eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Budowę jednokondygnacyjnej sali gimnastycznej z dwukondygnacyjnym zapleczem socjalnym i administracyjnym przy Gimnazjum w Wiśniowej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Andrespol: Budowę jednokondygnacyjnej sali gimnastycznej z dwukondygnacyjnym zapleczem socjalnym i administracyjnym przy Gimnazjum w Wiśniowej Górze.
Numer ogłoszenia: 195353 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Andrespol, ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 2132410, fax 042 2132434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę jednokondygnacyjnej sali gimnastycznej z dwukondygnacyjnym zapleczem socjalnym i administracyjnym przy Gimnazjum w Wiśniowej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych i infrastruktury technicznej związanej z budową sali gimnastycznej przy Gimnazjum w Wiśniowej Górze przy ul. Tuszyńskiej 32 gmina Andrespol zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 158/2008r z dnia 27-06-2008r, projektami budowlanymi i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres robót obejmuje wykonanie: a) jednokondygnacyjnej sali gimnastycznej, z dwukondygnacyjnym zapleczem socjalnym i administracyjnym, b) instalacji wewnętrznych sanitarnych, · instalacji wod-kan, · instalacji gazowych, · instalacji gazowej, · instalacji wentylacji mechanicznej, · instalacji ogrzewczej z kotłownią zasilana gazem,sieciowym, c) instalacji elektrycznych oświetlenia, wtykowej niskoprądowej i odgromowej, d) instalacji zewnętrznego zasilania w wodę, e) doziemnej instalacji gazowej, f) włączenia wewnętrznej kanalizacji sanitarnej do sieci na terenie obiektu, g) elektrycznej linii zasilającej WLZ od złącza kablowo pomiarowego w linii ogrodzenia do budynku, h) wewnętrznych dróg dojazdowych i parkingu Dane charakterystyczne przedsięwzięcia: · powierzchnia zabudowy 1160 m2 · powierzchnia użytkowa: parter: 1019 m2 piętro 389 m2 · kubatura 10923 m3 · powierzchnia dróg i parkingu 1062 m2 1) Dane konstrukcyjno - materiałowe. 1. Ławy i stopy fundamenty-żelbetowe wylewane, beton B 20, stal A-III na 10 cm podkładzie z suchego betonu. 2. Ściany fundamentowe o grubości 38 cm z cegły ceramicznej pełnej. 3. Ściany zewnętrzne nadziemia o grubości 40 cm z bloczków gazobetonowych typu YTONG, na zaprawie cienkowarstwowej, 4. Ściany działowe-z bloczków YTONG lub cementowo-wapiennych, gr.11,5 cm i 8 cm, 5. Wieńce, podciągi, schody-żelbetowe wylewane. 6. Ściana kurtynowa doświetlająca salę gimnastyczną z paneli poliwęglanowych gr. 4 cm, w kształtownikach stalowych systemowych, usztywnienie kształtownikiem stalowym. 7. Przekrycie hali sportowej z dźwigarów stalowych kratowych o rozpiętości 2000 cm w rozstawie co 600 cm. Pokrycie z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym gr. 20 cm, 8. Dach nad zapleczem sali gimnastycznej i łącznikiem w konstrukcji drewnianej, jednospadowy, na skrajnych fragmentach poza ścianami szczytowymi sali gimnastycznej dwuspadowy. Więźba drewniana, deskowanie gr.2,5 cm. Pokrycie z papy termozgrzewalnej, wierzchniej i podkładowej. 9. Świetlik dachowy-jednospadowy wykonany z płyt poliwęglanowych, co najmniej dwukomorowych. 10. Podłogi, posadzki: · siłownia, sala kondycyjna-syntetyczne nawierzchnie, · szatnie, natryskownie, WC, pomieszczenia porządkowe-terakota antypoślizgowa, · halle, korytarze, schody-gres antypoślizgowy · magazyn sprzętu sportowego, pokój trenera i pokój administracji obiektu - PCV modyfikowane, 11. Podłoga sportowa, o powierzchni sprężystej na podwójnym ruszcie drewnianym-system RIM SPORT/Double 2.S. Parkiet dębowy grubości 22 mm w gatunku pierwszym. 12. Okna z profili systemowych PCV, co najmniej pięciokomorowych, z podwójnym uszczelnieniem zewnętrznym, szyby podwójne zespolone, ze szkła niskoemisyjnego, współczynnik przenikania - ciepła U=1,10W/m2k, izolacyjność akustyczna co najmniej Rw=32db. 13. Zabudowa otworów cegłami szklanymi. 14. Ściana osłonowa z poliwęglanu. 15. Izolacje: a) pionowa-dyspersje asfaltowo-kauczukowe na ścianach fundamentowych, b) pozioma-2x papa asfaltowa na lepiku asfaltowym na ławach fundamentowych, posadzkach na gruncie, posadzkach pomieszczeń mokrych ewentualnie folie płynne 16. Izolacje termiczne: a) Posadzki na gruncie w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej, ściany fundamentowe od wewnętrznej strony-styropian gr. 5 cm, b) Podłoga zaplecza sali gimnastycznej-styropian o zwiększonej twardości. 