eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Remont drogi powiatowej Nr 0094T Piasek Mały- Żuków- Zborów- Piestrzec- Żółcza od km 6+024 do km 7+024 długości 1 000 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Busko-Zdrój: Remont drogi powiatowej Nr 0094T Piasek Mały- Żuków- Zborów- Piestrzec- Żółcza od km 6+024 do km 7+024 długości 1 000 mb.
Numer ogłoszenia: 195449 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3701646, fax 041 3701647.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.busko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 0094T Piasek Mały- Żuków- Zborów- Piestrzec- Żółcza od km 6+024 do km 7+024 długości 1 000 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej Nr 0094T Piasek Mały- Żuków- Zborów- Piestrzec- Żółcza od km 6+024 do km 7+024 długości 1 000 mb. Zakres robót do wykonania m. in.: - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna gr. 4 cm - podbudowa z kruszywa kamiennego - ścięcie, wyrównanie i uzupełnienie poboczy ziemią Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) tj. powyżej 14 000 EURO a poniżej 5 150 000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 1 500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r., Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Kredyt Bank PBI S.A. o/Kielce Filia Nr 1 w Busku Zdroju nr 67 1500 1458 1214 5001 9858 0000 z dopiskiem (jakiego postępowania dotyczy- numer postępowania) w terminie do dnia 15.09.2008 r. do godz. 9:00. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków pieniężnych na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale III Tomu I SIWZ. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Wykaz osób Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane przed dniem 16 października 2003 r. wystawione na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2.2. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, a zwłaszcza Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do wytwórni mas bitumicznych. 2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z w/w warunków na podstawie załączonych do oferty n/w dokumentów. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów -spełnia- lub -nie spełnia- na podstawie załączonych do oferty n/w dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do Wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda złożenia n/w dokumentów (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie złożone na podst. w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 2 pkt 3, zgodne z treścią Formularza 3.1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (jeśli Wykonawca nie jest podmiotem zbiorowym należy złożyć informację, że złożenie informacji w podanym zakresie nie dotyczy). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda n/w dokumentów (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III.2) (warunki udziału) pkt 2.1. niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane o których mowa części III.2) pkt 2.1 oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2. Informacja o potencjale technicznym, jakim dysponuje Wykonawca na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w części III.2) (warunki udziału) pkt 2.2. niniejszego ogłoszenia. 2.3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w części III.2) (warunki udziału) pkt 2.3. niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (np. referencje). 3. Do sporządzonego (zgodnie ze wzorem - Tom I Rozdział 2 SIWZ) formularza oferty Wykonawca dołącza także: 3.1. Dowód wpłaty wadium (kopia potwierdzona -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę). Jeżeli Wykonawca złoży wadium w formach wymienionych w części III.1) pkt3 ppkt 3.2 - 3.5 - kopię (potwierdzoną -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę) dołącza do oferty a oryginał składa odrębnie razem z ofertą. 3.2. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza). 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza), ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę). 3.4. Kosztorys ofertowy (zgodny ze wzorem Formularza 2.1 zał. do SIWZ) 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w części III.2) (warunki udziału) dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1.1. - 1.5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 4.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w części III.2) (warunki udziału) dokumenty wymienione w pkt 2 ppkt 2.1. - 2.3. mogą być składane łącznie przez Wykonawców. 5. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 5.1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1.2., 1.3. i 1.5. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert); c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). 5.2. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1.4. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). 5.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.1. i 5.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy odnośnie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio jak w pkt 5.1. i 5.2. (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.busko.com.pl/bip/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.