie kserokopiarek powyżej 21 dni od daty zgłoszenia. W takim przypadku kserokopiarka zastępcza pozostaje w dalszym ciągu u Zamawiającego . b) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 20% kwoty wartości zamówienia. 14.W przypadku gdy w okresie rozliczeniowym (tj. raz w miesiącu) Wykonawca nie wykona konserwacji wynagrodzenie za ten okres nie przysługuje. 15.Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia przypadającego na koniec miesiąca kalendarzowego. 16.Zużyte materiały w tym materiały eksploatacyjne, tonery oraz części zamienne stają się własnością Wykonawcy. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca użytkowania kserokopiarek w poszczególnych terenowych jednostkach organizacyjnych O/ZUS Rzeszów. Zmiana ta nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia. 18. Zamawiający na podstawie pisemnej prośby Oferenta udostępni kserokopiarki w celu ich oględzin w uzgodnionym terminie..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.