17. Izolacja akustyczna-stropy międzykondygnacyjne zaplecza sali gimnastycznej-maty z ekstrudowanej pianki polietylenowej gr. 5mm. 18. Pomieszczenia mokre- ściany wyłożone płytkami glazurowanymi do wysokości min. 200 cm, 19. Kabiny natryskowe w zespołach szatniowo-sanitarnych powinny posiadać wyniesione posadzki. 20. Roboty dotyczące instalacji, przyłączy zewnętrznych i nawierzchni drogowych : a) instalacji wewnętrznych sanitarnych, · instalacji wod-kan, · instalacji gazowych, · instalacji gazowej, · instalacji wentylacji mechanicznej, · instalacji ogrzewczej z kotłownią zasilana gazem,sieciowym, b) instalacji elektrycznych oświetlenia, wtykowej niskoprądowej i odgromowej, c) instalacji zewnętrznego zasilania w wodę, d) doziemnej instalacji gazowej, e) włączenia wewnętrznej kanalizacji sanitarnej do sieci na terenie obiektu, f) elektrycznej linii zasilającej WLZ od złącza kablowo pomiarowego w linii ogrodzenia do budynku, g) wewnętrznych dróg dojazdowych i parkingu 21. Szczegółowy opis przedmiotu, zakres ilościowy i rzeczowy robót zamówienia zawierają załączniki: a) opisy techniczne, b) rysunki techniczne, c) przedmiary robót, d) specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót-zawiera wymagania, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 2) Obowiązki Wykonawcy: a) zapoznanie się z wymaganiami realizacji przedmiotu zamówienia, b) zapoznanie się z placem budowy przed złożeniem oferty w celu spełnienia powyższych wymagań, c) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód, zatwierdzeń, decyzji na koszt Wykonawcy, d) przestrzeganie terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartymi w niniejszej SIWZ, w tym zrealizowanych do dnia 10.12.2008 stanu surowego otwartego budynku. e) wygrodzenie placu budowy w sposób zabezpieczający prawidłowe funkcjonowanie istniejącego budynku Gimnazjum do czasu dopuszczenia do użytkowania sali gimnastycznej, f) dobudowanie sali gimnastycznej, do istniejącego budynku Gimnazjum musi się odbyć w sposób niezakłócający jej funkcjonowania, g) uzgodnienie z Zamawiającym kolorystyki przed wykonaniem warstwy dekoracyjnej elewacji i ścian wewnętrznych, h) zakończenie inwestycji, tzn. podpisanie protokołu bezusterkowego wybudowania budynku sali gimnastycznej z zagospodarowaniem terenu niezbędnego do jego funkcjonowania i przygotowanie przez Wykonawcę kompletnego wniosku (z niezbędnymi załącznikami) o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 3) Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: a) organizacja placu budowy, leży po stronie Wykonawcy, b) obsługa geodezyjna (wytyczenie w terenie budynku i sieci) oraz inwentaryzację powykonawczą Wykonawca zabezpiecza własnym staraniem, c) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót właściwego oznakowania terenu robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo uczniom szkoły, projektowana inwestycja realizowana będzie na terenie będącym w bieżącym użytkowaniu, przy czynnych istniejących obiektach. Stąd należy zwrócić szczególną uwagę na odpowiednie zabezpieczenia w celu zapobieżenia zagrożeniom poprzez wygrodzenia miejsc niebezpiecznych i ochronę przejść w tych miejscach. Strefę niebezpieczną, w której może wystąpić możliwość zagrożenia należy oznakować, ogrodzić lub zabezpieczyć daszkiem (przy robotach dachowych, robotach na wysokościach, robotach elewacyjnych), d) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót (ziemię z wykopów, gruz, elementy z rozbiórek i wyburzeń) z uwagi na realizację budowy na terenie czynnego obiektu, e) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, 4) Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź wg indywidualnej dokumentacji technicznej lub umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz 881). 5) Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych a) po zakończeniu budowy powinna być sporządzona inwentaryzacja powykonawczą oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza, stanowiąca integralną część dokumentacji wykonawczej przedsięwzięcia, b) końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy, c) do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komisji odbioru końcowego komplet protokołów w tym: · protokoły odbiorów częściowych. · oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu wyrobów dopuszczonych do obrotu zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 4, oraz oświadczenie producenta o zgodności wyrobu budowlanego z dokumentacją oraz przepisami . 6) Powyższe prace należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi dostępnymi do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Andrespol, ul. Rokicińska 126, I piętro, pokój 15, w godzinach pracy Urzędu, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 7) Zakres prac należy wycenić na podstawie przedmiaru robót i projektów budowlanych. Ofertę cenową należy sporządzić na wykonanie całego zadania inwestycyjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 40.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK-1 Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem art. 22 ust. 1 i ust. 2 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Prawo zamówień publicznych. WARUNEK-2 Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) osoby kierujące realizacją zamówienia posiadają prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: · konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, · instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, · instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, instalacyjnymi i drogowymi. d) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze stanowiącą przedmiot zamówienia tj. jednego obiektu sali gimnastycznej, hali sportowej lub innego budynku sportu i rekreacji lub oświaty, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora i wartości nie mniejszej 1 000 000 zł ( jeden milion zł) ceny netto każda. WARUNEK-3 1. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, minimum na wysokość kwoty netto za jaką oferuje wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNEK 1 Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 2 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-data wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub zaświadczenie właściwego organu sądo wego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp- data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp- data wystawienia, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. WARUNEK 2 1. Wykaz osób i podmiotów (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby spełniają wymagania określone w odrębnych przepisach-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz ważne w dniu składania ofert zaświadczenie , iż są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego(Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa) 3. Wykaz (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) wykonanych robót budowlanych budowy obiektu sali gimnastycznej, hali sportowej lub innego budynku sportu i rekreacji lub oświaty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym o podobnym charakterze tj. budowy obiektu sali gimnastycznej, hali sportowej lub innego budynku sportu i rekreacji lub oświaty, minimum jedna i wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł ( jeden milion zł) netto każda stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony dla wykonawcy, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość. WARUNEK 3 1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000 zł ( jeden milion zł) - data wystawienia nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert. 2. Polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na wysokość kwoty netto za jaką oferuje wykonanie zamówienia-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ. Przepisy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa wyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający żąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji, w szczególności w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. 30 dni od daty otrzymania faktury potwierdzonej protokołem odbioru. Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy Wykonawca powinien udzielić na wykonane roboty gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://andrespol.bip.cc/index.php?p=tender

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Andrespol Andrespolu ul. Rokicińska 126, pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Andrespol Andrespolu ul. Rokicińska 126, pokój nr 9 Sekretarz Gminy (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.